Legyünk részegek együtt!

17:04:00

Sziasztok! 

A bejegyzés címét látva mielőtt valaki félreértené, nem. Nem egy közös bulira szeretnék meginvitálni mindenkit, ahol degeszre ihatjuk magunkat. Ez csupán az én saját kis kezdeményezésem a blogra, amit már a Pénteki Kitárgyalósban is említettem, az a bizonyos "közös munka". 
Amikor a blog elindult és gondolkoztam azon, hogy mik is legyenek rajta, milyen bejegyzéseket írjak, akkor felötlött bennem, hogy néha napján hívhatnék vendégírókat, akik megosztanák itt nálam egy-egy posztjukat. De aztán valahogy elvetettem az ötletet, most mégis visszatért ez a kósza gondolat. De hogy hogyan is működne ez? 
A P.K.-ban már említettem a harminc napos kihívásokat és a kis listát, ami folyamatosan bővül a témákról. A több napos kihívásokat is másokkal együtt készíteném el, ám ott mindenki a saját blogjára posztolna, míg a kis listából bizonyos időközönként kiválasztanék egy témát, amit én és még rajtam kívül egy-két más író is megosztana, ám azt már itt nálam. 
Tehát lényegében egy kollaborációról és vendégíróskodásról - létezik ilyen szó egyáltalán? - lenne szó. 

Hogy hogyan dőlne el, hogy kivel csinálom végig a kihívásokat vagy, hogy kinek a "cikke " jelenik meg a blogon? 
A kihívást akár egyszerre húsz emberrel is szívesen megcsinálom - valószínűleg nem lesz ekkora a létszám, de már egynek is örülni fogok. Viszont az önálló cikkekből nem fogok sokat megosztani. Valószínűleg úgy lesz, hogy azok közül, akik jelentkeznek meg kell írniuk a bejegyzést, majd max. két embert kiválasztok és az övékét fogom megosztani, mert azt azért nem akarom, hogy vendég cikkekkel legyen tele a blog. 

Hogyan lehet erre jelentkezni? 
Egyenlőre annyi van a gondolatomban, hogy majd mindig megosztom a blogon az adott témát és akkor lehet majd jelentkezni, illetve a harminc naposat a kezdete előtt jóval korábban meghirdetem a blogon és a csoportokban, hogy lehessen jelentkezni. 
Emellett, ha lenne erre igény és valaki szívesen csatlakozna, akkor nyitnék egy facebook csoportot vagy oldalt - amit amúgy is tervezek - a blognak, ahol mindig minden egyes napot meg fogok osztani, hogy mikor mi kéne vagy, hogy milyen témáról lenne szó, és ott lehetne jelentkezni. De ez csak akkor fog megnyílni, ha látom, hogy néhány embert érdekelne ez a dolog. 

Vannak-e ennek feltételei? 
Igen, de nem sok és nem teljesíthetetlenek. 
A kihívásoknál csupán annyi, hogy a napi bejegyzés végére oda kell biggyeszteni a blogom linkjét, hogy ha esetleg valakinek lenne még kedve beszállni, akkor nálam tudja jelezni, pluszban azért, hiszen én kezdeményeztem a dolgot. 
Míg az egyéb témáknál csupán annyi, hogy ha az illető a saját blogján is megosztja ugyanazt a bejegyzést - mert előfordulhat - akkor szintén meg kell jelölni a blogot, mint az bejegyzés eredeti helyét. 

Én mit teszek? 
A kihívásokat napi szinten én is osztanám és minden egyes blog linkjét mellékelném, amelyik még reszt vesz benne. 
Míg, akkor, ha a vendégíró szerepel nálam, egyértelműen linkelem az ő személyes blogját is illetve más elérhetőségeit is, ha szeretné. 

Mi ezzel a cél? 
A blogger világban annyi remek író, szerkesztő van, akik sajnos elvesznek a blogok tengerében, nem rendelkeznek annyi feliratkozóval, mint amennyit megérdemelnének stb. Így saját blogjainkon keresztül tudjuk segíteni a másikat, illetve felhívni rá a figyelmet. Nem mellesleg pedig ki tudja, lehet szép kis kapcsolatok is kialakulhatnak az írók között - nekem például ez a nagy célom. 

Szóval, ha valaki kedvet kapott ehhez, akkor jelezze nekem itt kommentben és hamarosan meg is osztom az első kihívást vagy vendégíróskodást!
Vagy, kinek mi a véleménye erről az egészről; szívesen várok mindenféle ötletet, javaslatot, véleményt! :) 


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Szia:) Jó ötlet, én szívesen részt vennék majd:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök neki, hogy jó ötletnek találod illetve, hogy szívesen részese is lennél ennek! :) Hamarosan szerintem vagy a csoportot vagy pedig az oldalt közzé teszem itt a blogon - szóval majd érdemes lesz figyelni-, ahol majd minden fontosabb dolgot, többet között ennek is a részleteit megosztom.
      A feliratkozást pedig külön köszönöm! :*

      Törlés

Subscribe