Invitálás: 30 napos smink kihívás, csináljuk végig együtt!

17:44:00

Sziasztok! 


 A Legyünk részegek együtt! bejegyzésben már említettem, hogy  szívesen készítenék el más bloggerekkel együtt párhuzamosan  kihívásokat, ám azzal még nem sokat mondtam így sokan nem is  figyeltek fel rá - kivéve egy embert, puszillak innen is Barbara. :) 
 Szóval arra gondoltam, hogy akkor adjunk is nevet ennek a  "gyereknek", így meghirdetem az első kollaborációt, amire  jelentkezni lehet. 
 De hát először is, ugye mi a téma? Mint, ahogy a bejegyzés  címében és a képen is láthatjátok a sminkről van/lesz szó. 
 Tehát a feladat, hogy 30 napos keresztül osszunk meg  bejegyzéseket a sminkkel kapcsolatban, persze nem szabadon,  hanem egy meghatározott lista alapján - nem én állítottam össze. 

Hogy tudunk ezen részt venni? 
Egy darabig én ezt hirdetni fogom itt a blogon, csoportokban és a blog facebook oldalán is. Lehet jelentkezni itt kommentben is - lehetőleg facebook profil linkkel együtt, hiszen ott fogom felvenni az emberekkel a kapcsolatot. Vagy, egyből lehet nekem facebook-on írni ITT vagy EZEN az oldalon és ott minden részletet meg tudunk beszélni. 

Miről kell írnunk? 
Azt hiszem ez elég egyértelmű, hiszen a téma a sminkelés, tehát sminkeléssel kapcsolatos bejegyzéseket fogunk közzé tenni egy meghatározott lista alapján, mint ahogy említettem. Ezt a listát majd akkor fogom elküldeni, ha megvannak a jelentkezők. (A lista eredetileg angolul van szóval, hogy elkerüljük a problémákat megfogom csinálni a listát magyarul is.)

Mik a feltételek? 
Mivel 30 napos, ez azt jelenti, hogy 30 nap alatt kellene teljesítenünk vagyis minden nap kéne posztolnunk. Saját helyzetemből kiindulva tudom, hogy sajnos nem minden nap lehet gép elé kerülni és kiposztolni a bejegyzést, ezért, ha valaki esetleg nem tud haladni az adott ütemben az sem baj. DE! Itt jön a lényeg: ha én kiposztolom az első napot és mondjuk rajtam kívül még ketten, akkor az ő bejegyzésüket linkelem a saját alatt, és ezt a többieknek is meg kell tenni ám nem csak az én blogommal, hanem mindenkiével, aki posztolt. Ha én elmaradok egy nappal, de a többiek azt posztolják, és én egy nappal később teszem azt ki, nekem akkor is linkelnem kell a többiekét de nekik visszamenőleg nem kell az enyémet. 
Tudom, ez így eléggé kacifántos de, ha van jelentkező akkor úgyis részletesen mindent megbeszélünk és elmagyarázok mindent még egyszer! 

Szóval akkor sok szeretettel várok mindenkit egy közös írásra! Szabad jelentkezni, írni és kérdezni! Várok-várok-várok mindenkit! 

Első jelentkezés határideje: február 21. (vasárnap)
A blog facebook oldala: A drunk thought




You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Kedves Jenni!
    Mikor először említetted ezt, én már akkor is felfigyeltem rá, és igazán nagyon tetszett az ötlet, sőt, úgy voltam vele, hogy ki szeretném próbálni! Még mindig nagyon érdekel, ám a felvételeket elolvasva nem tudok részt venni sajnos a játékban. Ez a téma pedig pláne nem az enyém, hiszen én egyáltalán nem sminkelek, viszont kíváncsian várom a bejegyzéseid, ahogy a többi jelentkezőét is!:) És még egyszer boldog születésnapot!(:

    xx♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Patri!
      Nem kell "csüggedni", hiszen ez csak az első kezdeményezés. Rengeteg különféle témában lapul néhány kihívás nálam, ami esetleg téged is érdekelhet és szívesen részt vennél rajta. Arra kíváncsi lennék, hogy a feltételek közül melyik az, amelyiknek nem tudnál megfelelni, mert akkor esetleg lehetne rajta alakítani. :)
      Köszönöm szépen, édes vagy! :)

      Ölelés, J.

      Törlés
    2. Hát igazából nem tudnám hova kiposztolni. Vagyis esetleg talán egy fb oldalra tudnék az adott témában írni, viszont egy fanfictionra nem szeretnék ilyen dolgokkal bekavarni.:D

      Törlés
    3. Á, így teljesen érthető! :)

      Törlés

Subscribe