[30/6.] Rebegtessük pilláinkat!

13:00:00

Sziasztok! 

A mai bejegyzés nem lesz éppen túl hosszú, hiszen itt most nem a szempillaspirálokat fogom kivesézni, hanem a műszempillákat. És mivel nincs sok tapasztalatom ezen a téren, nem sok mindent tudok írni róla, ám azért megpróbálom. 

A kérdés egyébként az, hogy szeretek-e műszempillát hordani és, ha igen akkor milyen fajtát? Na már most, eddig életemben csupán egyszer viseltem műszempillát és megmondom az őszintét nem volt épp kellemes. Valóján nem egy high minőséget vettem első próbálkozásra - talán ez volt a baj - de egyszerűen alig vártam, hogy leszedjem. Lehet, hogy a ragasztó nem volt éppen százas, vagy én voltam a béna... de a belső szemzugomban nem ragadt fel rendesen a szempilla és majd kiszúrta a szememet. Hiába nyomogattam vissza, cibáltam össze-vissza egyáltalán nem volt jó. 
Soros szempillát vettem, először azzal próbálkoztam, gondolván, hogy azt egyszerűbb felrakni, mint szálanként, mert akkor félő volt, hogy nem szimmetrikusan rakom fel a pillákat. Szóval megvettem a sorosat és igazából szépnek szép volt, és még jól is állt, de borzasztóan zavart és szúrta a szememet. 
Lehet, hogy valamikor ismét megpróbálkozom vele - csakis kozmetikus segítségével - de egyenlőre a kérdésre a válaszom az egyértelmű nem. 

Nektek mi a véleményetek ezzel kapcsolatban? 
Na és a lányoké? Lessetek be és derítsétek ki! :) 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe