#3. I dare you! - Egy dalos nap

18:08:00

Sziasztok! 
A múlthéten kimaradt az I dare you! poszt mivel egy kicsit átcsaptak a fejem felett az események hullámai. Besűrűsödött hirtelen minden és teljesen elfeledkeztem a blogról is, a feladatról is és mindenféle más virtuális dologról is. 
Viszont most sikerült teljesítenem a feladatot, amit meg osztok. Viszont azok kedvéért, akik nem tudnák, hogy mit takar az I dare you!, itt egy kis segítség. 

Az I dare you! egy olyan kihívássorozat, melynek keretein belül a bloggerek feladatokat adnak egymásnak, aminek teljesítésére két hét áll a rendelkezésünkre. Minden második hét pénteki napján posztolunk, ezzel felfedve, kinek hogyan sikerült elvégezni az adott feladatot. 


A feladatot ezúttal Sasától kaptuk: 
Válassz egy dalt, aminek a szövegéhez/hangulatához/klipjéhez kapcsolódva találsz ki egy programot.

Egy picikét csaltam abban, hogy előbb jött a program(ok) és azután a dal. Előre képtelen voltam kiválasztani bármilyen dalt is, hiszen egyik percben ezt láttam jónak, a következőben már mást. Ezért inkább túl voltam a programokon - amik már azelőtt be voltak tervezve, hogy megkaptuk volna a feladatot - és aztán választottam dalt. 
Igen, valójában nincs nagy szövege, hiszen ugyanazt a pár sort ismételgetik csak, de ez a legjellemzőbb arra a két napra/estére, amiről írni fogok, hiszen valóban olyan emlékek ezek, amikre mindig is emlékezni fogok. 

Az első programra múlthét kedden került a sor az egyetemi sportnap keretein belül, amire néhány csoporttársammal ellátogattunk. Elsősorban azért mentünk, mert a sulink focicsapata is nagy erővel küzdött és kíváncsiak voltunk rájuk. De miután vége lett a focinak, eszünk ágában sem volt haza menni, hiszen még rengeteg izgalmas dolog volt, amit ki szerettünk volna próbálni és meg akartunk nézni. 
Az egyik ilyen volt a FaceTeam csapat, akik mindenféle szaltóval és akrobatikus elemmel fűszerezik meg a kosarat. Volt szerencsém ahhoz, hogy gyakorlás közben kiválasszanak, így szépen beállhattam a szivacs és a trambulin közé, miközben egy labdát tartottam a fejem fölé és már fogalmam sincs hányan ugrottak át felettem. Félelmet volt, de egyben izgalmas és persze hatalmas élmény. 


Ezután sikerült még szurkolni a fiúknak a sörpong bajnokságon, ahol negyedik helyezést értek el. Aztán valahogy mindenki kedvet kapott arra, hogy felüljön a bikára, amin valahogy fél percnél tovább senki nem bírt fent maradni, de legalább jókat nevettünk. Majd két lézerharc mérkőzésen is túl estünk, amiért nagyon büszke voltam magamra, hiszen akkor lézerharcoltam először életemben és megnyertem egyedül a csapatomnak. :) 
És, hogy itt még ne legyen vége a napnak, elmentünk a Móriczra és leültünk egy bárhoz inni és beszélgetni. Majd hét órától részt vettem életem első kocsmatúráján is, ami hatalmas élmény volt, hiszen ez is egy "első" volt. 


Nem azért homályos a kép, mert csak magamra akarom vinni a figyelmet, hanem mert a többiektől nem kértem engedélyt, ezért homályosítottam el őket. :) 

A másik program pedig ezen a héten csütörtökön volt, hiszen megesett a gólyatábor after bulink, ami iszonyatosan jóra sikeredett. Karaokezhattunk is, ami nagyon jó szórakozás volt, lévén, hogy ezt is most csináltam először. Aztán pedig az alagsorban megindult a buli, ami eszméletlen jó volt. Nem volt hiány zenében, játékban és hát... nem titkolom, alkoholban sem. 


Volt ott asztalon táncolás, hatalmas partyvödrök, újabb sörpong mérkőzés és még sorolhatnám. 
Egyszerűen imádom a fősulis életet és a csoporttársaimat is. Azt hiszem eszméletlen jó társaság alakult ki és fergeteges évek várnak még rám. :) 


Ez lett volna az én teljesítésem, ha kíváncsiak vagytok a többiekére lessetek be:
- Sára: Metaforaszennyezés 
- Nagy Anna: The Maniac Girl's Blog
- Vix: Köztes helyek

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe