#1. Pénteki kitárgyalós - Kutatás, intézkedés, babázás

23:19:00

Hii People! 



Eljött hát az első péntek és az első kibeszélő, ami miatt egy picikét izgatott vagyok, pont azért, mert ez az első. 
Címként a kutatás, intézkedés és babázást választottam, hiszen ez a három szó jellemezte leginkább a hetemet. Hogy miért?
A hetem fele körülbelül abból állt, hogy kutattam az egyetemek, képzések, ponthatárok, tandíjak és egyéb fincsiségek után. Megjegyzem eredménytelenül, mert még mindig ugyanolyan kilátástalan a helyzetem, mint eddig. Még mindig nem tudom eldönteni, hogy melyik szakra jelentkezzek, melyik egyetemet tegyem első helyre és persze a legfontosabb kérdés, be merem-e vállalni a költségtérítéses képzést, mert oda van a legtöbb esélyem bekerülni.Viszont még hétfőn a suliban találtunk egy felvi magazint, amiről bővebben majd a Tovább tanulás update-ben fogok írni, és ugyanígy a duális képzésről is, ami még egy kicsit új dolog a felsőoktatásban, de véleményem szerint egy nagyon jó ötlet.
Intézkedés szempontjából is elég sűrű volt a hét, ugyanis mindenféle papírt intéztem, ami a felvételihez szükséges illetve többletpontot is jelenthet - ebbe viszont annyira nem akarok belemenni, mert sok hivatalos katyvasz, aminek a felét még én sem értem.Viszont rengeteg papír és utánajárás volt, úgyhogy innen is köszi még egyszer anya, a kitartást! :D
És itt a babázás. Egyszerűen imádom a gyerekeket, főleg az 1-5 éves korúakat. A családunknak van egy nagyon-nagyon jó család-barátja, ahol pontosan van három gyerek, akik ebbe a kor intervallumba tartozik, és közülük kettő - a két legnagyobb, 2 és 4 évesek - itt aludtak szerdán. Gondolom mondanom sem kell, hogy a két leányzó hatalmas felfordulást keltett az amúgy nyugis házban, a szobám ki lett nevezve babaszobának, úgyhogy vigyáznom kellett, hogy ne essek hasra a rózsaszín babakocsiban és a babaházakban. Szóval a szerdám és a csütörtököm is gyerekekkel és nevetéssel teli volt.
A mai nap kicsit sűrű volt, egy német levélírással és az itthoni munkákkal.
És mivel a mai napon egyedül voltam itthon gondoltam összeütök valami ételt, a választás pedig a tejszínes-mustáros csirkére esett, ami most kimondottan nagyon jól sikerült. Aztán pedig barátommal egy darts mérkőzés keretein belül megvacsiztunk. Szóval sűrű de mégis nyugis volt a mai nap is.




De valahogy a legjelentősebb esemény a héten, ami történt az a bloggal kapcsolatos, hiszen végre sikerült összeraknom a design-t úgy, hogy az nekem teljesen megfeleljen és átlátható legyen. Sikerült összehoznom a rovatokat és egy picikét hirdetni is, hogy néhányotok rá is találjon.  
És, hála Papp W. Fruzsinak, túl vagyok a blog első cseréjén is, juhú, köszönöm!
[Ha valaki esetleg szeretne cserét kérni a Cserék menüpontban kommentben vagy chaten jelezve teheti meg.] 
Illetve meg van az első feliratkozóm is, amiért nagyon-nagyon hálás vagyok Rock H-nak, hogy megelőlegezte nekem a bizalmat. Nagyon köszönöm neked! :)


Hát most még hirtelen kis rövidre sikeredett, és látszik, hogy kezdetleges a Pk, de igyekszem majd bővíteni hétről hétre, és olyan infókkal ellátni, ami akár nektek is hasznotokra lehet.
Ha van bármi kérdésetek vagy kérésetek, akkor írjatok nekem itt kommentben vagy chate, esetleg az Elérhetőségek menüpontban megtalálható oldalakon.
Ha cserét szeretnétek kérni akkor azt a Cserék menüpontban kommentben  vagy chaten tehetitek meg!
Legyetek jók...

Jennii.

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe