10 day you challenge - 7. nap

19:40:00

Hii People! 




Hű, amikor azt hittem, hogy a hatodik napi ételeket nehéz volt összeszedni, akkor valószínűleg nem gondolkoztam előre, ugyanis inkább ez a legnehezebb. Rengeteget olvasok, éves szinten 20-50 könyv között minimum, szóval nagyon sokáig törtem a fejemet azon a négy könyvön, amit itt meg kell említenem, de végül sikerült. 

1. Sarah J. Maas: Az Üvegtrón sorozat - Ez volt az egyetlen talán, amin egy percet sem gondolkoztam - talán azért is, mert éppen nem rég fejeztem be az egyik kötetet. De, ha nem is ennek a sorozatnak az egyik részét olvastam volna, akkor is ez lett volna az első. Eddig négy része jelent meg a sorozatnak, ebből most olvastam a harmadikat, de már alig várom, hogy a negyediket is a kezemben tarthassam. Nem túlzok, ha azt mondom, hogy egyszerűen tökéletes ez a sorozat.
Az a baj, hogy ódákat tudnák zengeni erről a sorozatról, de ez a bejegyzés - sajnos - nem csak erről a könyv sorozatról szól. De, hamarosan megjelenik majd egy ajánló erről a bizonyos harmadik kötetről, amiben majd kiörömködhetem magam.

2. S. C. Stephens: Esztelenül trilógia - Még igazából szerintem ezen sem sokat kellett gondolkoznom, mert ez a második sorozat, amit nagyon-nagyon szeretek. Három kötetből áll, illetve van még néhány kiegészítő novellája is, amiket még nem sikerült megszereznem - nagyon szomorú vagyok érte. Igazából egy romantikus, izgalmas történetről van szó, szerethető karakterekkel, akik fejlődnek a történet során - ezt elég ritkán tapasztalom. Aki szereti a fiatalos, romantikus könyveket, azoknak mindenképpen ajánlom. Mivel már régebben olvastam, ezért nem írnék róla külön de viszont, ha van rá igény, akkor nagyon szívesen. 

3. Joss Stirling: Lélektársak sorozat - Az első kettő után már el kellett gondolkoznom, hogy mely könyvek voltak azok, amikért oda és vissza voltam. Szóval segítségképpen elkezdtem böngészni moly-on az olvasmánylistámat és, amikor a szemem elé került ez a sorozat beötlött, hogy hú, tényleg. Nem rég olvastam el mind a három könyvet és a kiegészítő novellát, és imádtam. Nem hittem volna, hogy részről részre jobbak lehetnek a részek, de Joss Stirling bebizonyította, hogy de. Nálam a harmadik rész, a Crystal a győztes befutó. Mindenki, aki teheti olvassa el! 

4. J. L. Armentrout: Luxen - A harmadik keresése után, ezen valahogy már nem kellett gondolkoznom, hiszen egyből eszembe jutott a Luxen sorozat. Szerintem kevés olyan ember van, aki ne olvasta vagy legalább ne hallott volna Daemon-ről és Katy-ről. Tökéletes történet, tökéletes szereplők, az egész úgy, ahogy van egy csoda. Sajnos az Ellenállást még nem sikerült elolvasnom, de rajta van a várólistámon, szóval alig várom, hogy belekezdjek. Mindenki, aki szereti a "rossz fiúkat", a fantasyt és a romantikát, mindenképp vegye a kezébe a Luxen sorozatot és olvassa el! Garantálom, hogy bele fog szeretni! :) 

Hű, hát egyszerre volt nehéz és könnyű a mai nap kihívása, és mire a végére értem még egy jó pár könyv eszembe jutott, amiket imádtam és bele tudtam volna tenni ebbe a négybe, illetve arra is rádöbbentem, hogy szinte csak azokért vagyok oda, amik több részesek. :) 
Ezek közül olvastátok már bármelyiket, mit gondoltok róluk? :) Vagy nektek mi a top4 könyvetek? :) Osszátok meg velem, hátha nem olvastam még és kedvet kapok hozzá! :) 



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Sziaa!:) Engem érdekelne az Eszetlenül trilógia, és örülnék neki, hogy majd egyszer, mikor lesz időd, írnál róla egy kicsit! Sőt, igazából az utolsó háromról, mindegyikről szívesen olvasnék ajánlást.:D
    Megengeded, hogy adjak egy tanácsot?
    Ha a szöveget kijelölöd, és sorkizárásra állítod, akkor máris jobban fog kinézni az egész! Remélem nem haragszol meg, tényleg csak egy tanácsot szerettem volna adni!:)7

    xx♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Örülök a kommentednek, és természetesen, ahogy időm engedi - mert sajnos az alap bejegyzésekre sincs időm mostanában, éljen a végzős év - írni fogok mindegyikről. :)
      Igazából nagyon sokszor eszembe van, de mire megírok egy bejegyzést és megosztom teljesen kimegy a fejemből a sorkizárás, úgyhogy köszi, hogy most felhívtad rá a figyelmem. :)
      Haragudni, dehogy! :) Az építő kritika és a tanácsok mindig jól jönnek.

      J.

      Törlés

Subscribe