10 day you challenge - 2. nap

19:18:00

Hii People! 


Hát eljött a második napja a 10 napos kihívásnak, amiben kilenc dolgot fogok veletek megosztani a "loves" címszó alatt. Nagyon magyaráznom ezen szerintem semmit sem kell, csupán keresnem kell kilenc olyan dolgot, amit nagyon szeretek. 
Hát akkor itt is vannak: 

1. Pizza. - Sajnos! Egyszerűen imádom, minden nap képes lennék pizzát enni és minden mennyiségben. Utálom is, mert tudom, hogy nem éppen egészséges és a diétámat sem segíti elő de egyszerűen nem tudok mit csinálni és képtelen vagyok lemondani róla. (A Hawaii a favorit.)

2. Zene és éneklés. - Ez ugye két dolog, de nekem a kettő összetartozik szóval nem akartam két külön pontba szedni. Körülbelül hat éves korom óta énekelek intenzíven - napi szinten -, de soha nem tanultam, nem jártam zene suliba, egyszerűen csak a magam szórakoztatására énekelek és sokszor az érzelmeimet is így vezetem le. A zene pedig alapvető dolog az életemben. :) 

3. Könyvek. - Az olvasás számomra egy menekvés és megnyugvás. Amikor már nagyon nem bírom a mindennapi stresszt és feszültséget annyira jó elmerülni egy másik világba és egy másik személy életét élni, hogy azt elmondani nem tudom. Szórakoztat, kikapcsol; ennél több nekem nem is kell. 

4. Írás. - Nincs olyan nap, hogy ne írnék. Vagy itt a blogon pötyögöm előre néhány bejegyzésemet vagy pedig a történetemen dolgozom, de minden nap firkálok minimum egy órát. 

5. Kutyák. - Fanatikus vagyok. Ha meglátok egy kutyát egyszerűen muszáj vagyok oda menni és megsimogatni - persze csak, ha látom rajta, hogy lehet. Ha tehetném az összes kutyát hazahoznám és dédelgetném egész nap. Nekem sajnos most nincs kutyusom, de ebbe nem szeretnék bele menni, mert kicsit kényes téma számomra. :) 

6. Utazás. - Egyszerűen imádom - de ebbe nem tartozik bele a napi kétszer egy óra, amit hazafelé és a suliba menet eltöltök. Mindegy milyen jármű, autó, busz, vonat. Utazás közben általában jóval többet gondolkozom, mint alapjáraton - ez most lehet, kicsit hülyén hangzik és úgy, mintha alapból semmit nem gondolkodnék, de nem számít. Ilyenkor sokkal jobban el tudok merülni a komolyabb gondolatokban, mint egy sietős hétköznapon. Ezen kívül pedig szeretek új helyeket felfedezni és egy teljesen új környezetbe kerülni. (Azt hiszem ezért is érdekel ennyire a stewardess és idegenvezetői szakma.)

7. Idegen nyelvek. - Jelenleg németet és angolt tanulok és nagyjából mindkettőt folyékonyan beszélem, de nagyon szeretnék meg sok-sok nyelven megtanulni. Szerencsémre elég fogékony vagyok az idegennyelvekre, szóval már csak neki kéne kezdenem a következőnek, ami valószínűleg a francia lesz, hiszen általánosban öt évig tanultam azt is, és nagyon szerettem. 

8. Alvás. - Na jó, ez elég lustán hangzik, de nem tehetek róla. Imádok aludni, bekuckózni magam az ágyba, nyakig betakarózni és bumm, kidőlni. Erről inkább nem is fecsegek többet. 


9. A barátom.
- A mai nap kihívása ugye a "loves" volt, de mivel nincs kilenc szerelmem - kinek van? -, ezért az első nyolc pontot olyan dolgokkal töltöttem ki, amiket nagyon szeretek. A kilencedik viszont tényleg az egyetlen szerelmemé! :) Sokat nem akarok róla írni, de lassacskán fél éve boldogítjuk egymást és nagyon hálás vagyok a sorsnak, azért a napért, amikor találkoztunk. :)
Innen is üzenem neki - nem mintha engedném neki, hogy beleolvasson a blogba :D -, hogy szeretem!! :)


A végére sikerült összehoznom egy kis érzelmességet - pedig nem igazán erősségem. 
Ha esetleg tetszik a kihívás, akkor nyugodtan készítsétek el ti is, és linkeljétek nekem, mert kíváncsi vagyok a Ti tíz napotokra is! :) 

Kommenteljetek, írjatok chaten, iratkozzatok fel vagy kérjetek cserét! :) 
Legyetek jók...



You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Gratulálok a fél évetekhez! :) Remélem még sokáig maradtok együtt:)
    .... és rájöttem, hogy az utazást kihagytam a sajátomból. hupika. --> http://pf-paracosm.blogspot.hu/2016/01/10-day-you-challenge-ii.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen, nagyon édes vagy! :) :)
      Már csekkolom is a tiédet is! :)

      Törlés

Subscribe