[30/3.] Ajánlóval egybekötött kedvencek...

17:41:00

Sziasztok! 

Eljött a harmadik nap, amikor is bemutatom nektek azokat a márkákat, amiket én használok és nagyon szeretem őket. 
Mivel én is középiskolás tanuló vagyok és nem rendelkezem önálló keresettel ezért csupa olyan márkát fogtok itt most látni, amit kevés pénzzel is meg tudunk magunknak engedni és mégis jó minőségűek. 



Melyek a kedvenc márkáim? 

Alapozó: 
Nagyon sokáig az Avon EXTRAlasting alapozóját használtam, de egy ideje már gondolkoztam azon, hogy kipróbálok valami újat, hiszen sem a finishe nem tetszett annyira, és egy jó pár árnyalatot is kipróbáltam, de mégsem passzolt tökéletesen egyik sem. Aztán ajándékba kaptam az Astor Skin Match Fusion Make Up alapozóját - őszintén megmondom már fogalmam sincs, hogy milyen árnyalat, mert már elfogyott és azóta sem találtam ugyanilyet. Tökéletes finish, tökéletes fedés, hosszan tartó és egyáltalán nem nehéz viselni, egyszerűen úgy, ahogy van tökéletes termék. Szóval bizton jelenthetem ki, hogy ez az alapozó a kedvencem. Az ára 3700 forint, ami annak ellenére, hogy nem a legolcsóbb kategóriába tartozik teljesen megéri az árát. 

Szempillaspirál:
Előre leszögezem, hogy a sminkjeim nagy része az Avon-tól származik, mint például a két kedvenc szempillaspirálom is. Az egyik a Big&Daring volume, a másik pedig az Infinitize szempillaspirál. A kettő együtt nekem tökéletes, hiszen az egyik dúsító, míg a másik hosszabbító (?), és így együtt tökéletes a vége. :) Tehát a szempillaspirál kategóriában egyértelműen az Avon a nyerő. Mindkét spirál 1500 forint körül mozog, úgyhogy teljesen elérhető áron lehet őket kapni. 

Púder:
A púder terén is az Avon a nyerő, méghozzá a ColorTrend kollekció kőpúderje. Tökéletes fedése van számomra és az árnyalat is remekül passzol (translucent tan). Az ára 1000 forint körül van, ami szerintem ugyanolyan tökéletes, mint amilyen munkát végez. 

Szemöldök:
Két terméket használok a szemöldökömre: szemöldökpúdert és szemöldökgélt. A kettő közül viszont csak a púdert szeretem, és ez is a kedvencem. Az ebay-ről rendeltem 700-800 forintért (már nem emlékszem pontosan) és egyszerűen imádom. A márka neve too cool for school. A szettben háromféle barna árnyalat található és egy ecset, amivel mellesleg tökéletesen lehet dolgozni kivételesen. 

Ajakra való: 
Gondoltam egyszerűbb, ha összevonom az ajakra valókat, minthogy külön-külön írjam le a rúzst, kontúrceruzát stb. De, a rúzzsal kezdeném. A kedvenc rúzsom a Miss Sporty perfect color rúzsa a 058-as, Malaga árnyalatban, ami egy gyönyörű vörös szín. Rettentően pigmentált, egy réteg is elég belőle és nagyon tartós. Egy buli alkalmával max kétszer kell vissza kennem, ami elég jó arány, az eddigi rúzsaimhoz képest. Ha jól emlékszem 700 forint körül mozgott, szóval szerintem ilyen minőségért nagyon megéri. 
A kontúr ceruza szintén Miss Sporty, méghozzá a 011-es coffee árnyalatban, ami egy halvány barna, nude árnyalattal rendelkezik. Szépen és könnyen lehet vele dolgozni, mert nem is túl kemény, de nem is túl puha az állaga. Pigmentációja szerintem pont elég, viszont én a tartósságával annyira nem vagyok megelégedve. Ám nekem mégis ez a kedvencem főleg, hogy csupán 350 forint körül mozog az ára. 
Mivel szájfényt nem használok, ehelyett az ajakápolót választottam. A választás a Maybelline Baby Lips-re esett, amit egyszerűen imádom. Én az átlátszót választottam, mert nem szeretem, ha az ajakápoló színezett és teljesen megvagyok vele elégedve. Nagyon jól hidratál és védi az ajkaimat a téli hidegtől - ugyanis nekem ilyenkor nagyon hajlamos arra, hogy kicserepesedjen és szét is csattanjon a cudar időtől.  De mióta ezt használom, azóta semmi ilyen problémám nem volt. Az ára 600-800 forint között mozog, ami egy átlagos labello árával vetekszik, szóval nem drágább, mint bármelyik másik, jó minőségű ajakbalzsam.

Ha kíváncsiak vagytok Molly és Dorothy kedvenceire, lessetek be hozzájuk is:
- Mi tennék a helyemben?  [Molly]
- Girl's Little Things [Dorothy]





You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Ííí, újabb bejegyzés!☺
    Ezt is rendkívül hasznosnak találtam, mivel mint már említettem, analfabéta vagyok sminkelés terén, szóval ha elkezdek vele foglalkozni, mindenképpen ezekkel a dolgokkal fogom a "pályámat" indítani, haha.:)
    Xx.

    VálaszTörlés
  2. Nem írtam teljes listát igazából, hiszen sem a szemceruzákról, szemhéjtusokról és egyéb fontos dolgokról nem írtam , de ezeket szerintem majd a tutorial bejegyzésekben pótolom. :) H
    Ha bármi kérdésed van egyébként írj nyugodtan itt vagy facebook-on, szívesen segítek!

    Öleléés!

    VálaszTörlés

Subscribe