10 day you challenge - 9. nap

16:54:00

Hii People!


Hűha, utolsó előtti nap, amikor is két dalt kellene megosztanom veletek. Az előző néhány napra is azt mondtam, hogy nehéz lesz... de ez valamit borzasztó. Rengeteg zenét hallgatok, rengeteg különböző előadótól, más-más stílusban. Napi szinten változik a kedvencem, így pedig roppant nehéz megírnom egy olyan bejegyzést, amiben csupán két dalt kell bemutatnom. 
Hosszas gondolkozás és kutatás után íme a két dal:





Mint láthatjátok az első Halott Pénz: Parkoló című dala, mégpedig azért, mert akárhányszor meghallgatom a barátom jut eszembe, a szöveg miatt és azért, mert alapból Ő mutatta meg nekem. Sokat nem tudok és nem is szeretnék ehhez magyarázni, a szöveg magáért beszél! :) 



Az első dalt azért választottam, mert emlékeztet valakire. Ez viszont a "csak úgy" kategória. A havi függőségekben tegnap említettem, hogy Kendji Girac az az egyik előadó, akiért oda voltam a hónapban, szóval gondoltam, hogy akkor legalább itt megemlítem jobban. Kendji a franica Voice felfedezettje (nem tudom hányadik helyen végzett, ennyire nem néztem még utána.) Tizenkilenc éves létére viszont már énekelt a francia Teletonon, Ariana Grande Honeymoon turnéjának párizsi állomásán is feltűnt és egyéb szép eredményei vannak. De a hangja és a zenéi magért beszélnek. 


Nem volt egy egyszerű vállalkozás ez a mai nap, de végtére is sikerült teljesíteni. Holnap érkezem az utolsó nappal, ami azt jelenti, hogy a 10 napos kihívás véget ér, ám hamarosan majd kezdődik egy következő, amiről még egyenlőre nem mondok semmit. 
Hogy tetszik nektek ez a két dal? Melyik kettő a ti kedvencetek? 

Iratkozzatok fel, hogy ne maradjatok le semmilyen újdonságról, kérjetek cserét és a többi! 
Legyetek jók... 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe