[30/5.] Ajkak megszállottja..

17:53:00

Sziasztok! 

Az ötödik nap alkalmával egy olyan terepre evezünk, ami az én egyik személyes kedvencem, az ajkak. Talán ez az egyetlen dolog az arcomon, amit szeretek és szeretem is kihangsúlyozni. 
Szóval ebben a bejegyzésben azokat a kedvenc termékeket fogom nektek picikét bővebben bemutatni, amelyeket nagy előszeretettel használok a számra. 





Ahogy az előbb említettem szeretem az ajkaimat kihangsúlyozni. Talán ezért is nem meglepő, hogy a kedvenc rúzsom a vörös színben pompázik. 
A rúzs egyébként egy Miss Sporty termék, a 058-as Malaga árnyalatban és egyszerűen gyönyörű. 
Igazán pigmentált és az egyik legnagyobb plusz pontja, hogy tartós is. Tudok inni és enni is vele, de akkor sem kopik meg annyira. Egy buli alkalmával egyszer, nagyon-nagyon maximum kétszer kell újra felvinni. Ám ekkor sem kopik le teljesen egyébként, csak én szeretem, ha villog a szám, ezért teszem fel esetleg a plusz réteget. :D 
Árban szerintem a minőségéhez képest kedvező, hiszen körülbelül 700-1000 forint körül kapható. 
Ami annyira nem tetszik az csupán a külső csomagolás, ugyanis egy snassz fekete külsőt adtak csak neki és apró betűkkel van csak az alján feltüntetve a márkanév. 
De ezektől eltekintve tökéletes termék, amit mindenkinek csak ajánlani tudok. 
(IDE kattintva láthatjátok viselve is!)

A következő termék egy szájkontúr ceruza, ami igazából már nagyon régóta a fiókom mélyén csücsül, mert még korábban kaptam ajándékba, de akkor annyira nem nyerte el a tetszésemet a színe. Ám mióta divatba jöttek ezek a nude árnyalatok, egy ideje kajtatok hasonló színű rúzs vagy kontúrceruza után, erre rájöttem, hogy hoppá, hisz nekem van egy ilyenem. 
A ceruza egy Miss Sporty márkájú termék, a 011-es coffee árnyalatban. 
Én a pigmentáltságával annyira nem vagyok megelégedve, lehetne kicsit erősebb a színe, de ettől el tudok tekinteni, mert fel tudom egy picikét erősíteni. A ceruza állaga pont jó, se nem túl kemény, de nem is túl lágy, így remekül lehet vele dolgozni. A tartóssága sem százas a számomra, de azért tűrhető. 
(Nem régen rendeltem egy hasonló árnyalatú folyékony, matt rúzst, ami remélem jól fog működni ezzel a ceruzával. Lesz róla majd teszt a blogon!) 
Az árát nem tudtam, hiszen ajándékba kaptam de, ahogy utána néztem körülbelül 350 forintért beszerezhető. 

A végére hagytam az ápolást, ami számomra nagyon fontos. 
A téli hidegben nem, hogy a száradásra, de még arra is hajlamos a szám, hogy kicsattanjon, ami valljuk be nem túl kellemes, sem esztétikailag, arról nem is beszélve, hogy fájdalmas. 
Mióta viszont a Maybelline Baby Lips-ét használom nincs vele ilyen problémám. Pont olyan zsíros amennyire kell lennie és tökéletesen védi az ajkaimat. Az a ráadás, hogy nagyon sokáig rajta is marad a számon, tehát hiába iszok vagy eszek például, akkor is hosszú ideig érezni a hatását. 
Én a színtelent használom, mert valamilyen oknál fogva nem szeretem a színezett ajakbalzsamokat. 
Árban nem sokban különbözik a Labellotól, ugyanis 800 forint körül lehet megvásárolni, míg egy sima Labello is már hat-hétszáz forint körül mozog. 
Számomra nagyon jól bevált, ezért mindenkinek bátran tudom ajánlani. 


Ezek lettek volna az én kedvenceim. Ti használjátok ezek közül valamelyiket? Mi a véleményetek?
Ha kíváncsiak vagytok melyek Molly és Dorothy kedvencei, akkor lessetek be hozzájuk is:
- Mit tennék a helyemben? [Molly]
- Girl's Little Things [Dorothy]


(a képek sajátok)



You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Szia!:)
    Azt szeretném kérdezni, hogy mi a véleményed az EOS ajakápolóról?(:
    Xx.

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sajnos még nincs tapasztalom az EOS ajakbalzsamok terén, bár már nagyon régóta szemezek velük és remélhetőleg a hónapban, vagy a jövőhónap során sikerül be is szereznem egyet. :) Mivel engem is érdekel a termék, ezért utánaolvastam és igencsak megoszlanak a vélemények. Vannak, akik agyondicsérik, hogy remekül hidratál és nem kell óránként újra felvinni, de akadtak olyanok is, akik szerint semmiben sem különbözik az egyszerű labellotol.
    Szerintem érdemes kipróbálni kísérletezés gyanánt, hogy nálad milyen hatást érne el. :)
    (Ahogy a kezemben lesz egyébként mindenképp szeretnék értékelést írni róla.)

    Öleléés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a piros Summer Fruit -om van. Először is, mert imádom az illatát (Nesteara emlékeztet:DD) és én is csak jót tudok mondani róla. Szeretem, ha a számon van!:)
      Xx.

      Törlés
    2. Én a mentolosra vadászok, mert imádom a mentolt :D
      Na hát ha neked meg is van és neked is tetszik, mindenképp kipróbálom már én is :)

      Törlés

Subscribe