ULTIMATE sminkes bejegyzés

19:51:00

Sziasztok! 

Szánom-bánom... akármennyire szerettem volna becsületesen végigvinni a 30 napos smink kihívást, sajnos nem sikerült. Rájöttem, hogy ez a mindennapos posztolás nem igazán nekem való, ugyanis nincs rá elég időm, illetve kicsit szúrta a szemem, hogy körülbelül csak ezek a posztok tették ki a blogot elég sokáig. Szóval azt hiszem inkább felhagyok ezekkel a kihívásokkal, vagy ha meg is csinálok egyet-egyet, valamilyen más megoldást fogok rá kitalálni. 
Így történt hát egyébként, hogy körülbelül tíz nappal maradtam el a kihívásban, amit úgy gondoltam, hogy egy nagy sminkes bejegyzésben fogok pótolni. Azt hiszem picikét hosszú bejegyzés lesz, szóval inkább nem is rizsázom többet. 

21. Hol vásárolom a sminkjeimet? 
A legtöbb sminkem az Avontól származik, és még mai napig elég sok mindent tőlük rendelek, mert van egy két termék, ami igazán bevált számomra és a kedvenceimmé nőtték ki magukat. Viszont rá kellett döbbennem arra, hogy a drogériás termékek nem sokkal drágábbak az Avontól - sőt, némelyik olcsóbb is-, és az is előfordul, hogy jobb a minőség, így az Avon mellett mostanság már megjelent a dm is, mint beszerzési hely. 

22. Melyik a kedvenc tonikom? 
Az igazság az, hogy nincs kedvenc tonikom. Régóta Avon-os tonikokat próbálgatok - általában a mattítókat -, de még egyik sem jött be igazán, mert ugyanolyan zsíros a bőröm. Egy ideje már az Avon Solutions-t használom, persze nulla sikerrel, de már a várakozik az Avon NutraEffect szintén mattító tonikja, aminél remélem már szerencsém lesz. Ha nem akkor valószínűleg feladom, és elkezdek más márkák után nézelődni. 
Ti melyik tonikot használjátok, ami be is vált? Mattító tonikok előnyben! 


23. Melyik a kedvenc szemhéjpúder- és pirosítópalettám? 
Ez talán nem lesz akkora meglepetés, mert már korábbi bejegyzésben is írtam már a 120 árnyalatból álló, internetről rendelt szemhéjpúderpalettáról, amit egyszerűen imádok. Csupán annyi kivetnivalóm van ellene, hogy a barnás árnyalatok elég szegényesek benne. Ti melyik barna színű palettát használjátok, melyik a kedvencetek? 
Kedvenc pirosítópalettám pedig nincs, mert nem is rendelkezem ilyennel. 


24. Melyiket szeretem jobban: krémállagú, matt, poralapú vagy fényes/csillámló szemhéjpúder?
Őszintén szólva krémállagút talán egyszer vagy kétszer használtam és egyáltalán nem jött be, mert beült a ráncokba. Lehet ez a silány minőségre fogni, nem tudom, de én azóta egyáltalán nem használok. Tehát egyértelmű, hogy a poralapú szemhéjpúderek a favoritok, szeretek velük dolgozni és szerintem könnyű is. Viszont, hogy a matt vagy a csillámló púdereket szeretem jobban... mikor melyiket, ez változó. 

25. Kedvenc szemhéjtusom? 
Meglepő módon ismételten Avon. :D 
Már megszámolni sem tudom, hányféle szemhéjtust próbáltam ki, de körülbelül két-három éve már ezt használom és imádom. (MegaEffects Liquid Eyeliner). Mint a képen is láthatjátok ez egy filc igazából, aminek ferde a vége és ennek köszönhetően eszméletlen könnyű vele dolgozni. Én valóban mindenkinek csak ajánlani tudom! 



26. Mindennap viselek sminket? 
Nem. Alapból hétvégente soha nem sminkelem magam kivéve, ha olyan helyre megyek. De hétköznapokra sem mindig teszek fel sminket, mert vagy nincs rá időm reggel, vagy éppen kedvem nincs. Imádok sminkelni és sminket viselni, de azért néha nálam is vannak szünnapok. Arról nem is beszélve, hogy nem túl egészséges a bőrnek, ha mindennap smink van rajta.

27. Melyik a kedvenc púderem? 
A változatosság kedvéért. Már az idejét sem tudom, hogy mióta használom az Avon - Color Tren kőpúderjét, de semmi pénzért nem cserélném le. Pont annyira fed és mattít, amennyire kell, és az árnyalata is tökéletes számomra (translucent tan), az áráról nem is beszélve. 
Imádom.




28. Melyik a kedvenc sminklemosóm? 
Márkában nincs kedvencem, viszont nagyon szeretem a kétfázisú sminklemosókat, mert azok távolítják el számomra a leghatékonyabban a szemsminket - hiszen általában csak a szemsminkemet mosom le sminklemosóval. 

29. Szeretem-e a folyékony tusokat? 
Csak azt használom, szóval igen. Egyszer próbáltam gél tust, de egy ebay-es termék volt, szóval nyilván csodákat nem vártam tőle és nem is kaptam. Lényegében tudtam volna vele dolgozni, ha normálisan pigmentált lett volna, de hát így jártam... maradnak a folyékony tusok! :) 
(Bár egy ideje már tervezek beruházni egy gélállagúra is, ami normális minőségű.)

30. Egy kép rólam sminkben és smink nélkül. 
bevallom egy picit csaltam, ugyanis az első kép nem teljesen sminkmentes (szempillaspirál), de nem találtam magamról olyan képet, amin tényleg nulla smink van rajtam; a különbség azért így is látható.

Szóval ezzel a bejegyzéssel pontot is tettem a kihívás végére - bevallom fellélegeztem. 

Köszönöm azoknak, akik végig követték a kihívást és kommenteltek is. Illetve a két lánynak, akik szintén nehézségek árán, de kitartottak! Molly és Dorothy


Jennii.x

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe