[30/1.] Egy kis időszámítás...

17:43:00

Sziasztok! 



 Alig vártam már, hogy eljöjjön ez a nap. Többek között azért, mert az egyik kedvenc témámmal és hobbimmal fogok foglalkozni harminc napon keresztül, másrészt pedig azért, mert ez az első kollaborációs kihívás, ahol másik két bloggerrel együtt fogok dolgozni! Tehát vágjunk is bele... 
A mai nap kérdése így hangzik: 



Mikor kezdtem el sminkeli?


Őszintén megmondom, hogy nem tudok pontos kort mondani, mert már nem emlékszem. Azt tudom, hogy valójában már egészen pici korom óta érdekelt a sminkelés. Mindig ott álltam anya mellett, és titokban állandóan belopóztam a fürdőbe, hogy - szó szerint - kimázolhassam az arcomat. De, ha belegondolunk elég sok kislány csinálta ezt, ám nálam ez szenvedélyszerűen megmaradt. Ahogy megkaptam az első baba-sminkkészletemet ha kellett, ha nem sminkeltem magam. Ám komolyabban szerintem olyan hetedikes koromban kezdtem el vele foglalkozni. Az egyszerű szempillaspirálhoz hozzájött már a tus és a púder is, és én persze eszméletlenül vagánynak éreztem magam. Sajnos, nem volt még meg a kellő kézügyességem és a felszerelésem is valóban eléggé amatőr volt, de hát akkor kezdtem a "pályát".
Rendesen körülbelül középiskolában kezdtem el foglalkozni a sminkeléssel úgy, hogy bővítettem a kollekciót, kezdtem utána nézni a technikáknak, videókat néztem és rengeteget gyakoroltam. Akkor annyira örültem annak, hogy fejlődik a kézügyességem, hogy ki sem mozdultam a házból cicaszem nélkül. :) Azután kezdődtek a "bonyolultabb" dolgok, mint például színek használata, vagy a füstös szem elkészítésének a módja. Ma már ott tartok, hogy másoknak - leginkább barátnőimnek - is készítek sminket, például szalagavatóra, ballagóra vagy egy egyszerű bulira.
Szóval, ha belegondolok akkor komolyabban 14-15 éves koromban kezdtem el foglalkozni a sminkeléssel.
És csak, hogy büszkélkedjek kicsit, itt van két munkám. Az első smink ballagóra készült, a második pedig bulira. Sajna ez a két kép van csak meg, mert valahogy vagy elfelejtem lefényképezni a sminket vagy nagyon sietünk utána és már nincs időnk.




Szóval, ez lett volna az én kis minitörténetem arról, hogy mikor és hogyan kezdtem el sminkelni.
A többiek sztoriját ezeken a linkeken tekinthetitek meg:
- Mit tennék a helyemben? [Molly]
- Girl's Little Things [Dorothy]

Ha esetleg szeretnétek látni tutorial bejegyzéseket sminkkel kapcsolatban, akkor jelezzétek és néha napján feltöltök majd egyet-egyet.


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Juj már én is vártam ezt a bejegyzést!:)
    Igazából én kiskoromban, és egészen mostanáig sosem érdeklődtem a sminkelés után. Ez lehet azért, mert az én anyukám csakis szempillaspirált használ, eléggé sportos személyiség, így nem volt kitől lesni ezeket a dolgokat!:) Mostanában viszont egyre jobban érdekel, az egész. Volt már rajtam szempillaspirál, de csak itthon, mivel felkenve körülbelül 18 évesnek néztem ki!:D Édesanyám se nagyon egedte még, ezért nem hordtam. Múlthét hétfőn jött el az első pillanat, mikor egy kis alapozót raktam az egyik pattanásomra, mivel borzasztó csúnya volt. Ugyanis én elég egy pattanásos lány vagyok, már 11 éves korom óta, de múlthéten vetemedtem először rá, hogy eltakarjak egy rondaságot. Nyílván ebben közre játszik az is, hogy szeretnék valakinek tetszeni, haha.:D A második elkészített sminked nagyon -nagyon tetszik, és pár év múlva szívesen eléd tolnám a pofim, hogy nekem is elkészítsd. Tényleg, wow!:o(:
    A smink tutorialok is érdekelnének, szóval örülnék, ha hoznál néha egyet -egyet!:)
    Nem tudom végül is miért meséltem el ezt az egészet, gondoltam, hogy témához kapcsolódik, ezért megosztom veled.:D
    Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök neki, hogy megosztottad ezt velem! Mivel imádok sminkelni és minden mást, ami ezzel kapcsolatos szívesen olvastam el a te történetedet is.
      Egyébként elárulom, hogy leginkább én is sportosnak tekintem magam, de mégsem tudnám elképzelni már az életem smink nélkül. :)
      Szerintem amúgy minden lány életében eljön az a pillanat, amikor elkezd érdeklődni ezek után a dolgok iránt, és egy-két terméket ki is próbál.
      Örülök neki, hogy tetszik és nagyon szívesen elkészíteném neked is! :)
      A tutorialokon én is nagyon gondolkozom - egyre többet - csak még el kell döntenem milyen formában fogom megosztani. :)

      Öleléés!

      Törlés

Subscribe