10 day you challenge - 5. nap

18:23:00

Hii People!

Elérkezett a kihívás ötödik napja - ami igazából már nem az ötödik, csak az elmaradások miatt most az.
Szánom-bánom, egy pár beígért és ütemezett bejegyzés elmaradt de vendégem volt a hétvégén és nem tudtam gép elé kerülni. De a héten próbálok mindent pótolni, többet között a Shadowhunters sorozatajánlót is és még egyéb mást is! :)
De akkor itt lenne az ötödik nap, hat olyan hellyel, ahová szeretnék eljutni. 
(Mivel a blogspot valamiért rosszalkodott és egyszerűen nem engedett normálisa képeket beszúrni, ezért majd a bejegyzés végén találhattok a helyekről képeket.)

1. London - Már egy jó pár éve mozgatja a fantáziámat London, de megmondom őszintén, hogy nem tudom miért. Talán mert nagy város és mert vonzanak a tipikus motívumai. :) 

2. New York - Mint, ahogy az előzőnél említettem, nagy város, én pedig egyszerűen imádom őket. Folyton nyüzsög az élet, tele vannak az utcák emberekkel és sosincs csend, nekem ez pedig valahogy lételemem. New York pedig tökéletesen megfelel ezeknek a kritériumoknak. Ráadásul számomra nagyon-nagyon hívogató a Central Park is, egyszerűen gyönyörűnek találom. 

3. Baku - Baku Azerbajdzsán fővárosa. Egyik évben az Eurovíziós Dalfesztivál Baku-ban volt tartva és egy kis bemutató is volt a városról, akkor szerettem bele. Rögtön egy plusz pont járt a városnak azért, amiért tengerparti, illetve, mert Azerbajdzsán legnagyobb városa. Ráadásul egy teljesen más kultúra van ott jelen, engem pedig mindig is érdekeltek az idegen kultúrák.  (Mondjuk az eléggé le von az értékéből, hogy Baku és környéke a Föld egyik legszennyezettebb városa. De még ennek ellenére is vonz.)

4. Havanna - Szerintem Havannába még a Dirty Dancing 2-ben szerelmesedtem bele :D. Havanna Kuba fővárosa, és ott mindig meleg van. Ennél több szerintem nem is kell. Olyan sok látnivaló nem található itt, viszont szerintem van egy olyan hangulata a városnak, ami bőven pótolhatja ezt. A város szintén tengerparton fekszik. (Mániám ez a tengerpart, valószínűleg azért mert még sajnos soha nem jártam tengerparton.)

5. Egyiptom - Azt hiszem ezt nagyon magyaráznom sem kell. Egyszerűen gyönyörű, tele kulturális, történelmi emlékekkel, amik csak úgy vonzzák az embert. És az a fránya tenger megint itt van. 

6. Budapest - Hát igen, kicsit eltér a többitől, hiszen országon belül van, illetve már jártam Pesten, sőt... Igazából ott születtem, de lassan már kilenc éve, hogy elköltöztünk onnan. Az én szívem viszont még mindig Budapesten van, oda húz és alig várom, hogy visszaköltözzek, mert tulajdonképpen az az Én városom. 


És akkor az ígért képek: 








Ezen a hat helyen kívül persze van még rengeteg, ahová életem során el szeretnék jutni, de ezek állnak az első helyeken, ahová a legszívesebben elutaznék vagy, ami éppen közel áll hozzám. :) 
Ezek közül nektek van olyan, amelyiket szívesen meglátogatnátok vagy az évek során teljesen hozzátok nőtt? Nektek mi szerepel az első hat helyen? :) 
Osszátok meg velem vagy, ha tetszett és kíváncsiak vagytok a következő öt napra még, illetve más bejegyzéseimre, akkor iratkozzatok fel, hogy ne maradjatok le semmiről! :) 

Legyetek jók...




You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe