10 day you challenge - 6. nap

18:40:00

Hii People! 



A mai nap pont annyira állt közel hozzám, mint amilyen nehéz volt megírnom. Imádom a hasam, imádok enni, de mégis elképesztően nehéz volt öt olyan ételt összeszednem, amit szeretek.
Viszont kitaláltam magamnak egy sémát, miszerint egy étel, amit általánosságban imádok, valamilyen házi koszt, egy zöldség és egy gyümölcs, amit szeretek, illetve egy étel, amit még nem próbáltam, de nagyon szeretném. :) 

1. Pizza - A pizza uralja azt a helyet, amit általánosságban szeretek. A  nine loves-ban az első helyen szintén a pizza állt, szóval szerintem elég egyértelmű, hogy tényleg imádom. Életem hátralévő napjaiban képes lennék csak pizzán élni. Hű, de egészséges. 

2. Mami franciasalátája rántott hússal - Na igen, ez eléggé házi. :) Akárki csinálja a francia salátát egyáltalán nem olyan, mint a mamámé, és ezt tuti, hogy senki nem fogja soha überelni. A rántott hús az szinte már egy adott dolog, hiszen általában mindenki ugyanúgy készíti. De mama franciasalátája és rántott húsa együtt maga a mennyország. 

3. Paradicsom - Az egyetlen zöldség szerintem, amit képes lennék minden nap akár magában is megenni - és volt is már rá példa, hogy nyáron nasi gyanánt, édesség helyett körülbelül három paradicsomot képes voltam megenni. De emellett imádok minden olyan ételt, amiben paradicsom van. 

4. Mangó - Mangó, mangó, mangó minden mennyiségben mindenféle előfordulásban. Fagyi, tea, maga a gyümölcs, teljesen mindegy, csak mangós legyen. 

5. Sushi - Az utolsó étel, ami a listán szerepel a sushi, hiszen még nem ettem, de már nagyon régóta szeretnék, csak sajnos a közelben nem igazán lehet kapni. De a halat szeretem, a rizst is és a zöldségeket is, szóval gondolom így egyben sem lenne vele semmi problémám. :D 


Ez lett volna az én öt ételem. 
Nektek mi a kedvenceitek? Ha ettetek már sushit írjátok meg nekem a véleményeteket, kíváncsi vagyok rá, kinek, hogyan ízlett! :) 
Kommenteljetek, iratkozzatok fel és a többi rizsa, amit már megszoktatok tőlem. :) 
Legyetek jók...



You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe