[30/11.] Bronzosítsunk!

15:55:00

Sziasztok! 

Rövidke bejegyzés lesz a mai, ugyanis a kérdésünk így szól: 

Használok-e bronzosítót? 

Hát, nem. Még egyszer sem próbáltam ki, de már egy ideje kutakodok a neten is, hogy melyiket lenne érdemes kipróbálni és melyik az, amely árban sem a csillagos eget veri. 
Egy picit tartok még tőle egyébként, a kontúrozást is nem régiben kezdtem el tanulgatni, és nehéz eltalálni a kellő mennyiséget, árnyalatot és, hogy ne keltsük azt a hatást, mintha koszos lenne az arcunk. 
Na, valahogy a bronzosítókkal is így vagyok. Amikor nézegetek videókat gondolkozom néha, hogy gyönyörűen eltalálják az árnyalatot és a mennyiséget, de viszont vannak, akik vagy nem tudnak vele rendesen dolgozni vagy nem ismerik a mértéket, de olyan az arcuk, mintha koszos lenne. Ezt is - mint minden más mozzanatot - szépen meg kell tanulnunk, hogy ne torzítsuk nagyon az arcunkat és látszódjon, hogy az igenis smink, nem pedig piszok. 

Hát, ahogy előlegeztem nem lett éppen hosszú bejegyzés, sajnos nem tudok nagyon sokat arról regélni, amit nem használok, főleg, hogy még ki sem próbáltam. 

Lessetek be a lányokhoz, hogy ők hogyan állnak ezzel a termékkel: 




You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe