'16 május havi kedvencek - sorozat, youtube csatorna és a többi

20:25:00

Sziasztok!
A múlthavi kihagyás után ismételten itt vagyok egy havi kedvencek bejegyzéssel. Sajnos a múlthavi időhiány miatt maradt el, de most itt van újra. Igazából sok mindent nem tudok az elejéhez hozzáfűzni, szóval beszéljenek helyettem a kedvencek.

A Garnier micellás vizéről már írtam korábban a haul bejegyzésemben. Akkor azt írtam, hogy imádom és ez még a mai napig nem változott. Az erős szemsminket is pillanatok alatt eltávolítja és végre tisztának érzem az arcom. Hogy a kedvező árról már ne is beszéljek. 

Igen. ez elég fura. De az utóbbi időben egyre több blogot olvasok. Eddig volt egy olyan szokásom, hogy feliratkoztam egy-egy blogra, mert megtetszett egy bejegyzés, de aztán nem olvastam. Viszont az utóbbi egy hónapban tényleg egyre több blogra nézek fel rendszeresen. 
Viszont nem szerettem volna csak egyet kiemelni, mert nem éreztem volna fairnek, úgyhogy megemlítem őket most: Cynterella, Metaforaszennyezés, Mimi történetei és persze a nagy-nagy kedvenc a For Her blog.


A havi kedvenc zenével nagyon nagy bajban voltam, mert több olyan dalra is rábukkantam, amikre eszméletlenül rákattantam. De mégis azt a dal emelem ki főként, amelyiket egy este alatt annyiszor meghallgattam, hogy már kívülről tudom. Ez pedig nem más, mint Caramel Elzárt övezet című dala. Rögtön megfogott a hangszerelés, a szöveg, a lyrics videó. Egyszerűen tökéletes.  De ettől független vagyok muszáj vagyok megemlíteni MAX Gibberish című számát is. Kötelező hallgatni mindkettőt! :) 


A márciusi kedvencek bejegyzésben a sorozat kategóriát az Amerikai Horror Sztori harmadik évada, a Coven uralta. A hónapban csakugyan az AHS tarol, viszont a negyedi évaddal a Freak Show-val. Megint van egy remek történet, tele tanulságos dolgokkal és hátborzongató jelenetekkel. Még nem értem a végére de imádom. 
(Emellett plusz minden este Family Guyt és Brickleberryt nézek.) 

Újonnan megkedvelt youtube csatornával rendelkező személyem Laura Leth. A változatosság kedvéért beauty csatornája van. Leginkább csak sminkes videói vannak, amiket egyszerűen imádok. Az egyik kedvencem, hogy szinte az összes videóban hatalmas hangsúlyt fektet az ajkakra, hiszen gyönyörű színekkel emeli ki. Imádom. Én mindenképp tanácsolok egy pillantást a csatornára.
Plusz muszáj vagyok megjegyezni, hogy a Silah egyik társalapítója is.
Elérhetőségei: YouTube csatorna | Instagram | Honlap

Sajnos vagy nem sajnos ennyi volt a havi kedvencek. Sajnos picikét elszigetelődtem a könyvektől is mivel rengeteget tanulok és nem igazán volt időm olvasgatni. De remélem sikerült így is egy kis újat mutatnom nektek. 

Jennii.


You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe