[30/10.] Ecset mustra

17:53:00

Sziasztok! 

Hűha, eljött már a tizedik nap is, tehát rendesen menetelünk át a harminc napon.
A mai téma az ecsetek lesznek, hiszen a kérdés: 

Melyik a kedvenc ecsetem, melyikkel tudok a legjobban dolgozni, kedvenc márkám? 

Igazából korábbi bejegyzésben már említettem, hogy az ecseteimet nem feltétlen használom rendeltetés szerűen, szóval picikét lebontom, hogy melyik területre mit is használok.
Ám előtte szeretném elmondani, hogy nincsenek márkás ecseteim, nem feltétlen a márkára megyek, hiszen azok, amik nekem vannak ebay-ről származnak, illetve a dm-ből, és azok az ecsetek sem valami nagy brandhez tartoznak. Egyetlen márkás ecsetem van, egy essence kabuki púderecset és tessék.. azt ki nem állhatom. Túl sűrű és túl durva szőrzete ahhoz szerintem, hogy arcon lehessen vele dolgozni. 
Na, de akkor térjünk rá a témára.
A szemöldökömre egy lapos, ferde végű ecsetet szoktam használni, ugyanis ezzel tökéletesen tudom meghúzni a szemöldököm ívét, nem lesz túl vastag és a porból sem vesz fel többet, mint amennyit kéne. Illetve természetesen szemöldökfésűt is, mert néha szanaszét állnak a kis szálak és muszáj vagyok őket rendezni.
A szemhéjamra általában sima lapos és pufi ecsettel szoktam felvinni a színeket. Itt különösebben nincs kedvencem, mert mindegyikkel egyformán jól tudok dolgozni.
A korrektort egy rúzsecsettel szoktam felvinni, mert pont megfelelő a mérete illetve a formája ahhoz, hogy el tudjam dolgozni. 
Az arcom.. hm, alapozó ecseteknél több fajtával is próbálkoztam, de nekem a kabuki ecset vált be ,mert egyszerűen a formája segítségével csak bele kell "ütögetni" a krémet a bőrömbe és tök jól fed. Púder és pirosítóecsethez sem fűznék hozzá sok mindent, mert egyszerű ecsetek, semmi különlegesség nincs bennük. 

Annyira nem ide tartozik de azt mindenképp szeretném elmondani - leginkább azoknak, akik még most ismerkednek a smink világával -, hogy egy ecsethez lehetőleg csak egy terméket használjunk, és rendszeresen tisztítsuk ki az ecseteket, mert nem éppen egészséges, hogy a már hetek óta száradó terméket is felkened az arcodra! Én egyszerű folyékony szappannal vagy samponnal szoktam őket kimosni, és már egy délután alatt meg is száradnak. Még, ha nem is minden sminkelés után, de azért hetente ajánlott őket takarítani. 
Illetve, miközben keresgéltem valamilyen bevezetőkép után találtam egy másikat, amin pontosan tizenhat ecsetfajta látható melléjük írva, hogy mit milyen területeken kell használni, szóval gondoltam, hogy ezt is megosztom veletek, mert nagyon kis hasznos kép, és remélhetőleg némelyikőtöknek segíteni is fog  :) 


Derítsétek ki, hogy a lányok milyen készlettel rendelkeznek: 



You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe