#2. Pénteki kitárgyalós - Lassú, nyögvenyelős és egy kis változtatás

17:44:00

Hii People! 


Eljött hát a második pénteki kitárgyalós és bevallom őszintén, hogy erről a hetemről nem szívesen írok, mert nem akarok lehangoló posztokat megosztani. Nem az a célom, hogy a problémáimat az olvasókra zúdítsam és persze a nagyon személyes dolgaimat sem szeretném kiteregetni. De..
Remélem nem én vagyok az egyetlen, aki úgy érzi, hogy ez a hét csigalassúsággal telt el. Egyszerűen csak vánszorogtak a fránya napok és egyáltalán nem akartak eltelni. De végre itt a péntek, a pihenés ideje. :) Így a személyes kitárgyalósból most inkább elég is lesz, picivel több minden történt a bloggal a héten, szóval térjünk is inkább rá a blogos kitárgyalóra. 



Az első dolog, ami az elmúlt héten történt az a Blogolj nevezetű oldalnak köszönhető, akik chaten "kerestek fel". Az oldal lényege, hogy kilencféle témában lehet nekik blogokat beküldeni és ők minden egyes bejegyzést megosztanak ott, amit mi. Szerintem nagyon kis hasznos oldal; egyrészt mert új olvasókat lehet gyűjteni, másrészt pedig szuper blogokra lehet rábukkanni. :) 
Szóval, hogyha olvasnivaló, szórakozás után kutatsz, vagy esetleg több olvasót szeretnél, aki keresd fel őket! :) 
Link: x
A második, hogy megérkezett hozzám a második rendszeres olvasó is, nem vagyok benne biztos, de szerintem ez a blogolj oldal blogspot felhasználója - javíts ki kérlek, ha nem így van! :D De így is, úgy is köszönöm a bizalmat! :) 
És hurrá, megvan az első kommentem, amit ismételten Fruzsinak köszönhetek - már tiéd a második első is! Mindenképp nézzetek be az ő blogjára is, szerintem megéri! Mellesleg áldalak a facebook csoportodért, mert nagyon szeretem a cikkeidet!! 
Link: x

Illetve hát, a bejegyzés címében olvashatjátok, hogy egy kis változás. Ez csupán annyit takar, hogy megszüntetem a Tag Thursday rovatot, mert igazából semmi értelmét nem látom annak, hogy hetente tömegszámra töltsem ki a tag-eket. Szóval ezentúl csak akkor fognak felkerülni Tag bejegyzések, ha valóban találok valami nagyon jót és érdekeset. (Az  első tag-et fent hagyom természetesen.)
Ahogy magamat ismerem tuti, hogy még lesz pár változás, amit az elkövetkezendő időben fogok végrehajtani de ezekről egyenlőre semmi infót nem írok,  illetve még bennem is meg kell fogalmazódnia pontosan mindennek.  

A hétvégén viszont még jelentkezem egyszer, amiben elkezdem a 10 day you challenge-t, mert ennék még értelmét is látom, és az ilyen kis kihívások szeretem is! :) 
Szóval, hamarosan újra jelentkezem, addig is legyetek jók...


Juhu, van új névjegyem!









You Might Also Like

2 megjegyzés

Subscribe