#1. I dare you!

18:02:00

Sziasztok! 
Már nagyon vártam ezt a pillanatot és most hatalmas örömmel, izgatottsággal és némi félelemmel gépelem a sorokat. Nem régiben szárnyra kapott egy mozgalom - vagy nem is tudom pontosan, hogy minek nevezzem -, ami az I Dare You névre hallgat. Hogy mi is ez, arról IDE kattintva bővebb információkat találhattok. 
De egy gyorstalpaló: 

Eddig összesen, ha jól tudom tizennégyen veszünk részt ebben a kihívássorozatban, aminek annyi a lényege, hogy hétről hétre különböző feladatokat adunk egymásnak, aminek teljesítésére két hetünk van és a "végkifejletet" posztolnunk kell. 

Hivatalosan ez már a negyedik IDY, de számomra csak az első, hiszen nem régiben kaptam meg a lehetőséget, hogy én is részt vegyek ebben. Ezt pedig ezúton is szeretném megköszönni a lányoknak. 


A mostani feladatot Hanna adta ki. Hogy mi is volt ez? 
Egy három pontos bakancslistát kellett összeállítanunk, aminek köze van az utazáshoz, családhoz/barátokhoz és a hobbinkhoz. 

Lássuk, én hogyan oldottam meg!

1. Utazás 
Ennél a pontnál a célom az volt, hogy megtanuljak Budapesten újra önállóan közlekedni és, hogy sokat utazzak a városon belül egyedül. És sikerült! 
Mások számára talán ez nem nagy kihívás, de számomra az volt, hiszen most költöztem fel Budapestre és meg kell tanulnom, hova hogyan tudok eljutni a legegyszerűbben. Igaz, hogy ebben benne volt az, hogy majdnem rossz hévre szálltam fel; hogy majdnem lekéstem egy másik hévet, mert ott bolyongtam, hogy merre is van az, amelyik nekem kell, plusz egyszer sikerült is rossz villamosra szállnom. De ezektől eltekintve elég büszke vagyok magamra, hiszen sikerült egészen jól belerázódnom ebbe az utazgatásba. 


2. Család/barátok 
Ezzel picikét bajban voltam és a család részéhez igazából nem is sikerült semmit hozzátennem, mivel az elmúlt két hétben szinte semmi időt nem töltöttem a családommal, hiszen folyamatosan dolgoztam és nappal aludtam, éjjel munkában voltam. De! A barátokból megpróbáltam a legtöbbet kihozni.
Két célom volt: az egyik legjobb barátnőmmel Vivivel, igyekeztem minél több időt eltölteni, hiszen miután elköltözöm nem túl sokat fogunk már találkozni. A másik pedig az volt, hogy a másik legjobb barátnőmmel Tenivel, bepótoljam azt az időt, amit távol töltöttünk egymástól. Jelentem, ez is sikerült. 
Vivivel még az elutazás előtt együtt voltunk házibuliban és aztán nálam is aludt, így sikerült még kibeszélgetnünk és nevetnünk magunkat. Szerencsére még megyek haza egy pár napra, amikor megint lehetünk együtt, de ez már kiesik a két hétből így ezt nem tudom hozzátenni. 
A másik pedig Teni volt, akivel most "együtt" dolgoztam a Szigeten, így majdnem minden reggel együtt kávéztunk és esténként sikerült annyira nevetnünk, hogy már fájt a hasunk. Élveztem mind a két részt és örültem, hogy tudtam időt eltölteni azzal a két emberrel, akikre mindig számíthatok. 

A képek "tökéletes" minőségéért elnézést kérek, de a mind a kétszer este volt már és a fényviszonyok nem voltak éppen megfelelőek. 

3. Hobbi
Talán ez volt az a pont, amit a leggyatrábban sikerült végrehajtanom. Mint, ahogy már említettem az elmúlt hét hétben este héttől reggel hétig dolgoztam, aztán reggel nyolctól délután fél ötig aludtam; így sajnos nem túl sok időm volt arra, hogy a hobbimnak éljek. Viszont tegnap beszabadultam a Libribe és sajnos-nem sajnos nem tudtam kijönni könyv nélkül. Amy Kathleen Ryan Láng című könyvével lettem gazdagabb, aminek már az első két részét is imádtam. Este már neki is álltam olvasni és még mindig szeretem, szóval az utolsó pillanatban sikerült egy picit az egyik hobbimmal, az olvasással foglalatoskodni. 


Hát ez lett volna az én első I dare you! bejegyzésem. Remélem tetszett nektek! 
Hogy a többiek, hogyan oldották meg ezt a három pontos bakancslistát a következő linkekre kattintva meg tudjátok lesni: 


You Might Also Like

1 megjegyzés

  1. Kedves Jenni!
    Remélem megkapod ezt az üzenetet és el is olvasod. Arra szeretnélek kérni, hogy nézz be a blogomra és olvasd is el az egészet. Nagyon örülnék neki, ha eljutna ez a történetem sok emberhez. :) Még eléggé kezdő blogoló vagyok, szóval bocsi azért ha az elején még nagyon uncsi a történet, de még nem nagyon tudott kibontakozni. Azért remélem elolvasod és tetszeni fog.
    Miss Alison**
    Blogom: www.belnaploja.blogspot.hu

    UI.: vagy esetleg egy cserében is benne lennél? válaszolj a blogomnál :)

    VálaszTörlés

Subscribe