#5. Inspiráló hétfő - Angol idézetekkel ellátott hátterek

15:28:00

Sziasztok! 

Egy ideje már nem volt inspiráló bejegyzés és a pinteresten kutakodva a minap találtam néhány képet inspiráló idézetekkel, amiket szerintem tökéletesen fel lehet használni háttérnek- bár leginkább csak telefonra. 
Én ezeket a háttereket leginkább zárolt képernyőnél használom, hiszen ha háttérnek állítom be az ikonoktól úgysem látom. És mielőtt felnyitom a telefont az a néhány másodperc pont elegendő, hogy elolvassam azt a pár sort és jobban érezzem magam.
Szóval ennek fényében most összegyűjtöttem nektek párat azok közül, amik tetszettek nekem is. 
(Az idézetek CSAK angolul vannak.)


















Egyenlőre ennyi lett volna, hiszen nem szerettem volna kilométer hosszúságú bejegyzést. DE! Ha van rá igény, akkor vagy csinálok egy albumot az ilyen képeknek és oda többet, illetve rendszeresen töltök fel ilyen képeket, vagy a jövőhét hétfőre ismételten előrukkolok egy ilyen bejegyzéssel. 
Írjátok meg kommentben, melyik lenne a jobb! 
A héten érkezem még egy könyvértékeléssel illetve holnap startol el a 30 napos kihívás is, szóval ha érdekel titeket, akkor iratkozzatok fel, hogy ne maradjatok le semmiről! 

u.i.: a blogspot még mindig nem szeret. Valaki nem tudna segíteni, hogy tudnám kiküszöbölni, hogy széthúzza a képeket? 



You Might Also Like

5 megjegyzés

  1. Szia!:) Én örülnék egy ilyen albumnak, telis tele ilyesfajta képekkel!(:
    Ami a bloggert illeti, nem igazán értem, mire gondolsz.:o Nekem mindig jó jól berakja a képeket. Arra gondolsz, hogy ront a minőségen?
    Xx.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Valószínűleg az Inspiráció menüpontba fogom feltölteni őket, ugyanígy hetente bővítve a tárat! :) Igyekszem majd magyarokat is becsempészni azért az angolul nem tudók kedvéért. De emellett örülök az érdeklődésednek és a rendszeres kommenteknek! :)
      Lehet csak az én gépem rosszalkodik akkor vagy a sablonom, a blogger akármi. Nem mindig van így, de előfordul, hogy felnagyítja a képet a közzétett bejegyzésben, teljesen széthúzza és a minőség is valami borzalmas. Tanácstalan vagyok sajna ebben.

      Ölelésem!!

      Törlés
    2. Valószínű, hogy akkor a sablon, ami elrontja a képek minőségét.:/
      Xx.

      Törlés
  2. Sziaa:) én is nagyon örülnék egy ilyen albumnak!!! Puszi puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Az inspiráció menüpontban már elérhető a letölthető hátterek opció és azon belül is (egyenlőre csak) az angol hátterek. :) Igyekszem legalább hetente kétszer bővíteni a tárat.
      Nagyon örülök a kommentednek! Ölelésem!

      Törlés

Subscribe