'16 január havi függőségek - Weblap, kozmetikum és más ínyencségek

16:57:00


Hii People! 


Elérkezett az első havi függőségek bejegyzés, amiben azokat a dolgokat fogom nektek bemutatni, amikért január hónapban oda és vissza voltam. Nem nagyon húznám az időt a bevezetéssel, hiszen azok a dolgok a lényegesek, amik a kedvenceim voltak. 
Íme, itt vannak ők: 




A RainyMood nevű weboldalra az év elején találhattam rá teljesen véletlenül. Kíváncsiságból felkerestem az oldal és azóta is nagy rajongója vagyok. Az egész csupán annyi, hogy ahogy megnyitod az oldalt egy felvétel indul el, amin esik az eső és néha dörög is. Igazából nagyon megnyugtató és teljesen ki tudja kapcsolni az embert. Én általában akkor szoktam bekapcsolni, amikor tanulok vagy olvasok, mert nem teljesen csendben vagyok, hanem szól valami háttérzaj, de mégsem vonja el a figyelmem. Emellett pedig minden nap van egy zenei link az oldal alján, ami tökéletesen passzol az esős hangulathoz, és youtube-on is rengeteg olyan lejátszási lista van, ami kimondottan a rainymood-hoz készült. 
(Telefonra is le lehet tölteni, de sajnos fizetős.) 




Nagyon szeretem a sorozatokat és igazából pont ebben a hónapban kezdődött el az egyik kedvenc sorozatom, a Teen Wolf ötödik évadának a második fele. Ám mégsem ez nyerte el a január havi függőségek díját sorozat kategóriában, hanem a Shannara - A jövő krónikája. Az idei évben debütált ez a sorozat, és meg kell mondjam, hogy egyszerűen fantasztikus. Szinte egyszerre kezdték el vetíteni Amerikában és nálunk is. Csütörtökönként a Viasat3 csatornán szokott menni, este kilenckor - hogyha valakit érdekelne esetleg. Egy fantasy sorozatról beszélünk egyébként, ami szerintem nagyon jó történeten alapul - egy regény az alapja. A szereplő válogatás egyszerűen tökéletes, és nagyon remekül is játszanak. Aki szereti a fantasyt annak mindenképpen ajánlani tudom a sorozatot. 


A 10 napos kihívás egyik napján már megemlítettem az Üvegtrón sorozatot, hogy mennyire szeretem és, hogy az az egyik kedvenc sorozatom, illetve, hogy éppen a harmadik kötetet fejeztem be. És igaz, hogy ebben a hónapban még csak két könyvet olvastam el ezzel együtt, de mégis ez a kedvencem. Iszonyatosan izgalmas és megható volt a történet, amit Sarah J. Maas alkotott. Többet most nem is nagyon írok róla, hiszen reményeim szerint hamarosan érkezik egy ajánló a könyvről - ez a segédeimtől is függ, de erről majd később. Annyit viszont már most elmondhatok, hogy ezt a sorozatot mindenkinek muszáj elolvasnia! 




A TVShow Time nevezetű telefonos applikációról már írtam korábban egy bejegyzésben, amit IDE kattintva elolvashattok. Ám, hogy most is ejtsek róla néhány szót: ez az alkalmazás tökéletes azoknak, akik egyszerre több sorozatot is néznek és néha már nem tudják nyomon követni, hogy éppen hányadik évad, melyik epizódjánál tartanak. Itt jelölni tudjuk, hogy éppen melyik a soron következő, értesítést kapunk a következő rész megjelenéséről stb. Remek alkalmazás, sorozatfüggőknek kötelező! 


A zenén elég sokáig gondolkoztam, mert általában naponta változik az, amit szeretek és a hónapban két olyan előadó is volt, akiknek a dalait rongyosra hallgattam. Az egyik Kendji Girac míg a másik, az itt is látható Justin Bieber. Igazán két teljesen ellentétes stílusról beszélünk, és csak azért döntöttem Bieber legújabb albuma mellett, mert többet hallgattam, mint Kendjit. Az egész imádat az album iránt valahol a What do you mean? körül kezdődött, majd mikor már megjelent a teljes album ha kellett, ha nem azt hallgattam. Tetszik az album hangulata, a dalok és a nagy részének a szövege is. Mr. Bieber igazán remek kis albumot hozott össze szerintem. 

Januárban a kedvenc médiaszemélyiségem Danielle Peazer volt, aki mostanában a tánc mellett a beauty világban is kezd egyre jobban ismertté válni. Youtube csatornáján különböző témákban tölt fel videókat, és pont a mai napon tette közzé előrendelhető parfüm és a szemhéjpúder paletta kollekcióját. Emellett Dani közreműködésével található a youtube-on néhány work-out videó is, amik nekem személy szerint nagyon tetszenek. A hölgyemény igazán sokoldalú és, ahogy észreveszem akármihez nyúl, az jól sül el. (Az elérhetőségei, amik a képen találhatóak balról jobbra: twitter, instagram, snapchat és a youtube csatornája.)

A kozmetikum, amit a hónapban egyszerűen imádtam, az a Maybelline SuperStay Better Skin alapozója 010 Ivory árnyalatban. Nagyon ritkán találok olyan alapozót, ami tökéletesen passzol az arcomhoz, akár az árnyalatot vagy a típusát tekintve - eddig egyet sikerült találnom, ez az Astor Skin Match alapozója volt, de azóta sem találok ugyanolyat. Na de, most itt van a Maybelline alapozója, ami teljesen megfizethető (ha jól emlékszem 2800 forint körül lehetett a dm-ben.). Tökéletesen fed, hosszan tartó, nem hagy foltokat maga után és egy kevés is elég a tökéletes finish-hez. Én igazából mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a terméket, aki keresi a tökéletes alapozót. [x]

Ezek lettek volna az én havi függőségeim, amik januárban teljesen "elvették az eszemet". Nektek mik voltak azok a termékek/oldalak/könyvek stb., amik nélkül nem tudtátok volna elképzelni a hónapot?
Ezennel lezártuk a januárt is és a holnapi nappal fejest ugrunk februárba, a szerelem, a határidők és a szülinapom forgatagába. Ki várja még? :)
A mai napon még jelentkezem a 10 napos kihívás nyolcadik napjával, aminek keretein belül három filmet fogok nektek bemutatni.
Legyetek jók...



You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe