#1. Be my Valentine - Tippek falánkoknak!

16:00:00

Hii People! 



Ezúttal eltelt a 2016-os év első hónapja és átbaktattunk februárba, amikor is a szerelmesek és a szinglik egyaránt megőrülnek - azt hiszem nem jó értelemben. Én a magam részéről hiába vagyok kapcsolatban egyáltalán nem várom a valentin napot, semmi értelmét nem látom és sosem szerettem, ez pedig még mindig nem változott meg. De itt most nem az én személyes ellen-véleményem a lényeg, hanem azok, akik hatalmas hévvel készülnek arra a bizonyos tizennegyedikei napra. 
Ám itt jön a fogós kérdés? Mivel készüljünk?
Az elkövetkezendő néhány napra összegyűjtöttem a dilemmában lévő szerelmeseknek pár ötletet, amivel meglephetik párjukat, e különleges napon.
Az első Be my Valentine bejegyzésben az édesszájúaknak hoztam néhány tippet, akik a hasukon keresztül szeretnék megfogni szerelmüket. :) 
(Segítségül a bejegyzés alján lesz néhány link és leírás!) 



És akkor, ahogy a bejegyzés elején ígértem, néhány link és leírás segítségképpen: 
#1. Receptek mézeskalácshoz: [x] [x] | Cukormáz recept: [x] | Rendelhető filcek ehető tintával: [x] [x]

#8. Az elkészítés: Roppant egyszerű az elkészítése ennek a szívecske alakú, cukros csokinak. Csupán szükségünk van egy szilikon, szívecske alakú "sütőre". Szórjuk az aljába a cukorkákat vagy, amit szeretnénk, majd olvasztott fehér csokival öntsük le. Ezek után nincs más dolgunk, mint hűlni hagyni és kiszedni a formából az édességet. Kép: [x]

#9. A szívecske alakú muffin elkészítése szintén nem egy bonyolult feladat: a muffin sütőbe tegyük bele a papírt, majd valamilyen nehezebb, apró kis tárgyat (pl. egy üveggolyót) tegyünk a papír mellé, ami által felveszi a szívecske formát. Ezek után ugyanúgy tegyük bele a tésztát a formába és be a sütőbe. Kép: [x
A tetejére ugyanúgy kenhetünk cukormázat vagy valamilyen vajas krémet. 


Ez lett volna az első Be my Valentine bejegyzés, remélem, hogy tetszett és néhányotok talált egy-két hasznos tippet! Ha bármelyiket elkészítenétek ezek közül, vagy valamilyen más finomsággal készültök, akkor készítsetek róla képet, küldjétek el nekem, vagy töltsétek fel Instagram-ra a #bemydrunkvalentine hashtag-gel, hogy megnézhessem őket! 
A következő valentinos bejegyzésben néhány D.I.Y. ötlettel jövök, amivel megajándékozhatjátok a párotokat.
Jó készülődést mindenkinek! 
Cserét kérni és írni nekem még mindig lehet! 
Legyetek jók...



az ötletek forrása: pinterest

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe