dm haul és egyebek

17:12:00

Sziasztok!


Elérkezett az első "Haul" bejegyzés a blogra, aminek nagyon örülök, hiszen sikerült még egy újdonságot megjelentetnem. A múlthéten beszabadultam a dm-be és sikerült összevásárolnom néhány dolgot, amiről úgy gondoltam, hogy megmutatom nektek. A dm-es termékeken kívül viszont volt még két dolog, amit vásároltam és amiket egyszerűen imádok.



Már egy ideje hallom és olvasom az ódákat a Garnier micellás vízéről, de eddig még nem mertem kipróbálni, hiszen annyi mindent használtam már az arcomra annak érdekében, hogy javítsak a pattanások és miteszerek helyzetén. Sajnos viszont eddig nem igazán jártam sikerrel és azt gondoltam, ez a termék sem fog csodákat művelni. Viszont, amikor bementem az üzletbe folyton csak ott keringtem előtte, így történt hát, hogy már lassan egy hete használom és be kell vallanom, hogy imádom. Sminklemosóként is remekül funkcionál, hiszen gyönyörűen eltávolít mindenféle sminket. Emellett tökéletesen tisztítja az arcomat. Sokkal tisztábbnak érzem az arcbőrömet mióta használom és a pattanásaimat és az azok után maradt hegeket is nagyon szépen kezeli és tünteti el. Most már minden egyes dicsérő mondatot értek és alá is tudok támasztani.

Már egy ideje rákattantam a balea tusfürdőire, hiszen kedvező az áruk, nagyon jó illatuk van és a bőrt is puhítják.  Már egy párszor újravásároltam őket, de eddig csak a vaníliás&kókuszosat és a limeosat - ha jól emlékszem - vásároltam meg, viszont most beújítottam. Így kerül a kosaramba egy málnás&citromfüves, hibiszkuszos&barackos és a limitált kiadású barackos&liliomos.
Lényegében ezt nem magamnak vettem, hanem a nevelőapukámnak, hiszen a munka miatt állandóan ki van repedve és száradva a keze, szóval gondoltam meglepem vele, hátha segít valamelyest a bőrén. Eddig nem panaszkodik rá. :D 
Már számolni sem tudom hanyadjára veszem újra a Rexona dezodorját, de számomra ez vált be és nagyon-nagyon szeretem. És mivel kifogyóban voltam belőle, muszáj voltam egy újat vásárolni. 
Muszáj voltam erről a két termékről is megosztani a véleményemet. A libresse betétjét már többször vásároltam újra, mert imádom. A papírnak, amibe csomagolva van a betét, ragadós a széle, tehát amikor a használt terméket csomagoljuk bele elég a papír széleit összenyomkodni és tökéletesen esztétikus marad az egész dolog, nem kell még hatvan rétegbe becsomagolni a dolgokat. A tisztasági betéttel az a problémám, hogy nem ragad rendesen. Most próbáltam ki ezt először, de nem tartom valószínűnek, hogy újra fogom vásárolni. 
A legkedvencebb boltom manapság a Pepco, ugyanis mindent meg lehet ott vásárolni, szinte már-már ingyen. Karácsonyra is ott vásároltam be szinte majdnem mindenkinek és a szobámba a dekorációt is onnan szerzem be, A legújabb zsákmányom innen ez a gyönyörű fényképalbum, amit mindössze 1500 forintért vásároltam. Ez az album egyébként nem az a fajta, amibe bele kell dugdosni a fotókat, hanem amibe bele kell ragasztani, és én pont ilyet kerestem. A lapjai menta színűek fehér pöttyökkel díszítve, amiből összesen 25 darab található az albumban. A plusz dolog, ami tetszik benne  az az, hogy amivel le tudjuk "zárni" az albumot mágneses. Szerelem. 
Sikerült újravásárolnom a kedvenc szempillaspirálomat is, az Avon Infinitize Mascara-ját, amit már fogalmam sincs mennyi ideje használok és egyszerűen imádom. 
Már egy ideje keresek olyan "cicanadrágot" - vagy minek is nevezzem -, ami sportosabb és tudom hasznosítani, amikor edzek. Láttam már korábban ilyen nadrágot de 5-6 ezer forint körül mozgott az ára és én őszintén bevallom, sajnálnék kiadni ennyi pénzt érte. De múlthét szombaton ellátogattam a szomszéd városban lévő piacra, ahol rábukkantam erre a gyönyörűségre mindössze 1500 forintért. Vétek lett volna ott hagyni! Kiváló minősége van és nagyon kényelmes. 

Az tuti, hogy a következő alkalommal újra vásárolni fogok egyet, csak más színben. :) 

Kézfertőtlenítőből sosem elég, főleg azóta, mióta sikerült összeszednem egy kis fertőzést, ami miatt körülbelül két hónapig szenvedtem. Szóval azóta képtelenség, hogy úgy menjek el itthonról, hogy ne legyen kézfertőtlenítő a táskámban. Viszont az, amit eddig használtam már a sminkjeim között csücsül, mert rászoktam, hogy sminkelés előtt is fertőtlenítem a kezeimet. Így muszáj voltam beszerezni egy másikat.
És az utolsó és egyben egyik kedvencem mindegyik közül ez a kis mini naptár, amit mindössze 150 forintért sikerült vásárolnom egy tesco melletti kis sátorban, amiben kiárusítás volt. Van benne havi nézet, ezek után pedig heti nézetek kis felülettel a napoknak. De pont tökéletes arra, hogy a nagyobb teendőket és tervezett bejegyzéseket felvezessem benne és a mérete is tökéletes, szóval bárhová magammal tudom vinni a táskámban.




Ezek lettek volna az én kis vásárolt drágaságaim. Összességében meg vagyok elégedve ezekkel a termékekkel és rádöbbentem arra, hogy sokkal gazdaságosabb, ha bemegyek a dm-be és ott vásárolok meg szinte mindent, mint hogy innen-onnan összekapkodom a kívánt dolgokat. 
Ha bármi kérdésetek van, ne habozzatok feltenni kommentben, chaten vagy bármelyik közösségi oldalon. :) 
A facebook-on is megtaláltok. Likeoljátok az oldalt, hogy ne maradjatok le semmiről: A drunk thought 

Megtaláltok bloglovin-on is: olahjennifer 

Illetve mostanában rászoktam, hogy instagramon is megosztom az újdonságokat, szóval ha van kedvetek kövessetek be ott is: jenniiolah 

Jennii

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe