Megújult név!

16:09:00

Sziasztok! 
Nagyon sokáig gondolkoztam azon, hogy rászánjam-e magam erre a lépésre de végül arra jutottam, hogy igen. Régóta terveztem már, hogy meg kellene változtatnom a blog nevét, mert már egyáltalán nem tetszett és hosszúnak is tartottam. De egy ideig nem mertem lépni, hiszen így indult el a blog, miért változtatnék? Aztán végigfutott az agyamon, hogy nincs több száz feliratkozóm, akiknek meg kéne szokni az új nevet vagy URL címet, és remél(t)em, hogy annak a 10 embernek, akik követik az oldalt nem jelent ez majd problémát. 
Tehát miután elhatároztam, hogy változtassunk, jött az, hogy de mire? Sokáig töprengtem, majd véletlen akadtam rá az explicit szóra, miközben egy másik idegen szónak a jelentését kerestem. 
Ezt látva szinte azonnal beleszerettem ebbe a szóba és a jelentésébe, hiszen pontosan illik arra, amit csinálok ezen a blogon. Eredeti, hiszen a saját gondolataimat közvetítem felétek. Közvetlen, hiszen próbálok mindig közvetlen hangnemben írni nektek. Világosan kimondott és egyértelmű, mert nem köntörfalazok, leírom, amit gondolok. Ahogy összeraktam fejben a dolgokat neki is álltam átalakítani és megújítani a blog facebook oldalát, készítettem egy instagram profilt is és a blogot is átírtam. 
Ahogy ezekkel végeztem, végre teljesnek éreztem a blogot úgyhogy tudom, hogy jó döntést hoztam azzal, hogy megtettem ezt a lépést. 

Tehát viszlát A drunk thought (jenniireszegesgondolatai.)
És helló Explicit (explicit-jennii.)

A blog facebook oldalát ide kattintva találhatjátok meg vagy az Explicit - Personal Blog néven. Valószínűleg ezt az oldalt már sokkal gyakrabban fogom használni, mint az előzőt, úgyhogy ha nem szeretnétek lemaradni semmi újdonságról vagy esetleg olyanról, amit itt nem osztok meg, akkor mindenképp likeoljátok az oldalt. Előre is köszönöm! 
A blog instagram profilját pedig ide kattintva leshetitek meg, vagy az explicit-personalblog néven kereshettek rá. Itt is meg fogok osztani minden újdonságot illetve képeket, amiket a blogon esetleg nem láthattok. Ha ezekről nem szeretnétek lemaradni kövessetek be nyugodtan, ha pedig megteszitek, szintén előre is megköszönöm! 

Remélem, hogy tetszeni fog nektek a blog ezalatt a név alatt - én már most jobban szeretem - és követni fogtok. 
További szép napot nektek! 




You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe