#2. Inspiráló Hétfő - Inspirálódj a képernyőn, Életrevalók!

19:15:00

Hii People! 


Mielőtt elkezdtem megírni ezt a bejegyzést egy darabig gondolkoztam azon, hogy mit is hozzak nektek és miről is írjak. Nem akartam még egy kép csomagot hozni, hiszen az már unalmas lett volna, illetve valami különlegesről és tényleg inspirálóról szerettem volna írni. Aztán hirtelen csak beötlött.. azt hiszem, hogy nincs inspirálóbb film - legalább számomra - az Életrevalóknál. 




Az Életrevalók című film egy igaz történetet dolgoz fel, ami még inkább csak arra sarkallt, hogy ma ezt kell veletek megosztanom.
A film 2011 decemberében jelent meg de én sajnos csak nemrégiben néztem meg a barátom unszolására. Bár hamarabb rá találtam volna... 

Egy kis tartalom:
A történet egy Philippe nevezetű gazdag férfi köré épül, aki egy ejtőernyős baleset következtében lebénult. Éppen egy új ápolót keres, amikor megjelenik Driss, aki csupán csak azért érkezett a meghallgatásra, hogy megkapjon egy papírt, amivel jogosult lehet egy támogatásra. Driss előtte szabadult a börtönből és nem éppen megbízható férfinek tűnik. Ám Philippe meglát benne valamit, amiért neki adja az állást. Eleinte elég nehézkes volt minden, hiszen Driss-nek teljesen új volt a környezet és a munkakör, ám idővel teljesen belejött és kettejük között igazi, életre szóló barátság alakult ki. 

Dióhéjban a történet ennyi, nem szeretnék spoilerezni és túlságosan belemenni a tartalomba, mert hátha valaki kedvet kap hozzá és meg szeretné nézni. 
Na de, hogy miért is annyira inspiráló ez a film? 
A nézése közben rájöttem arra, hogy mennyire nem értékelem az apró dolgokat, mint például egy esti sétát vagy néhány viccet, amivel fel szeretnének vidítani de én annyira morcos vagyok, hogy észre sem veszem. Ez az ember, akinek tolókocsiba kényszerülve kell leélnie a hátralévő életét képes nevetni, meglátni az életben az apró örömöket, élvezni az életet és szeretni! 
Rájöttem, hogy attól, hogy történik velem valami apró rossz dolog attól még nem áll meg az élet és nem kell hetekig "depressziósnak" lennem miatta, hiszen itt van egy férfi, aki minden rossz ellenére mégis képes nevetni.
A szerelmi oldalról számomra ez most nem jelentett semmit, hiszen párkapcsolatom van. De! Akik még nem találták meg az igazit vagy, ha nem is az igazit csak egy szerető társat; ne keseredjenek el, hiszen Philippe-nek is sikerült újra megtalálnia a szerelmet. 
Számomra pedig volt benne még egy hatalmas tanulság, ami nekem szintén nem volt újdonság, mert nem vagyok előítéletes és olyan, aki általánosít. De, akinél ez nem így van, csak nézze meg ezt a filmet és gondolkozzon el. Driss és Philippe két teljesen különböző személyiség, két teljesen különböző világ és mégis egymásra találtak. Az elején senki nem gondolta volna, hogy Driss mire lesz képes és, hogy mi van benne és mégis... nem szabad külső, bőrszín vagy vallás alapján ítélkeznünk, hiszen lehet, hogy elsőre egy olyan személyt látunk, akit esetleg nem kedvelünk. De aztán lehetséges, hogy miután jobban megismerjük egy segítőkész, jó lelkű és csodálatos emberrel állunk szemben! 

A képen az igazi Philippe és Driss látható.


Mindenki, aki még nem látta ezt a filmet, nézze meg! Tanulságos, motiváló és egyben humoros is. Nekem egyszerűen azóta a kedvencem, amióta láttam és, ha éppenséggel rosszabb a kedvem mindig emlékeztetem magam erre a történetre. Érdemes rászánni azt a picivel több, mint másfél órát! 
Remélem sikerült néhányotoknak felkelteni az érdeklődését. 
Ha esetleg láttátok a filmet vagy megnéztétek írjátok meg, hogy ti mit gondoltatok róla, hogyan tetszett! :) 

Írjatok chaten, kommenteljetek, keressetek és ne habozzatok cserét kérni! :) 
Legyetek jók...





You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe