[30/14.] Kedvenc beauty vloggerek a youtube-on

17:55:00

Sziasztok! 

A napokban jöttem rá, hogy youtube függő vagyok. Bármilyen témával kapcsolatban képes vagyok órákat böngészni és videókat nézni, amiknek aztán lehet semmi értelme de én mégis megteszem. Le tud kötni, elfoglalom magam, jól szórakozom és még újat is tanulhatok. Így, amikor megláttam a mai nap kérdését, miszerint:
Kik a kedvenc youtube gurujaim? 
nem sokat gondolkoztam a válaszon. 
Igazából rengeteg beauty csatornát követek, szóval most nem osztom meg az összeset, mert akkor eléggé hosszas bejegyzést sikeredne összehozni, ezért a három kedvencemet fogom nektek most bemutatni: 


Dulce Candy (Dulce Candy)
Azért gondoltam rögtön őt első helyen megemlíteni, mert azt hiszem, Dulce Candy-nél kezdődött minden. Ha jól emlékszem ő volt az első beauty vlogger, akinek rákattantam a csatornájára és onnan már nem volt megállás. 
Egyébként egy huszonnyolc éves, mexikói származású hölgyeményről beszélünk, aki egyben feleség és egy nagyon cuki kisfiú anyukája. 
A csatornája tipikus beauty csatorna, hiszen találhatunk smink tutorial, haul, haj tutorial és egyéb hasonló témájú videókat. 
Nagyon aranyos és kedves kisugárzású nő, akinek ha nézem a videóit, valahogy nekem is jó kedvem lesz. :) Néhány elérhetősége: youtube csatornáját a zárójelben levő névre kattintva elérhetitek | google+ [x] | facebook [x] | twitter [x] | instagram [x] | pinterest [x] | blog [x]

Shaaanxo (Shaaanxo)
Shaaanxo vagy igazi nevén Shannon Harris egy huszonhárom éves új-zélandi lány, akinek egyszerűen nem lehet nem imádni az akcentusát-  A beauty csatornája mellett van egy külön vlog csatornája is, amire ha kíváncsiak vagytok IDE kattintva elérhetitek. A csatornán hasonló videókat találhatunk, mint általában szoktunk, tutorialok, haul videók és egyéb olyan témájú videók, amin jól elszórakozhat az ember. 
Az érdekesség, hogy saját márkája van, ami xoBeauty néven fut és leginkább smink ecsetekre specializálódik, ám vannak még ékszerek és műszempillák is a repertoárban. Ha valakit érdekelne akkor IDE kattintva meglesheti a termékeket. Emellett viszont, ahogy láttam éppen most dobhatta piacra Shaaanxo szemhéjpúder palettájátt, amiről nem régen egy videó is került fel. Elérhetőségei: youtube csatorna szintén a zárójelben | google+ [x] | facebook [x] | twitter [x] | instagram [x

Michelle Phan (Michelle Phan)
Hölgyeményük Bostonban született ám vietnámi gyökerekkel rendelkezik és huszonnyolc éves. 
Csatornáján a sima sminkes videóktól kezdve, az fx sminkeken át, az outift, D.I.Y. és személyes videókig mindent megtalálhatunk. Igazi utazás a csatornája és van egy különleges hangulata is. 
Eléggé pozitív személyiségű lány, szóval valahogy úgy vagyok a videóival - ahol nem narrációval van a szöveg, hanem ő beszél -, mint Dulce-éval.. jobb kedvem lesz. :) Emellett a Lancome hivatalos smink mestere. 
Legutóbbi infóim szerint még Dominique Capraro, model barátnője (álom-pasi, komolyan.) Elérhetőségek: youtube csatorna tudjátok hol | blog [x] | google+ [x] | facebook [x] | twitter [x] | instagram [x]


Viszont muszáj vagyok még megemlíteni pár csatornát mellettük, akiket nem szerettem volna részletesebben bemutatni, de nem bírom ki, hogy tegyek róluk említést:
Lauren Curtis | Nikkie Tutorials | Viszkok Fruzsi | Madeyewlook & Madeyewlook Twice | ForHerVlog | Meghan Rienks | Kalyn Nicholson | Bonnie Corban SFX | Alison Henry | Carli Bybel |

Ha kíváncsiak vagytok, hogy Molly és Dorothy kiket követnek ne felejtsetek el hozzájuk is benézni:
- Mit tennék a helyemben? [Molly]
- Girl' Little Things [Dorothy] 






You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe