25 random tény rólam

18:55:00

Sziasztok! 

Korábbi bejegyzésben már említettek egy kis listát, amin jó néhány téma szerepet, amikről lehetne írni és fogok is apránként. Szóval előkerült ez a lista, sorsoltam és az eredmény...

azaz 25 random tény rólam. 
És megmondom őszintén, hogy picit pánikba estem, mert nem tudtam hirtelen, hogy hogyan szedjek össze huszonöt dolgot magamról, de végül úgy döntöttem, hogy nem fogok gondolkozni hanem, ami először eszembe jut azt le is fogom írni. 

1. Imádok énekelni. 
2. Magassarkú mániában szenvedek. 
3. Utálom azokat az ételeket, amin nyúlik a sajt. 
4. Könyv-mániám van. 
5. Szeretnék örökké tizennyolc maradni - ami eléggé kivitelezhetetlen főleg, hogy a múlthéten töltöttem be a tizenkilencet. 
6. Utálom, amikor a magasságommal szekálnak - már csak azért sem árulom el, hány centi vagyok. 
7.  Félek a sötétben. 
8. A Halott menyasszony a kedvenc animációs filmem. 
9. Kiskorom óta nem érzek semmilyen illatot vagy szagot.
10. Ebben a hónapban leszek együtt a barátommal fél éve.
11. Pánikbeteg vagyok - senkinek nem kívánom. 
12. Imádom, ha műkörmöm van, de nem szeretem, ha csak simán körömlakkal ki van festve. 
13. Stewardess szeretnék lenni már tizenhárom éve, de érdekel az idegenvezetői szakma is. 
14. Félek, hogy nem fognak felvenni az egyetemre/fősulira. 
15. Utálom, ha ragad a kezem. 
16. Szeretek írni. 
17. Imádom a vörös rúzsomat. 
18. Van egy cicám. 
19. Még mindig azzal a plüss pingvinnel alszom, amit kisebb koromban kaptam aputól. 
20. Szeretném, ha majd egyszer egy kisfiam lenne. 
21. Imádom a rap zenét és néha rapelni is szoktam, pedig nem tudok - kínos. 
22. Apropó Kínos... imádok sorozatot nézni, de alig van olyan, amit elkezdek és be is fejezek. 
23. Rengeteget tudok aludni. 
24. Nagyon szeretek táncolni és vannak pillanataim, amikor táncos szeretnék lenni - jaj, de szép álom. 
25. Éppen ma fogok neki állni remélhetőleg egy új saját történetnek, ami miatt nagyon izgatott vagyok, mert már régóta kavarok a fejemben. 

Igazából tényleg elég random lett, mert némelyiknek az égvilágon semmi köze a másikhoz. 
Ez lett volna a 25 random tény rólam, osszátok meg velem a ti listátok! :)

Ezek mellett egyébként a 30 napos smink kihívásra még mindig lehet jelentkezni, bővebb infóért kattintsatok IDE!
A blog facebook oldalát pedig ITT találhatjátok! 


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia :-) Nagy bátorság kellett, hogy felválald a betegségedet, és büszkén olvastam ezt. Hát a vörös rúzs az igazi nők alap kellékei. Tuti még olvagatni foglak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Igen, nagyon sokáig sehol nem beszéltem róla, de azt gondolom semmi szégyellnivaló nincs benne. Megtanultam már kezelni és így hál' Istennek, nem igazán már gondom vele. :)
      Így is van ez!
      Köszönöm, hogy benéztél és kommenteltél. Remélem a többi bejegyzésem is tetszeni fog.

      Öleléésem!

      Törlés

Subscribe