#3. Product Review - Maybelline, Rimmel és még sok más

18:34:00

Sziasztok! 
Az első dolog, hogy teljesen megújult a blog kinézete, végre! Már egyáltalán nem tetszett a régi, nem igazán éreztem sajátomnak, ezért ma délután rászántam magam és átalakítottam az egészet. Ha gondoljátok kommentben írjátok meg, hogy tetszik!
És akkor térjünk rá a bejegyzés témájára. Az utóbbi időben felhalmozódott egy-két smink termék, amiket vásároltam és még nem mutattam meg nektek, ezért azt gondoltam, hogy ennek most jött el az ideje. Összesen nyolc termékről van szó, úgyhogy nem is húznám tovább az időt, hanem bele is kezdek. 
A képek esetleges nem túl jó minőségéért előre is bocsánatot kérek, de a fények ma valahogy nem igazán kedveztek nekem. 

S-he Stylezone Bronzing Powder | Rimmel Scandaleyes vízálló szemhéjtus (001 BLACK) | Maybelline Color Drama Intense Velvet Ajakceruza (110 Pink So Chic) | Maybelline Master Contour Stick (01 LIGHT) | Chupa Chups Lip Balm (Strawberry) | Essence Eyeshadow (08 apricotta) | Avon Matt hatású ajakrúzs (Perfectly Nude) | Beauty Blender és korrektor ecset a Claire's-ből 

Mér régóta keresek hasonló árnyalatú rúzst és, amikor megtaláltam ezt a csodát a dm-ben a Maybelline polcán sírva fakadtam volna örömömben legszívesebben. Gyönyörűen pigmentált, nagyon könnyű vele dolgozni és anélkül is hosszan tartó, hogy feltennék alá kontúrceruzát. Nem matt hatásúként van hirdetve, de ettől független nagyon hajaz rá. Nagyon megéri az árát, ha tehetném állandóan viselném ezt a csodát. Valószínűleg be fogok még szerezni más árnyalatot is belőle. Ha jól emlékszem akkor kétezer forintért sikerült megvásárolnom. 
5/5* 

Ajándékba kaptam ezt a rúzst és nagyon-nagyon szeretem már csak ebből kifolyólag is. Viszont a bőrszínemmel hiába néz ki jól, az ajkaimat nagyon sápasztja, ezért általában a NYX soft matte lip cream-mel szoktam használni. Nem fed sajna egyenletesen és nem is túl tartós, de ahogy írtam az előbb a NYX termékével tudom ezt korrigálni. 
5/3

A Baby Lipsem már fogyóban van, ezért amikor betértem a Claire's-be körül néztem az ajakbalzsamok között, hátha találok valami szimpatikusat. Az állvány tele volt rakva a lip smacker ajakbalzsamokkal, de azoktól egyenlőre még tartok. De mielőtt tovább siklottam volna megláttam ezt a szépséget és rögtön beleszerettem. A csomagolásra az volt írva, hogy epres és tényleg olyan íze van, mint az epres nyalókának, tehát ezzel nem volt baj. Amikor megvettem pont beteg voltam és eléggé ki voltak száradva az ajkaim, sőt szét is voltak repedve. Ez a csoda pedig két nap alatt rendbe is hozta! Eszméletlenül jól hidratál. Napi szinten használom és csodákat művel, komolyan. Árban közel van az EOS ajakbalzsamokhoz, de viszont azok alapján, amiket olvastam róluk ez a termék fényévekkel jobb lehet. 
5/5*

Már régóta szerettem volna vásárolni egy gél állagú tust és ezt nem régiben meg is tettem. A Rimmeltől vásároltam meg ezt a tust kétezer forintért, de már átkozom azt a napot. Egyszerűen képtelen vagyok dolgozni ezzel a tussal. 
Túl sűrű az állaga. Már próbáltam vizes ecsettel felvinni, melegítettem is a kis tégelyt, hogy picit puhább legyen az állaga de semmi. Vékony vonalat húzni vele egyenesen lehetetlen pont emiatt. 
A másik nagy probléma vele, hogy úgy hirdetik, hogy vízálló. Na már most, felvittem a szememre, majd körülbelül másfél vagy két óra múlva el volt folyva a szemhéjamon. Viszont, amikor sminklemosóval le akarom mosni darabokban jön le és úgy kell sikálni a bőrömet, hogy lejöjjön. 
Kész katasztrófa ez a termék ennyi pénzért. 
5/1 

Mióta berobbant a smink világába a kontúrozás azóta szeretnék beszerezni én is ehhez szükséges termékeket. Nem régen láttam először ezt a kontúr sticket, de akkor még elsiklottam mellette. Viszont körülbelül két héttel ezelőtt megint megálltam előtte és úgy döntöttem kipróbálom. A jobb oldalin láthattok swatchot és ott nagyon jól látszik, hogy a barna rész nem túl sötét vagy nem túl pigmentált... nem tudom eldönteni. Igaz, hogy a light árnyalatot vettem meg, de azt hiszem ez akkor sem túl jó. A highlight része kézen jónak tűnik, viszont az én fejemen világít. Úgyhogy valószínűleg az árnyalatot nem találtam el, de mivel nem volt tester és első ránézésre ez tűnt jónak.... 
Na de az árnyalaton kívül a másik problémám, hogy a barnát ahogy eldolgozom el is tűnik az arcomról. Nem igazán látszik és nem is túl látványos a végeredmény. Egyenlőre még nem tudom eldönteni, hogy majd ha ez elfogy vegyem e meg másik árnyalatban. 
Ezt is a dm-ben vásároltam és le volt értékelve kétezer forintra. 
5/2 

Highlightert kerestem eredetileg, de mindegyiket drágálltam ezért elkezdtem kutatni valami highlighter "színű" szemhéjpúder után és végül az essencenél találtam rá a tökéletesre. Pont annyira csillámlik, amennyire kell. Én általában két három rétegben viszem fel az arcomra, mert annyi kell neki, de ettől független nagyon imádom és nagyon sokáig fent is marad. Megérte inkább ezt megvenni! 
5/5 

Még soha nem használtam s-he stylezone terméket, ezért azt gondoltam, hogy itt az ideje. Árban ez volt ráadásul a legkedvezőbb bronzosítók között, ha jól emlékszem. Viszont annyira nem vagyok vele megelégedve. Így hirtelen swatchon jónak tűnt és még a képen is, de ahogy ecsettel felviszem az arcomra semmi nem látszik belőle. Kell ebből is jó pár réteg, hogy meglátszódjon, de akkor sem sokáig látható, szóval a tartósságával sem vagyok túlságosan megelégedve. 
5/2 

Előre leszögezem, hogy a szivacsnak ugyanolyan színe van, mint az ecsetnek, csak tegnap használatban volt és nem takarítottam még ki (bocsi.) 
Na de... ezt a kis szettet is a Claire's-ben sikerült megvennem 1600 forintért és nem bántam meg egyáltalán. A szivacsot nagyon szeretem annak ellenére, hogy picit eszi az alapozót. De ettől független nagyon jól tudok vele dolgozni, egyenletesen el tudom oszlatni a terméket. Imádom. 
Az ecset korrektorecsetként volt meghirdetve, oké. A minőségével annyira nem vagyok megelégedve, mert nagyon műanyag a szála és ezáltal kényelmetlen vele dolgozni, de valami csak jó lesz majd. 
5/4

Ezek lettek volna azok a termékek, amiket az utóbbi időben vásároltam. Vannak benne vegyesen dolgok, amiket nagyon megszerettem és, amiket kevésbé, de összességében meg vagyok velük elégedve. 
Ha tetszett a bejegyzés vagy esetleg több ilyet szeretnétek, akkor tudassátok velem kommentben vagy kövessetek be a Facebook oldalamon, iratkozzatok fel a blogra és a többi! :) 



You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe