'16 november havi kedvencek - Csupa média plusz a kaja

19:55:00

Sziasztok! 
Eredeti időponthoz képest kicsit késve, de újra sikerült hoznom egy havi kedvences bejegyzést, aminek nagyon örülök, mert én személy szerint nagyon szeretem ezeket olvasni/nézni és írni is.
Most megint picit összecsaptak a hullámok a fejem felett, hogy egyre jobban közeledik a vizsgaidőszak - amitől nagyon-nagyon parázok - és az sem segíti meg a helyzetemet, hogy egyre többet kell dolgoznom. Na de se baj, igyekszem összekapni magam újból és posztolni, posztolni, posztolni.  



Sikerült megint beleásnom végre magam a könyvek világába és hál' Istennek, pont egy olyan remekmű került a kezeim közé, mint a Denazen sorozat. Egyszerűen nem tudom elmondani, hogy mennyire megszerettem a sorozatot és a karaktereket is. Tény, hogy én személy szerint véltem felfedezni olyan elemeket, amiket tudok más történetekhez kapcsolni, de ezek nem vészesek és ezek ellenére is nagyon, de nagyon élvezhető a történet. Mindenkinek csak ajánlani tudom!
[Bővebben ITT írtam a könyvről szóval, ha kíváncsiak vagytok egy hosszabb véleményre mindenképp kattintsatok!]

Aki ismer az tudja, hogy nem tudok és nem is szeretek filmeket nézni, én inkább az a sorozatos típus vagyok. Viszont az utóbbi időben felfedeztem, hogy tök kellemetlen, amikor egy társaságban neki állnak beszélni a filmekről én meg nagyon szemekkel bámulok, hogy ez egyáltalán létezik? Úgyhogy megfogadtam, hogy igyekszem több filmet nézni. Így sikerült, hogy egy hét alatt rögtön két filmet - helyesebben szólva egy filmet és egy mesét - bekebeleztem. A mese volt a Szenilla nyomában. Amióta megjelent, azóta megszerettem volna nézni de hát volt az a visszatartó erőm ezért inkább mindig sorozatoztam tovább. Viszont végre rávettem magam és úgy örülök, hogy megtettem.
Kicsit féltem, hogy a Némó után már nem tudják ugyanazt a színvonalat hozni, de elég hamar eloszlatták a kételyeimet. Vicces, aranyos és néhol igazán megható is volt. Mindig is imádtam Szenilla karaterét, így most nagyon örültem, hogy ő került a középpontba. Az újonnan megjelent szereplőket is nagyon imádtam, mindegyiknek megvolt a maga bája és őrültsége. 

A hónapok óta tartó várakozásnak végre vége szakadt, ugyanis elkezdődött a kedvenc sorozatom, a Teen Wolf hatodik és egyben utolsó évada. Négy rész jelent eddig meg, de már most nagyon-nagyon szeretem. Az ötödik évad végén zsörtölődtem, hogy minek még egy évad, hiszen tökéletesen le lett zárva a történet, hiába a kedvenc sorozatom. 
De most annyira örülök, hogy újra belecsöppenhetem Beacon Hills természetfeletti életébe és, hogy újra izgulhatok az összes kedvenc karakteremért. Imádom, imádom, imádom. És azt hiszem attól függetlenül, hogy már az előző évadot is picit erőltetettnek éreztem nagyon szomorú leszek, ha végleg befejeződik a sorozat.


Azt hiszem az eddigi kedvences bejegyzések során még nem volt "Kedvenc videó" kategória, de most megszületett. Ez a videó pedig Logan Paul híres youtuber, viner és színész nevéhez fűződik. Már egy ideje követem Logant és a videói általában a humor köré épülnek, de a legutóbbiban, amit láttam teljesen mást élhettem át. 
Ebben a videóban kiderült, hogy Logan - ha jól tudom - születése óta színvak és ezért vett egy szemüveget, ami ezt úgymond korrigálja és láthatja az igazi színeket. Azokról a pillanatokról készült a videó, amikor először látta például a naplementét vagy a várost maga valójában. Számomra nagyon megható volt, úgyhogy én mindenképp ajánlom, hogy lessétek meg a videót ide kattintva. 

Novemberben is volt több olyan dal, amit rongyosra hallgattam szinte, mint például Bruno Mars legújabb dala a 24k magic, de mégsem ez volt az, ami a legnagyobb hatással volt rám. 
Ez a dal pedig nem más mint a Scars to your beautiful Alessia Cara-tól. Tele van igazsággal a dal és azt hiszem mindenkinek meg kéne ezt hallgatnia és tanulnia belőle.
Tudnia kéne mindenkinek, hogy nem kell megváltoznia ahhoz, hogy gyönyörű legyen, hiszen mindenki úgy tökéletes ahogy van. 

A Szent István körúton található a Gömbi nevezetű kis bódé, amivel már nagyon régóta szemeztem, hogy kipróbáljam az ott kapható fincsiséget. Igazából eredetileg fogalmam nem volt, hogy mi lehet az a kis labda, amit árulnak, csak annyit tudtam, hogy kaphat sós és édes formában is. 
Aztán a nagymamám tesója hozott nekem egy doboz gömbit végül, és istenien finom volt. Az édes verziót kaptam csoki öntettel. A gombóc szerintem sima kelt tésztából lehet - legalábbis én azt éreztem -, de mégis valamiért sokkal finomabb, mint egy sima tészta. 
A napokban tervezem kipróbálni a sós verzióját is, és remélem, hogy az is ugyanilyen finom lesz, mint a csokis. Aki erre jár és teheti mindenképpen kóstolja meg. 



Ezek lettek volna az én havi kedvenceim. 
Ha nem szeretnétek lemaradni semmilyen újdonságról, akkor likeoljátok a blog facebook oldalát itt, vagy kövessétek be az instagram profilját itt
További szép napot nektek! 



You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe