App ajánló: TvShow Time, avagy rendszerezd sorozataidat!

17:59:00

Hii People! 
[sorozatfüggőknek kötelező]

Igen tudom, a tegnapi bejegyzésben azt írtam, hogy legközelebb hétfőn találkozunk, de időközben találtam egy nagyon fantasztikus alkalmazást, amiről egyszerűen muszáj vagyok írni. 



Szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki egyszerre minimum öt sorozatot néz és néha már nem tudja nyomon követni, hogy melyik sorozatnál éppen hányadik évadnál és epizódnál jár. Hát most itt a gyógyír! 
Régóta keresek már egy olyan alkalmazást telefonra, ami jól átlátható és kezelni tudom rajta a sorozatokat, illetve értesítést küld, hogy mikor érkezik új epizód egy adott sorozatból. Aztán a tegnapi nap folyamán csak görgettem a facebook üzenőfalat, amikor megláttam egy csoportban egy képet (hasonló, mint ami itt bal oldalon található, csak a felhasználó volt más, természetesen), és azt kérdezték, kinek van meg az alkalmazás. Hirtelen mikor megláttam, hogy sorozatokról van szó, elolvastam a kommenteket, hogy mi is ez az alkalmazás, akkor olvastam, hogy a TVShow Time névre hallgat. Mint a többi ilyen sorozatrendezős alkalmazást, ezt is letöltöttem, de azt hiszem ez már végleges is. 

Az első plusz pont, amit az app javára tudok írni az az, hogy elérhető iOS rendszerre is. (Korábban már ajánlottak nekem egy hasonló alkalmazást, de az csak Andoridos telefonokra volt elérhető.) Szóval mikor megláttam az áruházban, rögtön megörültem. 
Kezdetnek természetesen be kell regisztrálni. Ezt megteheted saját e-mail címmel, de legegyszerűbben a facebook-on keresztül is regisztrálhatsz. Ezután kezdetnek ki kell választanod öt sorozatot, amit nézel, majd egy csúszkán be kell állítani, hogy mennyit néztél már meg az adott sorozatból (nem kell megijedni, mert a későbbiekben nem így kell állítani, és ezen a csúszkán szinte művészet beállítani pontosan mennyit láttál már az adott sorozatból). Szóval, miután ezekkel megvagyunk megtekinthetjük az adatlapunkat, ahol ott lesznek a sorozatok, amiket kiválasztottunk illetve az a kis profil részlet, amit a képen is láthattok. A profil felett ott a kereső, szóval oda be tudjátok írni a keresett sorozatot és felvenni a listátokra.
És akkor, hogyan is állíthatjuk be, hogy éppen hol járunk az adott sorozatnál? Ha rákoppintunk a sorozat képére, akkor kiadja az összes évadot. Ha már az egészet láttuk ki is pipálhatjuk de, ha még nem akkor egyszerűen koppintsunk az évadra és ott epizódonként tudunk jelölni. 
Emellett pedig van még két nagyon hasznos menüpontja. Az egyik a calendar a másik a to watch. A calendar-nal láthatjuk, hogy az általunk bejelölt sorozatoknál mikor fog megjelenni új rész. A to watch menüpontnál pedig kiírja nekünk az összes sorozatot, hogy melyik a soron következő epizód, amit meg kell néznünk. 
Ezen kívül pedig be lehet állítani (már meg nem mondom hol, de fog majd felugrani az elején egy kis ablak, ahol majd be lehet állítani), hogy akarunk-e értesítéseket kapni az új epizódok megjelenéséről. 

Szóval igazából szerintem minden meg van ebben az alkalmazásban, ami egy olyan személynek kell, aki sok sorozatot néz és rendszerezni akarja őket. Könnyen kezelhető és átlátható. 
Én mindenkinek csak ajánlani tudom, aki hasonló problémákkal küzd, mint én! :) 
Remélem nektek is olyan hasznos lesz, mint nekem! :) 

Ha bármi kérdésetek vagy kérésetek van, akkor keressetek kommentben, chaten vagy az Elérhetőségek menüpontban valamelyik ott található oldalon. 
Ha cserét szeretnétek kérni azt a Cserék menüpontban vagy chaten tehetitek meg. 
Legközelebb már tényleg csak hétfőn - azaz holnap - jelentkezem. 
Addig is, legyetek jók...

Jennii.

You Might Also Like

2 megjegyzés

Subscribe