Visszatekintés a 2016-os évre és tervek 2017-re.

15:06:00

Sziaszok!

Szánom bánom, sikerült megint eltűnnöm hosszabb időre, de sajnos nem volt túl sok lehetőségem arra, hogy a bloggal foglalkozzak. Először is elkezdődött életem első vizsgaidőszaka, ami annyira nem vészes hál' Istennek, de pont annyit kell(ett) tanulnom, hogy nem volt időm írni. Aztán itt volt a karácsony, amit otthon töltöttem anyuékkal - és nagyon jót tett, sikerült egy kicsit feltöltődnöm. És itt megragadom az alkalmat, hogy utólag is boldog karácsonyt kívánjak mindannyiótoknak és boldog új évet! 
Azt hiszem nem lepek meg senkit azzal, hogy az év első bejegyzésében egy kis visszatekintést tartok az elmúlt évre. Sokáig gondolkoztam egyébként, hogy megírjam-e ezt a posztot, mert nem csak jó dolgok történtek velem idén - természetesen -, de aztán arra az elhatározásra jutottam, hogy mivel ezek is megtörténtek velem és hozzám tartoznak, megosztom veletek azokat az eseményeket is - persze nem olyan részletesen, mert hát ki szeret a rossz dolgokról beszélni. 



Gondolkoztam jó ideig, hogy mivel is kezdjem ezt a kis visszatekintést, de aztán rájöttem, hogy mivel mással, ha nem azzal, hogy rögtön év elején, január hetedikén megnyitotta a kaput a blog - akkor még az A drunk thought névre hallgatva. Sok-sok tervezés előzte meg azt a napot, de végül belevágtam és azóta lassan egy év telt el és kisebb-nagyobb szünetekkel még mindig itt vagyok. Emiatt rettentően büszke vagyok magamra egyébként, hogy ilyen "sokáig" kitartottam és terveim szerint még sokszor ennyi ideig fogok - most már - az Expliciten tevékenykedni. Ezalatt a majdnem egy év alatt nagyon sok mindenre rájöttem és annak ellenére, hogy már öt éve blogolok, sikerült új dolgokat tanulnom - ezekről majd az egy éves évfordulón fogok bővebben írni. Ha már a bloggal kezdtem a visszatekintést, itt is maradok. 
November ötödikén került sor a névváltásra, azóta létezik drága kis oldalam Explicit néven, amit nagyon-nagyon imádok azóta is. Azt gondolom, hogy egy jó döntés volt részemről ez a változtatás, sokkal jobban a magaménak érzem azóta a blogot. Ugyanebben az időpontban sikerült létrehoznom a blog megújult Facebook oldalát is, illetve nyitottam egy instagram profilt is, ahol már huszonegy követőm van - nem tűnik olyan nagy számnak, de az én szívemet mégis nagyon melengeti. A blogra összesen tizenkét feliratkozót sikerült "összegyűjtenem". Rendkívül hálás vagyok nekik, hogy kitüntettek ezzel a kis gombnyomással, mind a tizenkettőtöket imádom. És persze hálás vagyok minden egyes látogatónak, hogy egy-egy bejegyzésemre időt szántak.Illetve mindenképp szeretném megemlíteni az I dare you! bejegyzéssorozatot, amiben részt veszek. Annyira nem ismerem még sajnos a lányokat, de szerintem nagyon jó kis csapat - kár, hogy az időhiány mindenkiből elvett egy kicsit és nem tudtunk mindig a feladatokra koncentrálni, na de majd idén! 
 
Az egyik nagy változás, ami az életemben történt ebben az évben az az volt, hogy elballagtam a középsuliból, Budapestre költöztem és immáron a főiskolások életét tengetem. Sokaktól láttam/hallottam, hogy mennyire nehéz volt az átállás, akár a suli, az új emberek vagy esetleg az új város miatt, de én igazán szerencsésnek mondhatom magam, mert nekem nem voltak ilyen nehézségeim. Rögtön sikerült beilleszkednem, sok új - és nagyon-nagyon jó - barátot szereztem, akiket egyszerűen imádok és hiába csak néhány hónapja ismerem őket tudom, hogy mindenben számíthatok rájuk és ők is tisztában vannak ennek a fordítottjával. Négy hónap alatt rengeteg új élményt gyűjtöttem már velük, amiért nem lehetek nekik eléggé hálás. 
Nagyon sokat rémisztgettek azzal, hogy mennyire nehéz a fősuli és biztos, nem fogom bírni egy-két tantárgy miatt. Na, nekik üzenném: simán vettem és veszem továbbra is az akadályokat. Nem azt mondom, hogy nem volt egy-egy olyan zh, vagy nincs olyan tantárgy, amivel ne szenvednék vagy szenvedtem volna, de semmi sem lehet tökéletes. Imádom a sulit, a környezetet, a környéket és mindent, ami augusztus vége óta körülvesz. 

Apropó barátok. Ez az a téma, ami kevésbé boldog és pozitív...sőt. Sajnos sikerült jó néhány barátot "elhagynom" ezalatt a tavalyi év alatt. Természetesen nagyon sokszor eszembe jutnak és a közösen eltöltött évek, de be kell látnom, hogy ezek - sajnos vagy nem sajnos - elmúltak. El kell engednem azokat az időket és a mostra kell koncentrálnom. Azokra az emberekre, akik most vannak jelen az életemben.
Például a legjobb barátnőm, aki már több, mint tizenegy éve van mellettem jóban, rosszban vagy a legjobb fiú barátomra, aki a költözés ellenére is még mindig mellettem van, illetve a drága írótársamra, akivel tavaly találtunk ismét egymásra és ezért nagyon boldog vagyok. És természetesen a többi új emberkére, akiket idén ismertem meg és lettek a barátaim. Ők itt vannak most, imádom őket és velük gyűjtöm sorra az újabbnál-újabb emlékeket. 

És, ha már a kapcsolatokról van szó..februárban ünnepeltük barátommal a fél évet, aztán augusztusban az egy évet. Volt egy hatalmas nagy mélypontunk, de azon is túllendültünk és jobb a kapcsolatunk azóta, mint bármikor. Nagyon szerencsés embernek mondhatom magam, hogy mellettem van. Tudom, hogy bármiben számíthatok rá, mindig mellettem van. Ő nem csak a szerelmem, hanem a legjobb barátom is és azt hiszem, ezt kevesen mondhatják el manapság a párkapcsolatukról. Túl vagyunk a második közösen töltött karácsonyunkon is, de nagyon szomorú voltam, hogy idén nem tölthettük együtt a szilvesztert. 
Viszont kárpótol mindezért az, hogy augusztusban végre vége szakadt a "távkapcsolatunknak" azzal, hogy én is Pestre költöztem így már akkor találkozunk, amikor csak akarunk. Remélem, hogy még nagyon sokáig boldogítani fogjuk egymást. 

Sorolhatnám igazából még naphosszat az élményeket és emlékeket a 2016-os évről, de akkor valószínűleg soha nem lenne vége ennek a bejegyzésnek. Nagyon sok jó dolog történt velem, sikerült dolgokat kihúznom a bakancslistámról - ennek pedig mérhetetlenül örülök. Szerencsésnek mondhatom magam, hogy olyan barátaim és családom van, akik mindenben támogatnak és segítenek abba, hogy sorra érjem el az álmaimat. 
Összességében azt hiszem, remek évet zártam. Volt rossz és jó is egyaránt, de tudjuk, hogy az élet a rossz dolgokkal együtt kerek. Remélem, hogy ti is hasonlóan zártátok az évet és kívánom, hogy úgy teljen nektek 2017, ahogyan ti szeretnétek! 
És, ha már 2017... lássuk, hogy mik az én kis terveim erre az évre. 


Mindenképpen szeretnék utazni. Jó lenne ismét időt tölteni Zamárdiban vagy Sopronban - igazából ugyanúgy a fesztivál keretin belül, mert nagyon élveztem. Emellett szeretnék végre eljutni a barátommal valahová nyaralni, mert tavaly erre nem volt lehetőségünk, remélem, már idén lesz. A legnagyobb vágyam pedig, hogy végre eljussak Londonba és meglátogassam aput és a tesóimat illetve a nagybátyámat. 
Tavaly sajnos nem volt annyi időm olvasni, de szeretném ezt az idei évben bepótolni. Kitűztem magam elé azt a célt, hogy 50 könyvet el fogok olvasni 2017-ben - szeretném, ha ez több lenne. Illetve szeretném befejezni az összes elkezdett sorozatot, mert elég sok sorakozik a listán félbehagyva. Terveim között szerepel az is, hogy több filmet nézzek, mert ezekkel eszméletlenül el vagyok maradva. 
A kinézetemet tekintve is vannak elképzeléseim. Első sorban szeretném magam rávenni arra, hogy elmenjek fodrászhoz és kezdjenek valamit a hajammal - teljesen be vagyok tőle parázva, hiszen fenékig ér a hajam és nem szeretném, ha elrontanák. Emellett tervezem, hogy márciustól minimum heti két alkalommal elmegyek futni és szeretnék elkezdeni újra edzeni és nagyjából öt kilót leadni, mert egyáltalán nem tetszik manapság az, amit a tükörben látok. 
Szeretném azt is, ha a második félévemet akadályok nélkül tudnám venni és sikerülne elsőre minden vizsgám. 
A blogolás és írás terén is vannak terveim természetesen. Szeretnék tényleg rendszeresen, heti szinten bejegyzést hozni. Úgy döntöttem, hogy inkább írok majd heti egy bejegyzést de azt jól, minthogy esetleg sokat de azt rosszul. Már nagyjából vannak hétre lebontva terveim, hogy mikről fogok írni. Emellett szeretnék visszatérni a novella íráshoz is, amit annyira szerettem, de nem volt rá időm. És szeretném befejezni legalább az egyik saját történetemet is. 

Tehát láthatjátok.. tervek vannak és remélem, hogy ezek teljesülni is fognak. Ti milyen célokat, terveket tűztetek ki a 2017-es évre? Írjátok meg kommentben, adjunk inspirációt egymásnak! 
Még egyszer gyönyörű és boldog új évet kívánok nektek! Puszi... 



You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe