[30/4.] Kedvenc alapozó és BB krém

17:00:00

Sziasztok! 

A mai nap témája az alapozók, hiszen a kérdés pontosan így szól: 
Szeretek-e alapozót viselni? Ha igen, melyik az én színem és melyik a kedvencem? 
Valójában a tegnapi bejegyzésben már írtam róla, szóval ez nem lesz túl nagy meglepetés azoknak, akik előző nap is olvastak. De, ha valakinek még új lenne a dolog, akkor most kifejtem ismételten egy picivel talán bővebben. 

Elsősorban azzal kezdeném, hogy igen szeretek alapozót viselni, hiszen így el tudom fedni a hibákat az arcomon és simábbnak tűnik a bőröm. Bár ez nem mindig van így, hiszen nyáron nem igazán szeretek alapozót viselni akármennyire könnyű is, hiszen kimegyek az utcára és fél óra után vagy lefolyik az arcomról vagy pedig eszméletlenül ragad. Pont ezért ilyenkor színezett hidratálót, BB krémet szoktam használni, mert azzal könnyebb elviselni a hőséget. Ebből kifolyólag most a kedvenc alapozómat is bemutatom nektek illetve a kedvenc BB krémemet is. 

A kedvenc alapozóm az Astor SkinMatch Fusion Make Up-ja, ami egyszerűen tökéletes. Ajándékba kaptam tavaly nyáron szóval pontos árat nem tudok mondani, de a neten kutakodva körülbelül 3700 forintért lehet beszerezni. 
Az első dolog, amit megjegyeznék vele kapcsolatban, hogy az árnyalata tökéletesen passzolt a bőrszínemhez, ami hatalmas ritkaság, mert eddig egy alapozót nem találtam, ami teljesen jó lett volna. Viszont sajna nem tudom megmondani, hogy milyen árnyalat, mert lehet én vagyok béna de nem látok rajta megnevezést :(. Azóta is kutatok utána, de eddig nem találtam ugyanilyen alapozót sehol, csak másfélét az Astornál. 
A finish-e egyébként remek, sehol egy folt, nagyon könnyű vele dolgozni és egy picike csepp is elég a remek fedéshez. Emellett nagyon könnyű viselni - még nyáron is az volt! Plusz pont még, hogy olajmentes így nem volt túl zsíros az arcom annak ellenére, hogy napi szinten használtam. Az egyetlen problémám az vele, hogy már elfogyott! 
Aki még nem találta meg a tökéletes alapozót és hajlandó szánni rá egy picivel többet, annak mindenképpen ezt ajánlom. 

A kedvenc BB krémem pedig a Garnier BB-je. Valóban hidratáló, nincs kiszáradva a bőröm, nyáron egyszerűen imádom. 
Az egyetlen problémám, ami van vele - ami viszont eléggé hatalmas -, az az árnyalata. Én a medium színt választottam, de ha ez a medium elképzelni nem tudom, milyen lehet a dark, ugyanis én alapból barna bőrű vagyok, nyáron is barnulok, de még így is nagyon sötét a színe. A light viszont pedig túl világos volt, úgyhogy szerintem egy picit a Garnier mellé lőtt a színezésnek. Szóval nem tudom teljesen hidratálóként használni, hiszen ha viselni szeretném, akkor muszáj vagyok a világosabb árnyalatú alapozóval keverni, hogy passzoljon a színe. Szóval ezért egy picikét sajnálom, ám ettől függetlenül nagyon szeretem. Plusz viszont, hogy SPF15 fényszűrőt tartalmaz illetve C-vitamin is található benne. Az ára úgy 800 forint körül lehetett, ha jól emlékszem, szóval a többi BB krémhez képest még igenis is olcsón jutottam hozzá. 

Ezek lettek volna az én kedvenceim. Melyek a tieitek? ? 
Na és a többiekké? Ha kíváncsiak vagytok, kattintsatok az alábbi linkekre: 


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Szia!:)
    Szeretnék segítséget kérni. Nekem rettentően száraz az arcom, a fejbőröm, de csak fent a homlokomon. A Garnier BB -je jó ilyenkor, télen/tavaszkor, vagy csak nyárra ajánlott?(:
    Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      A BB krémeket bármikor használhatod, évszaktól függően, hiszen alapjában véve úgy viselkednek mint a krémek - másik nevük ugye a színezett hidratáló. Én azért szeretem csak nyáron használni, mert nem nehéz viselni illetve olyankor kezd hasonulni a színem a krémhez. :D
      De egyébként, ha száraz a bőröd, akkor mindenképp ruházz be egy sima hidratálóra is. Én az AvonCare Light Moisture uborkás, zöld teás hidratálóját használom. Nekem nagyon bevált, mert nincs kiszáradva egyáltalán az arcom, illetve az uborka kivonat miatt mattit is. :)
      Remélem segíthettem :)

      Törlés
    2. Hagyományos Nivea -val kenem az arcomat és kezeimet, nem sokat segít.:(

      Törlés
    3. Sajnos ilyenkor kell elkezdeni kísérletezni, mert nem mindenkinek hat ugyanúgy egy-egy adott termék.
      Én a kezemre is avon-os kézkrémet használok, ami szintén az AvonCare-hez tartozik és kakaóvajas, E-vitamint is tartalmaz. Nekem ezek beváltak, érdemes kipróbálni őket szerintem, mert árban is kedvezőek :)

      Törlés

Subscribe