Nagy előrelépés a blogban és az életemben is

18:29:00

Sziasztok! 

Korábban már írtam arról, hogy lehet lesznek smink tutorial bejegyzések. Nem igazán tudtam, hogyan kellene ezt kivitelezni, hogy vizuálisan és szövegesen is megkapjátok a menetet, mert nem szerettem volna egy halom képpel elárasztani a bejegyzést. 
Viszont a minap jelentkeztem egy versenyre - ez a nagy dolog az életemben, mert ez az első alkalom -, ahol a feladatunk az volt, hogy töltsünk fel egy videót, amin egy sminket készítünk el. Sajna a videó mindössze tizenöt másodperces lehetett, így sok mozzanat kimaradt belőle. De elkészítettem a hosszabb verzióját is, amit úgy gondoltam, hogy megosztok veletek. 
Így végül elérkezett a blog életébe az első smink tutorial-os bejegyzés. 
Amit mindenképp tudnotok kell. Először leírom a menetet, hogy hogyan készítettem el, a bejegyzés alján megtalálhatjátok a videót és az összes terméket, amit használtam. 





Az első lépés az arc előkészítése a sminkre. Én ehhez az Avon MagiX primer-jét használom, így egyenletessé és mattá téve a bőrömet, és így adok egy tartós alapot a sminknek. 
Ezután a szemhéjamat is előkészítem, amihez egy rúzsecsetet - én ezt szeretem ehhez használni - és egy ebay-es korrektor palettát használok. Tudom, hogy a korrektornak eredetileg nem ez a funkciója, de nekem tökéletesen működik szemhéjpúderalapként is. 
Ezután a már korábban említett 120-as szemhéjpúderpalettámból választok egy matt, fehér árnyalatot, amit felviszek egy szivacsecset segítségével az egész mozgó szemhéjamra. 
Ahhoz, hogy tökéletes íve legyen a szemsminkemnek, egy darab celluxot ragasztok fel a kívánt ívre. Egy világoskék árnyalatot választok, amit a mozgó szemhéjam külső felére viszek fel, egészen a mélyítővonalig és a celluxig. Egy lapos ecset segítségével egy sötétebb kék színt felviszek a már korábban alapozott, világoskék szín külső részére - ez egy kicsit furán hangzik, de a videóban látni fogjátok. 
Ezután kiválasztom a legsötétebb kék árnyalatot a palettából, ami csillámos is és felviszem a mélyítővonalamba illetve a külső v-be. Egy pufi, satírozó ecsettel elsatírozom a mélyítővonalnál húzódó vonalat és a mozgó szemhéjamon elhelyezkedő színeket is kicsit összemosom. 
Egy csillámos, fekete árnyalatot választok ezután, amit felviszek a külső v-be és a mélyítővonalam külső felére, ezzel egy kicsit sötétítve és füstösebbé téve a sminket. 
Ezután következik a tus. Egy egyszerű, kisebb, vékony cicaszemet készítettem, még mindig a cellux segítségével, amit ezek után el is távolítottam. 
Egy szempilla hosszabbító spirált választottam, amit természetesen az alsó és felső pillákra is felvittem. 
Következhet az alapozás, a púderezés, pirosítás. A szemöldökömet a szokásos módon készítettem el - ha kíváncsiak vagytok a szemöldök rutinomra, akkor jelezzétek és fel fogok tölteni egy ezzel kapcsolatos bejegyzést/videót is. 
Mivel ezúttal a szememen volt a hangsúly az ajkaimra egy kicsit nude-os, rózsaszínes árnyalatot vittem fel és voilá. Kész is a smink! :) 



Akkor lássuk a videót: 
(Mielőtt megnézitek szeretném felhívni a figyelmeteket, hogy nem egy túl részletes videó, szóval eléggé röviden és felületesen láthatjátok benne a lépéseket, de azért követhető. Ha van rá igény, viszont akkor szívesen készítek olyat, ami nincs megvágva, hanem végig mutatom az egészet, ugyanis ezt is nagyon élveztem. Illetve a legfontosabb: sajnos valamiért romlott a minősége a videónak, ahogy feltettem a gépre. Igyekszem valamilyen módot kitalálni arra, hogy jó minőségben láthassátok a dolgokat. De remélem ettől még nézhető és tetszeni fog nektek is. :) 



Termékek, amiket használtam:
- Avon MagiX face perfector
- Ebay-es korrektorpaletta
- 120-as szemhéjpúderpaletta
- Avon Megaeffects liquid eyeliner
- Avon Infinitize Mascara
- Maybelline SuperStay Better Skin alapozó
- Avon Color Trend kőpúder
- Idyl pirosító
- Too cool for school eyebrow palette
- Essence lash & brow gel mascara
- Miss Sporty Lipliner pencil (011 coffee)
- NYX soft matte lip cream (02 Stockholm)
- Ecsetek: ebay, rossmann, müller 

A videó végén láthatjátok az instagram nevemet: jenniiolah, valószínűleg ha nem is heti rendszerességgel, de havi 1-2 hasonló videó fel fog kerülni, mert mint már mondtam nagyon élveztem ennek az elkészítését is. :) 
Írjátok meg nektek, hogy tetszett és mit látnátok még esetleg szívesen. :) 
A facebook-on is megtaláljátok a blogot: A drunk thought (valószínűleg ide is fognak felkerülni videók)
Illetve bloglovin-on is megtalálható vagyok: jenniferolah 

Jennii



You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe