[30/19.-20.] Kedvenc korrektor és szemhéj primer

14:16:00

Sziasztok! 

Sikerült megint csúsznom egy napot, amire egyáltalán nem vagyok büszke, de a tegnapi egész napos matekozás kicsit leszívta az energiámat. Így történt hát, hogy most egyszerre két napot írok meg, bár igazából nem is olyan nagy baj, hiszen a kettő hasonlít egymáshoz. 
A kérdés: 

Melyik a kedvenc korrektorom és szemhéj primerem? 

Kezdeném először a korrektorral. Mint a képen is láthatjátok - és mint már több bejegyzésben is említettem - egy ebay-es, tizenöt árnyalatból álló korrektor palettát használok és egyszerűen imádom. Az ára körülbelül 700 forint volt, szóval mondhatni ingyen szereztem be. Ami egy picikét problémás nekem, mint minden mással, amit az arcomra kell kenni az az árnyalat. A tizenöt árnyalatból igazából egyik sem nagyon passzol (látható, hogy valamelyiket ki sem próbáltam, ennek egyszerű oka, hogy már ránézésre is sötétek), így az alsó sorban balról a másodikat és harmadikat szoktam keverni a tökéletes árnyalatért. Igazából ez annyira nem zavar, majd akkor leszek bajban, amikor ez a kettő elfogy, és majd kutyulhatom megint az árnyalatokat, hogy melyik fog rendesen passzolni. 

A második kérdés, hogy melyik a kedvenc szemhéj primerem. Először is azok kedvéért, akik esetleg nem tudnák mi ez, szeretnék tisztázni. A szemhéj primer funkciója: egyenletessé teszi a bőrt, illetve egy alapot ad a szemsminknek, és tartósabbá teszi azt. Az első szemhéj primer, amit használtam az Avontól származott - milyen meglepő - és nagyon nagyon szerettem. Valóban egyenletesebb lett a bőr, és a sminkem is sokkal tartósabb volt, és egész sokáig elég is volt. Amikor elfogyott körülbelül akkor vehettem meg a korrektor palettát és mivel nem volt primer-em ezért elkezdtem használni a korrektort helyette és igazából teljesen bevált. Ugyanúgy tartósabb lesz a sminkem és teljesen jól kiegyenlíti a bőrt és az árnyalatokat. De ettől független a primer-hez az avont mondanám - mivel mondjuk nem is próbáltam még másikat. 

Ha kíváncsiak vagytok a lányok kedvenceire nézzetek be hozzájuk: 
- Mit tennék a helyemben? [Korrektor, Primer - Molly] 
- Girl's Little Things [Korrektor, Primer - Dorothy]


You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe