10 day you challenge - 1. nap

19:31:00

Hii People! 


A hét utolsó bejegyzésével jövök, amit már a Pénteki kitárgyalósban (x) említettem. 
Mindig is szerettem a kihívásokat, mind a valóéletben és mind az ilyen virtuális dolgokkal kapcsolatban. Mivel ez a kihívás az írással és velem kapcsolatos - ami alapból képezi a blogot - úgy gondoltam, hogy az elkövetkezendő tíz napban - remélhetőleg minden nap sikerül megcsinálom - vállalkozom erre a kihívásra! :) 
Szóval itt is lenne az első nap, melynek keretein belül 10 titkot kell megosztanom magamról. 
Nyilvánvalóan nem a legmélyebb titkaimat fogom megosztani itt a nagyközönséggel, hanem inkább olyanokról fogok írni, amiket kevesen képzelnek el rólam.  :)

1. Imádok mesét nézni. - Igazából nem tudom ez mennyire titok, de elég sokan meglepődnek, amikor rájönnek, hogy konkrétan mesefüggő vagyok. Nincs kifogásom a mese sorozatok ellen sem és a rajzfilmek ellen sem. Jelenleg éppen az Avatar - Aang legendáját falom, és egyszerűen imádom. Aki szereti a meséket és esetleg látta Az utolsó léghajlító című filmet, ami ennek a sorozatnak az alapján készült - azt hiszem -, és tetszett, akkor mindenképp kezdjen bele! :) 

2. Blogolok és írok. - Ez viszont mondjuk mondható igenis titoknak, mert nem sokan tudják rólam, hogy blogolok és történeteket is írok. Jelenleg is éppen egy történeten dolgozom, amivel szeretnék nagyon haladni, csak sajnos nem sok időm van rá. De emellett már egy jó pár új történet alapja forog a fejemben nap, mint nap, szóval várom a pillanatot, amikor már nem fogom bírni és muszáj vagyok leírni. 

3. Szeretem a rap és R&B zenét. - Szintén egy olyan dolog, amit kevesen tudnak rólam. Mindenki azt hiszi, hogy leragadtam Selena Gomez-nél, Taylor Swift-nél és a One Direction-nél - szó sincs róla, ezeket az előadókat is szeretem, de inkább egy másik stílus felé húz a szívem. A lejátszási listám nagy részét Drake, Nicki Minaj, Kanye West és hasonló előadok uralják. Imádok őket!! 

4. Egy plüss pingvinnel alszom. - Talán tíz éves lehettem, amikor apukámtól karácsonyra kaptam egy plüss pingvint - tudni kell rólam, hogy imádom a plüssöket és pingvineket is -, és azóta is minden éjszaka azzal alszom. Olyan szinten hozzám nőtt már, hogy elég nehezen alszom, ha nincs velem és muszáj vagyok valami mást szorongatni egész éjszaka, hogy aludni tudjak. Pontosan ezért jött velem Bécsbe, Németországba és Csehországba is! :) 

5. WeHeartIt függő vagyok. - Egyszerűen, ha elém kerül az alkalmazás - leginkább telefonon szoktam használni - képtelen vagyok letenni. Órákig képes lennék böngészni és szivecskézni, fogalmam sincs miért, de imádom. Ráadásul most még jobban rákattantam, mert hamarosan meg lesz az ezer követőm, amit még magam is alig hiszek el, illetve a 2016 heartolója címre is pályázok! Szóval szorítsatok, és szíveljetek ti is! 

6. Érdekel a rendezvényszervezés. - Körülbelül hat éves koromban jelentettem ki azt, hogy stewardess szeretnék lenni, és ez azóta is megmaradt. De, ahogy nőttem rájöttem azért, hogy egyre több minden érdekel. Mondjuk még mindig a gazdaság vagy turizmus terén szeretnék mozogni, de tudom, hogy ha véletlen, ne adj' Isten nem sikerülne valamiért, akkor a rendezvényszervezés lenne az, amivel foglalkoznék. 

7. Majdnem elsírtam magam életem első Caramel koncertjén. - Ebben az a vicces, hogy mindeddig tényleg titok volt és még a barátom sem tudott róla, pedig vele voltam. Amikor Molnár Feren Caramel anno, tíz éve megjelent a Megasztár című tehetségkutató műsorban, akkor lettem hatalmas rajongója. Azóta nagy vágyam volt, hogy eljussak egy koncertjére, és tavaly végre sikerült - hála a barátomnak, mert nélküle nem mentvolna. És, hát akkora volt az öröm, hogy amikor Caramel fellépett a színpadra, konkrétan majdnem elsírtam magam. 

8. Imádom a darts-ot. - Ez még újdonság nálam. Erre a barátom szoktatott rá, amikor a nemrégiben befejeződött PDC világbajnokságot nézte. Egyik nap én is csatlakoztam aztán teljesen rákattantam és azóta is nagyon-nagyon szeretem. 

9. Van bakancslistám. - Erről nem sokan tudnak, de van, és hál' Istennek már van is rajta néhány pont, amit már sikerült kihúzni. :) (Ha valaki esetleg kíváncsi rá, mert én például személy szerint nagyon szeretek bakancslistákat olvasgatni, akkor jelezze és felteszem, illetve kommentben nyugodtan megoszthatjátok velem a sajátotokat is) 

10. Kihívás függő. - Erre most jöttem rá, szóval ez eddig számomra is nagy titok volt. Szóval, miközben ezt írtam egyidejűleg keresgéltem más kihívásokat csak kíváncsiságból, és találtam egy jó párat, amik nagyon-nagyon megtetszettek és naponta egész jó cikkeket, bejegyzéseket lehetne összehozni a keretein belül, szóval tádá... megszületett egy újítás, amiről pénteken is írtam... lesznek 30 napos kihívások a blogon - napi szintű bejegyzésekkel remélem -, a megszokott bejegyzések mellett. 

Igazából ezt nehezebb volt megírni, mint az elsőre gondoltam, de végül sikerült és tényleg sikerült olyan dolgokat összeszednem, amiket kevesen tudnak rólam. 
Remélem olvasható volt, és tényleg... osszátok meg velem bakancslistáitokat, ha van, mert nagyon kíváncsi vagyok rájuk! :) 
Kommentet még mindig lehet írni, nem harapok érte, és ugyanígy a chattel! :) Ezenkívül a csere lehetősége is fenn áll, csupán kérni kell! :) 
Legyen szép estétel, legyetek jók... 



Ahol a kihívást találtam: , köszönöm Lau Koncsik!! :) :) 

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Azt hiszem itt az ideje, hogy én is végigmenjek ezen a tíz napon, mert már egy ideje gondolkodtam rajta, de nem volt rá helyem; most hogy van, neki is ugrok, köszönöm, hogy eszembe juttattad! És nagyszerű, hogy tényleg titkokat mertél megosztani velünk ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom a te 10 napodat is, mindenképp figyelemmel fogom követni! :)
      Próbálkoztam azért tényleg olyanokat összeszedni, amik titoknak mondhatóak! :)
      És köszi a kitartó kommentelést! :D :*

      Törlés

Subscribe