2017 - Januári kedvencek: K-pop, sorozatok....

16:59:00

Sziasztok!

A múlthéten vasárnap véget ért a blog első nyereményjátéka. Meg szeretném köszönni mindenkinek, aki részt vett. A blog facebook oldalán megosztottam a nyertes nevét de, ha esetleg valaki nem tudná, akkor Kulcsár Vivien nyerte meg a kis csomagot. Azok, akiknek most nem sikerült, ne keseredjenek el, mert a jövőben tervezek még hasonló nyereményjátékokat. 
Na de, eltelt a 2017-es év első hónapja. Remélem mindenkinek szuperül telt. Nekem sikerült összegyűjtenem néhány új kedvencet, ezeket fogom most megosztani veletek. 


1. B I G B A N G 
Egy teljes véletlennek köszönhetően belecsöppentem a K-pop világába és az első csapat, akikbe beleszerettem a BIGBANG lett. A BIGBANG egy tíz éves dél-koreai, öt tagú együttes, akiket szinte a világ minden táján ismernek. A YG Entertainment-hez tartoznak, csakúgy mint PSY, a Blackpink vagy a 2NE1. Én egyszerűen imádom őket. Szeretem a dalaikat, a stílusukat és magukat a tagokat is külön-külön. Soha nem gondoltam volna, hogy valaha K-popot fogok hallgatni, de nekik - és a barátnőmnek - hála ez megváltozott és nagyon örülök neki, hogy így történt. 
Most néhány évig viszont szünetelni fognak, mivel lassan mindannyiuknak be kell vonulniuk katonai szolgálatra két évre. De YG biztosította a rajongókat arról, hogy nem hagynak minket zene nélkül, hiszen szóló produkciók továbbra is lesznek, amíg lehetősége lesz rá a fiúknak. 

2. B T S
Ha már a K-poppal kezdtem, akkor azzal is folytatom. A barátnőm nagy kedvence a BTS és sikerült velem is nagyon megszerettetnie. A BTS idén lesz négy éves és a Big Hit Entertainment lemezkiadónál vannak. Ők heten vannak és szintén egy dél-koreai csapat. Korukat tekintve fiatalabbak, mint a BB tagjai és ez valahogy meg is látszik a stílusukon és a zenéjükön is hallani. A BIGBANG a szívem csücske, hiszen ők az elsők, de a Bangtan Boys is igencsak belopta magát a szívembe. Mindkét csapatot nagyon tudom ajánlani, hiszen tényleg nagyon jó dalaik vannak. 
Éljen a K-pop! :) 

3. T A Z Z A 2.
Tudni kell, hogy a BIGBANG karizmatikus rappere T.O.P - aki az én nagy kedvencem - színészkedik is. Igyekszem megnézni az összes filmjét, hogy még többet láthassak belőle. Az első ilyen film a Tazza 2 volt, amiben ő az egyik főszereplő. 
T.O.P egy fiatal férfit játszik, akinek egy baleset miatt el kell menekülnie otthonról. Ezután egy szerencsejáték barlangban kezd dolgozni, majd később kiderül, hogy nagyon nagy tehetsége van a játékhoz. Aztán az egyik játék balul sül és onnantól kezdve csak bonyolódnak a dolgok. Nekem nagyon tetszett a film egyébként, voltak benne hatalmas csavarok és meglepetések úgyhogy szerintem megéri megnézni. 

4. V Á M P Í R N A P L Ó K 
Végre volt egy kis időm újra sorozatot nézni, és a Vámpírnaplók volt az egyik. Még csak a harmadik évadnál járok, de egyszerűen képtelen vagyok nem nézni, hiszen nagyon imádom. A második évad egy igazi érzelmi hullámvasút volt és sikerült nem egyszer sírnom is egy-egy részen. Már az első évadnál örök kedvencemmé vált ez a sorozat, úgyhogy nagyon kíváncsi vagyok, hogy az elkövetkezendő hat évad mit tartogat még számomra. 

5. T E E N  W O L F  6. É V A D
A legnagyobb kedvencem a Teen Wolf hatodik, egyben utolsó évadának első fele a héten fog véget érni. Eléggé szomorú vagyok miatta, hogy hamarosan vége lesz, mert imádtam ezt a sorozatot. Azóta nézem, mióta elkezdték adni, így az utóbbi pár évem nyarát igencsak kitöltötte, szóval ezután hatalmas üresség lesz a nyaraimban. Nagyon ez az évad, talán a jövőhéten írni is fogok róla, úgyhogy egyenlőre csak ennyit mondok. 

6. E N I G M A 
Tavaly sajnos nem sikerült annyi könyvet elolvasnom, amennyit szerettem volna, de idén igyekszem pótolni. Már két könyvet sikerült kivégeznem, úgyhogy azt hiszem egész jól haladok. Az egyik ilyen könyv volt Helena Silence Enigma sorozatának első része. Ez a könyv számomra már csak azért is különleges, mert magyar írótól származik. Nem szokta magyar írók könyveit olvasni valamilyen oknál fogva, de ezek után többet fogok kísérletezni az biztos. 
Remek történet, remek kivitelezéssel.... minden oldalát imádtam könyvnek. Folyamatosan építkezett, a karakterek fejlődtek. Mindenkinek csak ajánlani tudom. Már a második részét olvasom a sorozatnak, és nagyon kíváncsi vagyok, hogyan fog folytatódni. (lehetséges, hogy lesz róla értékelő)

7. G A R N I E R  H I D R A T Á L Ó 
Kifogytam a hidratálóból, így új után kezdtem kutatni. Egy kis utánajárás után a Garnier 24 órás hidratálóját választottam bojtorján kivonattal. Már néhány használat után éreztem a hatását ugyanis sokkal puhább és simább is lett az arcbőröm. Az ára is nagyon kedvező és a tégelyben is elég sok van, úgyhogy biztosan, hogy jó párszor újra fogom még vásárolni. 


Ezek voltak azok, amik igazán megfogtak januárban. 
Ti szeretitek a k-popot? Melyik a kedvenc együttesetek? Írjátok meg nekem kommentben, hogy még több tehetséget ismerhessek meg! :) 



You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe