[30/18.] Kedvenc esti smink + kimaradt nap

17:01:00

Sziasztok! 

Szánom-bánom, tegnap sikerült kihagynom a bejegyzést, ennek több oka is van. Egyrészt rettenetes napom volt és miután haza értem nem igazán volt életerőm blogolni, másrészt rengeteget kellett tanulnom, harmadrészt pedig fél kilencre mennem kellett a barátomért a vonat állomásra, szóval ezek a dolgok mind közrejátszottak abban, hogy miért nem volt tizenhetedik napi bejegyzés. Viszont, most ezt pótolom. Nem szerettem volna egyébként egy külön bejegyzést készíteni a tizenhetes kérdésnek most, mert semmi értelme nem lett volna, ugyanis a kérdés az volt, hogy ki a kedvenc sminkmesterem? Na már most, elég sok sminkmestert követem youtube-on és facebook-on is, de nem igazán van kedvencem. Szóval így ezzel a kis bevezetéssel le is tudtam a tegnapi kérdést, ugyanis nincs kedven sminkmesterem. 

Viszont a mai már valamivel izgalmasabb, hiszen a kedvenc esti sminkemet kell nektek bemutatnom. Lényegében képet már láttatok róla még az első bejegyzésben de majd ide a bejegyzés végére megint beillesztem őket. De előtte szeretném lépésről-lépésre levezetni nektek, hogy hogyan is készül el ez a smink. (Ha lenne rá igény, akkor esetleg a későbbiekben képekkel kiegészítve ismét megosztom lépésről-lépésre a smink elkészítését.) Egyébként általában, ha van valamilyen alkalom mindig ezt a sminket készítem el, ha bulizni, valamilyen rendezvényre megyek és a többi, általában csak a színeket változtatom. 

1. lépés: 
Mivel itt egy esti sminkről van szó, aminek ki kell bírnia az egész éjszakát első lépésként lefújom az egész arcomat az avon smink fixálójával, hogy már megadjam az első alapot a sminknek. 
2. lépés: 
Ezután a korábban már említett ebay-es korrektor palettával, és egy rúzsecset segítségével javítom az esetleges hibákat az arcomon, illetve az egész szemhéjamat is ezzel alapozom le. Ezek után pedig egy pufi ecsettel és a púderemmel - amit az arcomra is használok - fixálom a korrektort a szemhéjamon. 
3. lépés: 
Innentől kezdődik az, ami igazán eltér a nappali sminkemtől. (Én most egy sima fekete-ezüst szín kombóval fogok példálozni, de természetesen ez bármilyen színekkel ugyanúgy működik.) Tehát a mozgó szemhéjamra először egy ezüst színű szemhéjpúder ceruzát viszek fel, majd egy lapos ecset segítségével a 120-as palettámból egy hasonló, ezüst színű porral fixálom. 
4. lépés: 
A belső szemzugomba egy csillámosabb/matt (attól függ milyen lesz az egész smink) fehér színt viszek fel egy lapos ecset segítségével. A mozgó szemhéjam közepére valamivel sötétebb ezüstöt viszek fel, mint ami az egész szemhéjamon van, majd a külső szemzughoz érve a legsötétebb szürkét használom. 

5. lépés: 
Ezután egy lapos végű ecset segítségével a mélyítő vonalam feléig körülbelül húzok egy vonalat fekete színnel egészen a külső szemzugomig, amit aztán egy újabb vonal segítségével összehúzok a szempillatövemmel, így a külső szemzugba egy v-t kapok. 
6. lépés: 
Egy lapos ecset segítségével ugyanezzel a fekete színnel a külső szemzugnál elkezdem építeni a sminket a füstös hatás kedvéért. Sajnos ezt nem igen tudom elmagyarázni jól :(. Viszont ahogy egyre több réteget viszek fel és építem, mindig egy árnyalattal sötétebb feketét használok. Ahogy a külső szemzugnál építem, úgy a mélyítővonalnál húzódó vonalat is satírozom. Miután pedig felépítettem az egész sminket egy pufi ecset segítségével elsatírozom az egészet, hogy ne maradjanak csúnya élek. 
7. lépés: 
Ha szükséges még világosítom és sötétítem a sminket, majd a szemöldök csontomra egy nude árnyalatot viszek fel, hogy kiemelje azt. 
8. lépés:
Következik a cica szem. Mindenki másképp szokta elkészíteni, mindenkinek más technika válik be. Én általában először húzok egy egyszerű tusvonalat a felső szempilláim tövébe, majd a külső szemzugnál elhelyezkedő pilláktól a szemöldököm irányába húzok egy vonalat, amit majd összekötök a már kész tusvonallal. Na jó, ez elég furán lett elmagyarázva, de lényegében, mindenkinek ki kell tapasztalnia, hogy hogyan tudja a legszebben elkészíteni. (Cica szemekhez az avon MegaEffect liquid eyeliner-ét használom.)
9. lépés: 
Jöhetnek a pillák. Az avon Infinitize és Big&Daring spiráljait szoktam használni erre a célra. 
Ezután következik egy újabb réteg fixáló a szemekre, hogy tartósabbak legyenek. 

10. lépés: 
Jöhet az alapozás, amihez én mostanában a Maybelline SuperStay BetterSkin alapozóját használom és a ferde végű kabuki ecsetemet. Ezután jöhet a kontúrozás, amit én a már korábban említett korrektor palettával szoktam elkészíteni, hiszen az állaga és az árnyalata pont szolgálja a célt. Felvinni pedig egy lapos alapozóecsettel szoktam, majd a másik alapozó ecsetemmel dolgozom el. 

11. lépés: 
Jöhet a porállagú fixálás, azaz az egész arcomat avon, color trend púderrel mattítom. Ezután jöhet a pirosító is. 

12. lépés: 
Jöhet végre a szemöldök, amit én a too cool for school szemöldök púderével szoktam elkészíteni. 
13. lépés: 
Ajkak, juhú! Általában ehhez a sminkhez mindig a Miss Sporty, 058 Malaga, vörös színű rúzsát szoktam használni. Előtte viszont még egy ugyanilyen színű szájkontúrceruzával megrajzolom a kontúrt, majd felviszem a rúzst. 
14. lépés:
A végére ismét jöhet a fixálás, három-négy permet az arc egész felületére és kész is a smink! :) 

Remélem azért valamennyire érthető és követhető volt a dolog. Ismét elmondom, hogy ha igény van rá akkor legközelebb képek segítségével mutatom be nektek, hogyha úgy könnyebb lenne - márpedig könnyebb. És akkor az ígért kép: 


és ugyanaz csak fehér és kék árnyalatokkal. 

De ezeket a képeket egyébként már láthattátok a smink kihívás első napi bejegyzésében (ideje lenne frissítenem a sminkes fotóimat.) 
Ha tetszett a bejegyzés akkor iratkozzatok fel, kommenteljetek, kérdezzetek és a többi. Bármelyik kérdésre szívesen válaszolok! :) 

A lányok kedvencei: 
- Girl's Little Things [Dorothy] 




You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe