'16 február havi kedvencek - Alkalmazás, zene és a többi

17:22:00

Sziasztok! 

( a blogspot valamiért mostanság nem szeret és nem úgy jeleníti meg a képeket, ahogy én szeretném.)

12/2, azaz elérkezett a február és vele együtt az idő javulása és a havi kedvencek újabb bejegyzése. A heti csend után most viszont érkezzenek a kedvencek:



Az MSQRD egy telefonos alkalmazás, aminek valójában semmi célja, de viszont baromi jól lehet vele szórakozni. Akinek van snapchat-je annak ismerős lehet az élő filter. Na hát a MSQRD is ezen alapul, csak itt negyven filter közül válogathatunk. Valójában csak egy jó vicc, amivel egy darabig el lehet szórakozni, de a hónapban ez volt az az alkalmazás, amivel a legjobban el tudtam bíbelődni. Tudomásom szerint viszont android rendszerű telefonokra nem elérhető, csak iOS-re. 

A hónapban jött ki a DeadPool című akció-vígjáték. Mikor még csak a bemutatót adták, már akkor is felfigyeltem rá. Pont a múlthét hétvégén mentünk el a barátommal megnézni és nem csalódtam. Annyi mondjuk, hogy maga a történet igazából nem egy nagy szám, viszont azok a megszólalások mindenért kárpótoltak és rengeteget nevettem rajta. Egyszeri megnézésre jó volt egyébként, de nem tartozik tipikusan azok közé a filmek közé, amiket többször is megtudnék nézni, ám a hónapban ez volt az egyetlen film, ami tetszett. 

A hónapban összesen három könyvet olvastam el és ez volt a kedvencem. Hamarosan írni is fogok róla értékelést szóval most különösebben nem szeretném kifejteni.
Egyenlőre annyi, hogy egyszerűen imádtam és nagyon szomorú vagyok, hogy vége a Luxen sorozatnak. 

A hónapban sikerült felfedeznem jó pár új dalt, amiket nagyon megszerettem és rongyosra hallgattam, ám a kedvencem mégis a RedBull Pilvaker - Pató Pál Úr című dala lett, ami csak a napokban jött ki. Alapból nagyon szeretem a Pilvakert, hogy magyar verseket dolgoznak fel rap műfajban és eddig az összes dalukat nagyon megszerettem. Ám most az összes közül ez a kedvencem, mind a szövege és a dallama miatt. 
A dal linkje: [x]


A havi kedvenc személyiségem Lizzza, aki egy vine felhasználó 4.3 millió követővel és egy youtube csatorna tulajdonosa több, mint 900.000 követővel. Hetente oszt meg új videókat, amiknek a fő témája leginkább a humor. Angolul értőknek ajánlott természetesen és szerintem garantált a nevetés, mert hatalmas humora van a leányzónak. Érdemes megnézni néhány videóját. 
Néhány link: youtube[x] | instagram[x] | twitter[x] | vine[x]


A hónapban a kedvenc kézkrémem az AvonCare család kakaóvajas krémje volt. Imádom az illatát - ugyanis ennek az illatát érzem, juhé. Egy kevés is elég belőle ahhoz, hogy elég legyen bekenni az egész kezedet és remekül hidratál illetve puhítja a bőrt. Árat sajna nem tudok mondani, mert jelenleg nem találok ugyanilyen krémet a katalógusban de, ha jól emlékszem 600-800 forint körül mozgott az ára, szóval szerintem teljesen megéri. Mellesleg ez egy 100 ml-es kiszerelés. 

Hát ezek lettek volna röviden a hónap kedvencei. 
A héten most csend volt, ennek pedig oka is van, hiszen jövőhéten, március elsején startol el a blogon - és még két másikon egyszerre - a harminc napos smink kihívás, aminek már előre megírtam pár napját. Nagyon izgatott vagyok miatta, kíváncsi vagyok, nektek hogy fog tetszeni. 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe