10 day you challenge - 8. nap

17:43:00

Hii People!


Közeledünk a kihívás végéhez, és valamiért egyre nehezebbnek találom a "feladatokat". Ma három filmmel készültem, sokat nem is rizsáznék most, hanem jöjjenek is. 


1. Most egy kicsit csalok és az első ponthoz nem egy, hanem két filmet fogok írni, mert egyszerűen nem tudok köztük dönteni és mivel ugyanaz a rendező és az egyik főszereplő is, ezért úgy gondoltam, hogy egy ponton belül osztom meg őket. Ez a két film a Charlie és a csokigyár, illetve az Alice csodaországban. Egyszerűen imádom Tim Burton filmjeit, mert annyira egyedi és sajátos képvilágot teremt, amit egyszerűen lehetetlen nem felismerni, ha az ember látott már egy Burton által rendezett művet. A másik pedig, hogy imádom Johnny Deep-et is, imádom a filmjeit és, hogy rengeteg különböző, őrült szerepet képes hitelesen megformálni - én ezért hívom csak az Ezer Arcúnak. :)
Mindkét film eléggé mesebeli, főleg Alice, és mind a két filmet már vagy ezerszer láttam, de még ugyanennyiszer képes lennék megnézni őket. Ebben az évben megjelenik egy új Alice film, amit már nagyon-nagyon várok.

2. Feketék fehéren - Szerintem minden idők egyik legjobb vígjátéka. Ezzel is úgy vagyok, hogy rengetegszer láttam már, de ha éppen adják valahol újra nézem, és ugyanúgy nevetek rajta mint, amikor először láttam. Maga a cselekmény valami fantasztikus, a szereplők tökéletesek és iszonyatosan jól játsszák a szerepüket, emellett pedig olyan poénok vannak benne, hogy képtelenség nem nevetni rajtuk. 

3. Step-Up részek - Kicsi korom óta nagyon szeretem a táncos filmeket és nagyon kevés van szerintem, amit még nem láttam, de valahogy csak a Step Up filmek a kedvenceim - szerintem Channing Tatum tehet erről az első rész miatt. Mindig aktuális zenék vannak bennük, remek táncosok, nagyon jó koreográfiák és hát mivel nő vagyok, a férfi főszereplők felett sem tudok soha elsiklani. Azt pedig külön imádom, hogy Moose már az elejétől kezdve benne van, hiszen ő az egyik kedvenc karakterem. 

Ez lett volna az én három (csalva négy) kedvencem. :) 
Nektek mi a top3 kedvenc filmetek? :) 


You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe