10 day you challenge - 10. nap

17:19:00

Hii People! 

Elérkezett hát az utolsó, tizedik nap, amikor is egy képet kell megosztanom magamról. Bevallom őszintén picikét tartottam ettől, mert nem akartam, hogy egyedül az én fejem virítson egy teljes bejegyzésben. Így egy picikét csaltam és egy kollázst készítettem a kedvenc képeimből. 


Szóval itt lenne az én képem "rólam". Valójában sokat nem csaltam, hisz mindegyik képen rajta vagyok és az összes kép az én életemhez tartozik, a mindennapjaimhoz és azokhoz, akiket mindennél jobban szeretek. Pont ezért találhatóak meg rajtuk rokonok, a legjobb barátaim és a barátom. Nélkülük el sem tudnám képzelni az életemet, nekik köszönhetem azt, aki most vagyok és, ahol vagyok. Szebbé teszik az egész életemet. 


Ezennel le is zárult a 10 napos kihívás, amit én személy szerint nagyon élveztem. Örülök, hogy egy-két ember kommentjét is ki tudtam csalni ezzel a kihívással illetve, hogy más is neki látott miután meglátta nálam. 
Köszönöm még egyszer Lau Koncsiknak, hogy megosztotta a kihívást, ezáltal engem is inspirálva, hogy készítsem el. Élmény volt tényleg személyes dolgokat megosztani. :) 
Ám ezzel még nem állunk meg! Készülőben van egy újabb kihívás, ami viszont már valószínűleg 31 napos lesz és még nagyobb feladat lesz, mint ez. 
Remélem nektek is tetszett - legalább egy kicsit - ez a csúsztatott 10 nap. Ha kedvet kaptatok, hogy ti elkészítsétek ne habozzatok, és küldjétek el nekem is, hogy nyomon követhessem a ti tíz napotokat. 
Ha bármi kérdésetek van bármivel kapcsolatban keressetek kommentben, chaten vagy bármelyik elérhetőségemen, szívesen válaszolok bármire! 

Legyetek jók...


You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe