#1. Product Review - Balea borotva és borotvagél

19:35:00

Sziasztok! 

Először is bocsánat, hogy a pénteki bejegyzés kimaradt, de most jött el a "kiosztom-a-ballagási-meghívókat" időszak, és hát pénteken is ezen a küldetésen voltam és egy picit elhúzódott az idő. Kárpótlásként viszont hoztam mára egy bejegyzést.
Kicsit zavarban vagyok most még ennek a posztnak az írásakor, hiszen ez az első tényleges kozmetikummal kapcsolatos bejegyzés a blogon, amikor egy teljesen számomra még új terméket kezdtem el használni és leírom róla a tapasztalataimat. 
Már régóta szerettem volna venni valamilyen minőségi borotvát, mert eddig eldobhatósat használtam, amit egyszerűen utáltam. Szóval március tizenhatodikán fogtam magam és végre elmentem a dm-be, hogy körülnézzek, milyen is a választék. 
Először egy Gilette Venus borotvát néztem ki, hiszen árban tök jó volt, viszont külön a pengék hozzá majdnem négyezer forintba kerültek, én pedig nem szerettem volna ennyit kiadni értük. Így haladtam tovább a sorban és rábukkantam a Balea borotvájára. Az utóbbi időben kezdtem el használni a Balea termékeit, különösebben a tusfürdőit és azokat nagyon szerettem, így gondoltam, hogy akkor kipróbálom. 
Maga a borotva olyan 2500 forint körül, a pengék hozzá (4db) 1600 forint körül, a borotvagél pedig 800 forint körül mozgott, tehát nem egész 5000 forintot hagytam ott az üzletben, ami szerintem nagyon jó. 

Na de akkor, hogyan is működnek nálam? 
A borotvát immáron több, mint három hete használom hetente körülbelül egy-két alkalommal és még az eredeti penge van benne. Egy nagyon picikét kezd már életlenné válni, de még mindig jól szuperál. Az egyik nagy plusz pontja, hogy nem vágja el a bőrömet. Eddig akármilyen borotvát használtam - eldobhatósat, vagy nem eldobhatósat - mindegyikkel sikerült egy picit elvágni a lábamat. Ezzel eddig még nem volt ilyen problémám. Emellett öt pengés, ami miatt szuperül funkciónál. Azt írták a dobozra egyébként, hogy Aloe Vera kivonatot és E-Vitamint tartalmaz... na már most, hogy hol, arra még nem jöttem rá, mert a pengék felett és alatt szerintem valamilyen műanyag, vagy fogalmam sincs milyen anyagú borítás van, szóval nem értem. Ennek ellenére remek. 

A plusz pengékhez igazából annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy nagyon cuki, kis kék tokocskában vannak külön-külön "becsomagolva" így védve a pengéket, ami szerintem nagyon jó. 

A borotvagél: körülbelül volt vagy öt-hatféle kipakolva és mivel nem érzek illatokat ezért nem tudtam illat alapján dönteni, bár míg ki nem nyomtam belőle egy kicsit egyáltalán nem is lehetett érezni semmit. Szóval így az alapján döntöttem, hogy melyik a legszimpatikusabb. Szeretném egyébként megjegyezni, hogy az összes Balea borotvagél érzékeny bőrre van és valóban hű is ehhez, ugyanis a lábam iszonyatosan hajlamos arra, hogy borotválás után kipattogjon és kiszáradjon, de mióta ezt a gélt használom, nincs ilyen problémám. Teljesen puha marad a bőröm, ami nagyon jó, mert az utóbbi időben nem használhattam semmiféle testápolót. Végül egyébként a grapefruit-os mellett döntttem, mert szeretem a gyümölcsös dolgokat és a csomagolása is nagyon tetszett. Amikor először használtam megszagoltattam anyával és azt mondta, hogy nagyon intenzív illata van, a cuki rózsaszín színéről már nem is beszélve. :) Tökéletes állaga van a habnak, tényleg egy kevés is elég belőle és aztán nagyon könnyen le lehet mosni, nem tapad rá a bőrre. 

Én teljesen meg vagyok elégedve mindhárom termékkel, mindenkinek csak ajánlani tudom őket. Az biztos, hogy ezt a hármat fogom használni nagyon sokáig, hiszen beváltak és árban is tökéletesek. 

A BALEA facebook oldala: Balea 
A blog facebook oldala: A drunk thought 
És most már követhettek Bloglovin-on is: A drunk thought 


Jennii.x

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe