10 day you challenge - 3. nap

17:41:00

Hii People! 


A tegnapi "szerelmek" után, a mai nap a félelmeké, amihez őszintén megmondva kicsit tartottam neki állni. Szerintem nem csak én vagyok egyedül azzal, hogy még magunknak sem merjük bevallani néha félelmeinket, pedig szerintem ez egy nagyon fontos dolog lenne. 
De, hogy mik az én félelmeim?

1. Félek a magasságtól. - Eszméletlen tériszonyos vagyok.
2. Félek attól, hogy egyedül fogom leélni az életemet. 
3. Félek az érettségitől és attól, hogy nem vesznek fel egyetemre. 
4. Félek, hogy nem fognak összejönni az életemben azok a dolgok, amiket szeretnék. 
5. Félek attól, hogy elveszítek valakit, aki nagyon fontos a számomra. 
6. Félek az erőszaktól. 
7. Félek a sötétben. 
8. Félek, amikor valamiért egy hídon kell átmenni - vagy gyalog vagy valamilyen közlekedési eszközzel. 

Hát, mit ne mondjak, elég rövid bejegyzésre sikeredett, de nem is nagyon bánom, mert ez nem éppen egy vidám téma, és ez a hely itt a boldogságé! :)
Holnap már egy sokkal kellemesebb nap lesz, hiszen hét olyan dolgot fogok felsorolni, amit nagyon szeretnék megvalósítani életem során! :)

Legyetek jók...


You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe