Interjús TAG

17:53:00

Sziasztok! 
A napokban a Metaforaszennyezés című blogon láttam és olvastam a következő TAG-et, ami egy kicsit személyesebb hangvételű és mivel nagyon megtetszett ráadásul TAG-es bejegyzés is régen volt már a blogon, ezért úgy gondoltam, hogy én is elkészítem. [Sára "interjúját" IDE kattintva olvashatjátok el.]
Ha szeretnétek ti is kitölteni a TAG-et, tegyétek meg nyugodtan, majd küldjétek el nekem, kíváncsi vagyok a tiétekre is.



MILYEN INDÍTTATÁSBÓL KEZDTÉL EL BLOGOLNI?
Mióta megtanultam írni, azóta is imádom csinálni. Mindig is szerettem fogalmazásokat, kitalált kis történeteket írni. Először tizennégy vagy tizenöt éves koromban nyitottam blogot a barátnőm javaslatára, ahol egy kezdetleges kis történetet osztottam meg. Azóta pedig képtelen vagyok megállni, valamiféle kényszer van bennem arra, hogy írjak és megosszam az emberekkel a gondolataimat. 

MILYEN HOBBID VAN MÉG?
Az egyik legnagyobb hobbim az utóbbi időben az írás volt, ugyanis jelenleg gőzerővel dolgozom egy történeten, amit szeretnék majd megosztani a nagyérdeművel is. :) De emellett nagyon szeretek olvasni, énekelni és sminkelni is. És hát, nem tudom ez mennyire mondható hobbinak, de képes vagyok napokat eltölteni sorozatnézéssel is. 

MI VOLT A BLOGGAL KAPCSOLATOS LEGJOBB PILLANATOD?
Nem régóta vagyok "kapcsolatban" ezzel a blogommal, szóval inkább az egész blogos tevékenykedésemre gondolok, ami jó pár évet felölel. Talán azok voltak a legjobb pillanatok, amikor elismerték a munkámat, érdemesnek tartottak arra, hogy tanácsot kérjenek tőlem és az, hogy sok jó embert ismertem meg, akikkel imádtam együtt dolgozni. De igazából minden egyes kommentárt is a legjobb pillanatként élek meg. 

HA TEHETNÉD, FELADNÁD A MUNKÁDAT, HOGY CSAKIS A BLOGOLÁSNAK ÉLHESS?
Nem hiszem. Szeretem ezt csinálni és nem tudom elképzelni az életem a blogolás vagy írás nélkül. Hiába nagy szenvedélyem, de ez akkor is csak egy hobbi. Ráadásul lételemem az, hogy utazzak, emberek között legyek folyamatosan, tehát nem tudnám elképzelni magam az idegenforgalmon kívül még akkor sem, ha "csak" írnom kéne. 

SZERINTED MIK AZOK A TULAJDONSÁGOK, AMIK SEGÍTIK EGY BLOGNAK A FEJLŐDÉSÉT?
Mindenképpen a rendszerességet, a kitartást és a figyelmet tudnám itt megemlíteni. A szerzőnek rendszeresen és kitartóan kell írnia még akkor is, ha csak két olvasója van. Egyszer el kell kezdeni valahol, senki sem száz feliratkozóval kezdi. Ahhoz, hogy valaki elérhessen egy ilyen szintre rendszeresen kell írnia. A figyelmet arra értem, hogy nyomon kell követni a szerzőnek, hogy mik azok a témák, amik érdeklik az embereket és érdemes éppen arról írni. 



KIK A PÉLDAKÉPEID?
Vannak olyan énekesek vagy írók, akikre felnézek, mert tele vannak tehetséggel. De példaképemnek talán az anyukámat mondanám. Nem azért, mert például olyan szeretnék lenni, mint ő. Hanem, mert iszonyatosan csodálom azért, hogy mindazok ellenére, amin keresztül ment, erős tudott maradni. 

MIT OLVASOL SZÍVESEN MÁS BLOGON?
Régen imádtam történeteket olvasgatni, de mára ez visszaszorult. Leginkább hasonló blogokat olvasgatok, mint az enyém. Szeretek beauty blogokat böngészni, mert tanulni tudok belőlük, illetve szeretek személyes, life&style bejegyzéseket is olvasni, így jobban megismerve az írókat/szerzőket. 

VAN KÜLÖN BLOGFÜZETED, AMIBE AZ ÖTLETEIDET ÍROD?
Van, és néha napján még használom is. :D 

ÁLTALÁBAN MENNYI IDŐT VESZ EL A BLOG EGY NAP?
Ez természetesen változó. Míg suliba jártam volt, hogy naponta csak annyi időm volt, hogy felnézzek gyorsan, van-e valami változás. De mióta nem járok suliba, azóta képes vagyok egész nap a gép előtt ülni és írni, szerkesztgetni. 

ÁLTALÁBAN HÁNY POSZT VAN ELŐRE MEGÍRVA?
Ez is attól függ, hogy mennyi időm van ezzel foglalkozni. Előfordul, hogy meg van írva előre akár öt bejegyzés is, de van olyan is, hogy egy sem, és megosztás előtt gépelem le az egészet. 



HONNAN JÖTT A BLOGNAK A NEVE?
Hm, ez egy jó kérdés. Sokáig üldögéltem és gondolkoztam azon, hogy mi is legyen a blog neve. Ugye mivel mindenféle témában írok bejegyzést olyasmit szerettem volna, ami nem kötött név, tehát nem skatulyázza be a blogot egyetlen témára. Ezért aztán valahonnan a semmiből jött a részeges gondolatok, mivel témákat tekintve ez is olyan kis össze-vissza, mint amikor az ember részeg. :D 

ELŐFORDUL, HOGY TÖBB HÉTRE ELŐRE MEG VAN TERVEZVE, HOGY MIRŐL SZERETNÉL ÍRNI?
Maximum két hétre előre van betervezve, hogy miről szeretnék írni. Pont nem rég vettem egy kis noteszt - amit már a korábbi haul bejegyzésben is mutattam nektek -, és ebbe csak a tervezett bejegyzéseket vezetem fel. 

MI VOLT AZ ELSŐ SMINKELÉSSEL KAPCSOLATOS TERMÉKED?
Hű, fogalmam sincs. Sajnos már nem emlékszem rá, de talán egy szájfény lehetett. (Már a kezdetektől imádtam az ajak termékeket.)

MIT DOLGOZOL CIVILBEN?
Egyenlőre még semmit. Majd szeptemberben kiderül. 

KEDVENC SMINKMÁRKA? 
Nem igazán van kedvencem. De az Avon-tól van a legtöbb smink termékem, bár már egyre többet vásárolok a drugstore termékek márkáitól, és eddig az Astor az, amelyiket imádtam. 


Jennii. 




You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én is elolvastam a tiédet, örülök, hogy ennyire megtetszett. :)
    Milyen jellegű a történeted, amit írsz? Már ha ez publikus; hátha majd egyszer szembejön velem a könyvesbolt polcain. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy benéztél és időt szántál rám! :)
      Annyit elárulhatok, hogy egy fantasy történet lesz egy kis romantikával. A könyvig nem biztos, hogy el fogok jutni, de blog formájában meg fogom osztani, ha készen lesz! :)

      Öleléés. :)

      Törlés

Subscribe