[30/13.] Tárolási módszererek.

15:56:00

Sziasztok! 

Ismételten eljött a vasárnap, lezártunk egy hetet, és íme itt a smink kihívás tizenharmadik napja is, aminek keretein belül kicsit arról fogok írni, hogyan és hol tárolom a sminkjeimet. 
Lényegében már ezerféle módon pakolásztam össze-vissza a dolgokat, hogy hogyan is lenne a legpraktikusabb, míg végül megtaláltam a megfelelő helyet és tárolási módot a drágáknak. 
Az összes smink termékem és ecsetem az íróasztalomon foglal helyet, egy polc szerűségben és annak tetején. Mivel mindig itt sminkelek, ezért értelemszerű volt, hogy itt fogom őket tárolni. Ez a kis polc pedig tökéletesen lehetővé teszi a praktikus és helyspóroló megoldást. 

Na de akkor, hogyan is tárolom a dolgokat; 
Ecsetek: A ecseteimet egy egyszerű ezüst színű, kerámia kaspóban tartom, amit azt hiszem még az Obiban vásároltam. Sokáig egy sima befőttesüvegben tároltam őket, de szerettem volna valami esztétikusabb megoldást, így  esett erre a választásom. Az árára már nem emlékszem pontosan, de tudom, hogy pár száz forintba került. Tökéletesen passzol a szobám színéhez és egy kis modern megjelenést kölcsönös neki a krómos-ezüstös szín. 

Rúzsok: A rúzsok is a befőttes megoldást kapták és úgy is maradtak. Egy picike befőttben tárolom őket, amit körbe tekertem egy narancssárga színű anyaggal, hogy mégse egy uncsi külseje legyen. Annyi vele csupán a probléma, hogy négy rúzsnál több nem fér bele, szóval ezt hamarosan le kell majd cserélnem főleg, hogy folyamatosan bővítem a kollekciómat. 

Egyéb termékek: A többi terméket egy kis fonott kosárkában tartom, ami ugyanazzal a narancsszínű anyaggal van kibélelve. Mindent egyszerűen megtalálok és minden egy helyen van. Viszont már egy ideje szemezek egy műanyag fiókos kis tárolóval az ebay-en, amiben tökéletesen tudnám tárolni az összes terméket, rúzsokkal együtt. De addig is ez így tökéletes módszernek bizonyul. 

Ha utazok: Van egy nagy kék neszeszerem, amibe minden belefér - szó szerint mindent. Az összes termék, fixáló spray-vel együtt. Az ecseteimet pedig abban az ecsettárolóban, amiben megvettem a készletemet, így szépen el tudom őket rendezni, nem pedig csak beledobni őket a kis táskába, szóval így a szőrzetük sem sérül vagy deformálódik el. 

Egy-két tanács így a bejegyzés végére: 
- Mindenképp ott tároljátok a termékeket, ahol sminkeltek, hiszen sokkal egyszerűbb csak oda nyúlni a dolgokért, mint hurcolászni őket egyik helyről a másikra.
- Tartsatok valami rendszert! Rakjátok külön az ecseteket, a rúzsokat/szájfényeket, arcra valókat stb., így könnyebben megtaláljátok őket, nem kell kutakodni fél napot, mire rátaláltok arra, amit használni szeretnétek. 

Ne felejtsetek el megnézni a többiek módszereit sem: 
- Girl's Little Things [Dorothy] 







You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe