[30/2.] Hogyan is?

17:42:00

Sziasztok! 

30/2, azaz eljött a második nap és második bejegyzés. 
Ma arról fogok regélni, hogy hogyan is tanultam meg sminkelni. Nem olyan összetett egyébként a történet, hiszen ugyanúgy kezdtem, mint szerintem minden lány. Állandóan az anyukája mellett állt és leste, hogy is szépítkezik, majd saját magunk is próbáltuk utánozni - persze kevesebb sikerrel. 
Amikor elkezdtem sminkelni én annyira vagánynak éreztem magam, hogy nem igazán néztem utána egyes technikáknak, hanem azt gondoltam, hogy nekem így is megy és elkezdtem magamtól kísérletezgetni, így például magamtól tanultam meg, hogyan kell cicaszemet készíteni, persze szegényke elég gyatrán nézett ki, de abban az időszakban ez igenis nagy sikernek számított.
Majd - mint ahogy már tegnap is említettem - elkezdtem utána nézni picit komolyabban a dolgoknak, rengeteg videót néztem. Sokszor volt úgy, hogy ültem a gép előtt és fél percenként megállítottam, hogy leutánozzam az adott lépést vagy módszert. Szerencsére a youtube-on rengeteg olyan videót találhatunk, ahol egyszerű sminkek elkészítését mutatják be kezdőknek, így mindenki könnyen elsajátíthatja ezt a művészetet. Valahogy így sikerült nekem is, hiszen a youtube nélkül eléggé elvesztem volna, hogy mit hogyan is kell. Rengeteg nagyon hasznos termékre is a youtube videókon keresztül bukkantam, úgyhogy mindenképp megéri meglesni ezeket a kis praktikákat és "eszközöket".
Na de, hozzunk össze egy konkrétabb folyamatot, ahogyan én tanultam meg és, ahogyan tanácsolom is.
1. Szerintem az egyik legfontosabb dolog az az, hogy tudjuk mi az, ami jól áll nekünk és passzol hozzánk. Gondolok itt most például a megfelelő alapozó/púder árnyalatra vagy, hogy szemhéjunkon melyek azok a színek, amelyek jól néznek ki, ugyanis nem minden áll jól nekünk - én például rózsaszín szemhéjpúderrel borzasztóan nézek ki.

2. Ezután érdemes beszerezni a legfontosabb eszközöket, mint például az ecseteket. Amik szerintem a legfontosabbak: egy alapozóecset - van egy jó pár fajta alapozóecset, ezt pedig ki kell tapasztalni, hogy mi melyikkel tudunk a leghatékonyabban dolgozni-, érdemes beszerezni egy púder-, pirosítóecsetet, igény szerint bronzosító ecset. Sokkal tisztább, ha egy ecsethez egy terméket használunk. Ezeken kívül pedig ajánlatos egyszerű szemhéjpúderecseteket is venni, mint például satírozó ecsetet, egyszerű lapos ecsetet, amivel felvihetitek a színt és a többi.

3. Ha meg vannak a megfelelő és szükséges eszközök, akkor szerintem jobb, ha az arccal való foglalatoskodással kezdjük. Azaz tanuljuk meg, hogyan alapozzuk le arcunkat tökéletesen, hogyan fedjük el teljesen a hibákat, hogy csontosítsunk stb.

4. Az arc után térjünk rá a szemekre és kezdjük valami könnyűvel, mint például a szem egyszerű kihúzása - alsó és felső szempillatöveknél egyaránt -, majd onnan lehet tovább fejlődni mondjuk cica szemre. Aztán mikor már ez is megvan, jöhetnek a bonyolultabb dolgok, mint például egy füstös szem elkészítése, ami azért egy kicsivel több gyakorlást igényel, ha nem akarunk úgy kinézni, mint egy panda, vagy mint akinek bevertek egyet.

5. Ezután áttérhetünk a szemöldökre, ami szintén nem egy egyszerű feladat, hiszen meg kell találnunk a tökéletes árnyalatot, ami passzol a hajszínünkhöz - például szőke hajhoz lehetőleg ne fekete színt válasszunk. Ezután meg kell tanulnunk tökéletesen követni a szemöldökünk ívét és megtalálni a megfelelő vastagságot, ha nem akarunk hatalmas szemöldökkel grasszálni. Ezután már csak az a nagy feladat, hogy a két szemöldök ugyanúgy nézzen ki.

Dióhéjban ez lett volna, hogyan is tanultam meg én sminkelni és, hogy hogyan is ajánlom.
Ha tetszett a bejegyzés, akkor lessetek be a lányok blogjára is, hogy ők hogyan is sajátították el ezt a "mesterséget" :
- Mit tennék a helyemben? [Molly]
- Girl's Little Things [Dorothy]


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Hű, egyre hasznosabbnak látom ezt a kihívást, pedig még csak a második napnál vagyunk!:D
    Oh, mielőtt elfelejteném, tényleg látszik, hogy a sablon, vagy a blogger mennyire elrontja a képeket.:/ Mivel nekem még sosem volt vele szerencsére bajom, ezért inkább mondanám azt megint csak, hogy a sablon a bűnös.:(
    Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Célom is volt, hogy ne csak a levegőbe írjak, hanem egy picit segítsek is azoknak, akik még most kerülnek bele ebbe a világba. :) Remélem az elkövetkezendő napokat is ilyen hasznosnak fogod találni! :)
      Furi, mert nekem meg most tök jól hozza a képeket... :D
      Láttam másnál is ezt a sablont egyébként és ott nem volt semmi gond a képekkel.. passzolom mi a baj :(

      Öleléés!

      Törlés

Subscribe