Instagram profilok, amelyeket érdemes követni

19:14:00


Sziasztok! 
Készülőben van már piszkozatokban egy harminc napos bejegyzéssorozat, aminek keretein belül jobban megismerhettek majd és egy kicsit én is több betekintést nyújthatok nektek az életembe. Ám értelemszerűen addig nem akarom elkezdeni ezek posztolását, amíg meg nem írtam előre a harminc napot, hiszen nem szeretnék csúszni. Viszont addig sem hagyhatlak titeket bejegyzés nélkül.
A napokban vettem észre, hogy egyre többet nézelődöm instagramon, böngészek különböző profilok között - olyannyira, hogy képes vagyok akár egy óráig is görgetni rajta esténként. Így pattant ki a fejemből az ötlet, hogy megmutatom nektek a kedvenc profiljaimat, amiket imádok nézegetni és nektek is szívesen ajánlok. 





1. a u b r e y (@i.am.studying)
Azoknak, akik imádnak kézzel írni, határidőnaplót vagy sima naplót vezetni, bullet journalt szerkesztgetni és a többit, azoknak nagyon ajánlom ezt a profilt. Tele van letisztult képekkel, amin a leányzó iskolás jegyzeteit láthatjuk. Nem tudom, más hogy van/lesz ezzel, de engem igazán jó érzéssel tölt el a képeinek látványa, hogy milyen rendezett az írásképe és, hogy hogyan dekorálja a jegyzeteket. 

2. Absolutely Slay (@slaysolutely)
A sminkek és mindenféle csajos dolgok szerelmeinek kötelező követni ezt a profilt. Én személy szerint nagyon szeretek rövid videókat nézni, amikben sminkeket készítenek, és itt ezek is vannak dögivel. Emellett képeket is találhatunk körmökről, ugyanúgy sminkekről és mindenféle jól kinéző dologról. Én nagyon szeretem nézegetni ezt az oldalt és sokszor inspirációt is innen kapok. 

3. Bullet Journal Inspire (@bujoinspire)
Kicsit visszatérek az elsőhöz a sorban, hiszen ez is egy hasonló tartalommal rendelkező profil. Azzal a különbséggel, hogy itt rengeteg ötletet találhatunk a bujonkba. Lehet itt találni különböző tracker-öket, napi nézet tippeket és mindenféle szemet gyönyörködtető rajzot és más-más ötletet. Itt is elég sokat böngészek mostanában főleg, hogy elhanyagoltam az utóbbi időben a bullet journalomat és szeretném újra feléleszteni. 

4. Live Pictures From Budapest (@momentsinbudapest)
Azoknak, akik Budapesten laknak vagy csak egyszer is jártak a városban életükben, nem kell magyaráznom, hogy miért imádom és, miért ajánlom ezt az oldalt. Tele van gyönyörű képekkel, amik Budapest egyes részeit ábrázolják. Az egyik legjobb dolog pedig ebben az oldalban, hogy "egyszerű" instagram felhasználók képeit osztják meg.
Úgyhogy, ha esetleg nektek is van valamilyen nagyon szép képetek a városról - természetesen saját fotó - akkor töltsétek fel instagramra és hashtageljétek #momentsinbudapest vagy csak egyszerűen, hogy #budapest és, ha szerencsések vagytok a ti képetek is kikerülhet a több mint húsz ezer követőt számláló oldalra. 

5. F O U R S E A S O N S (@___fourseasons___)
Már a profil neve is elég sokat mondó, szóval nem kell sokáig gondolkozni azon, hogy vajon milyen képekkel lehet tele. A négy évszaknak megfelelően töltenek fel a látogatók számára képeket, amik rám valamiért nagyon nyugtató hatással vannak. Szeretem nézegetni a mindig évszaknak megfelelő fotókat és itt, hogy nem is kell keresgetnem - hiszen minden az adott évszakhoz raknak fel képeket - még jobb. Van egy saját hangulata a profilnak, ami nekem nagyon tetszik. 


6. Rita - Bullett Journalist (@write_it_on_the_wall)
Még egy "firkálós", bujos profil - imádom őket. A firkálósat azért tettem idézőjelbe, mert mereven eltér attól, amit ezen a profilon is találhatunk. Vannak itt képek a hölgyemény gyönyörű kézírásáról, bullet journaljáról és kisebb rajzocskákról is. Imádom nézegetni és olyankor mindig azt kívánom, bárcsak én is olyan szépen írhatnék. 

7. Dailybookline (@dailybookline)
Egyszerűen imádom. Könyvek, idézetek... könyvekből való idézetek, hát kell ennél több? Nekem nem. Napi szinten posztolnak - angolul - szebbnél szebb idézeteket, amik igazán inspirálóak tudnak lenni. Emellett pedig, ami még nagyon tetszik ebben a profilban, hogy általában kilenc posztnak egybefüggő a háttere, szóval, ha egyben nézzük meg, akkor valamilyen képet adnak ki, ez pedig nekem nagyon tetszik. 

8. Rainy Mood (@rainymood)
Szerintem sokak nevében mondhatom, hogy nincs is annál jobb, amikor a meleg lakásból hallhatjuk vagy nézhetjük a zuhogó esőt és ihatunk közben egy forró bögre teát vagy olvashatunk egy nagyon jó könyvet. Én igazság szerint imádom ezt a hangulatot.
Na de, mi van akkor, ha nem esik az eső de mégis vágyok arra a hangulatra? Hát, általában bekapcsolom a rainymood-ot.
Vagy, ha csak a látványra vágyom, akkor felkeresem ehhez az oldalhoz tartozó instagram profilt, amin nagyon szép esős tájakat, esős ablakokat és más-más esős képeket nézegethetünk. Imádom. 

9. REAKCIÓK OFFISÖL (@reakcio)
Hogy legyen valami vicces és magyar is a listában, íme az egyik kedvencem. Szeretek fellépni ide és nevetni a sok marhaságon, hiszen néha tényleg nem tudom, hogy kinek az agyából pattanhatnak ki ilyen okos dolgok. Én jókat szoktam nevetni, és tudom ajánlani mindenkinek. 

10. Tamanna Roashan (@dressyourface)
A lista végére hagytam egy mondhatni személyes profilt, ami egy sminkmesterhez tartozik, aki éppen gyönyörű kismama. Megoszt kisebb videókat és képeket az elkészített sminkekről, illetve személyes darabokat is kapunk, ami igazán hitelessé és bensőségessé teszi a profilt. Nagyon szeretem nézni az instagram profilját is és a snapchat sztorijait is.  

Ez lettolna az én kedvenc 10 instagram profilom, amiket nektek is ajánlok. Persze ez nem az összes, szóval esélyes, hogy a későbbiekben lesz még ennek folytatása, de egyenlőre ennyi. 
Kommentben írjátok meg, hogy ti követitek-e ezek közül bármelyiket is illetve a ti kedvenceiteket is írjátok meg, hátha a következőben listában már az is benne lesz.  

Ha nem szeretnétek lemaradni az újdonságokról, akkor likeoljátok a blog facebook oldalát itt vagy kövessetek instagramon itt

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe